't Was als de eerste keer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Je te regarde comme pour la premiere fois
Ah ja. We wachten welquote:
Die eerst!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja. We wachten wel
Hier Tombo, je kunt wel wat opvrolijken gebruiken toch?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer.
Het klikte zomaar weer
Doen we een georganiseerde massa-jank?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
Nog wel een vage Julien Clerc gevonden voor we over 10 minuten losgaan op Kyteman. toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja. We wachten wel
Hier Tombo, je kunt wel wat opvrolijken gebruiken toch?
Jaquote:
Ik had hem nog niet aangezet.quote:
...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Zit ik met mn handen aan de onderkant van mn buro te aaien, heeft 1 van mn bloedjes er kauwgom onder geplakt
Kyteman!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Ik klik Kyteman.
En dan ga ik een poging doen tot slapen. Dat lijkt me een uitstekende volgorde.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer.
Het klikte zomaar weer
Bobby Mc Ferrin is dat. Briljant musicusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met artistieke rechten enzo, als het je eigen nummer niet is
Jij hebt daar zo te horen vaker mee te maken
En nog een biecht: ik zie nu pas dat het die man is van Don't Worry Be Happy
Beter dan snotquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Zit ik met mn handen aan de onderkant van mn buro te aaien, heeft 1 van mn bloedjes er kauwgom onder geplakt
Wat is dat nou voor een rare vraag!quote:
Het is toch een vrouw?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare vraag!Of lag dat in de planning bij Belana ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een vrouw?
Dat was een inkoppertje, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde vandaag ook veel gaan opruimen, maar dat gaat niet lukken ben ik bang.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik wist helemaal niet dat hij ook dat soort dingen deed!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bobby Mc Ferrin is dat. Briljant musicus
De laatste avonden? Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
Sorry, ben bang dat ik de meeste relevante dingen uit F&F de laatste avonden een beetje mis.
Trusten allen.
Euwh Nokquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter dan snot
Verse is het allerergst
Mogguh!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
Allemaal.
Hier in de buurt is vanavond een feest met veel luchtballonnen. Met de huidige windsnelheid en richting liggen ze in no-time in de Dollard of landen ze in Sleeswijk-Holstein.
Tis al goed hoor Greysquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wist helemaal niet dat hij ook dat soort dingen deed!
Goedemorgen allemaal!
Vakantie?quote:
Hier moet je zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:57 schreef LekkerApart het volgende:
Goede herinnering Pagan!
Ik zit niet ver bij jullie weg, misschien vanavond nog wel even kijken (en/of lachen?)
Helaas, herfst in Woudbloem, maar mooie Massimo.quote:
Weer valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je al aan het Witte Tornadoën?
Ga dan maar even lekker liggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer valt een beetje tegen![]()
Ik ga zo ff liggen geloof ik, heb vannacht amper geslapen...
Nou beetje jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh Senesta!
Beetje bijgeslapen inmiddels van het tentjesavontuur?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Tis al goed hoor Greys![]()
Ik heb je al pm gestuurd.![]()
Het weer valt zeker tegen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer valt een beetje tegen![]()
Ik ga zo ff liggen geloof ik, heb vannacht amper geslapen...
Morgen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:40 schreef Goodbye het volgende:
Ging jij niet naar Blijdorp vandaag, Greys? Of is dat morgen?
Leuk leuk leuk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen!
Ik ben heel benieuwd naar alle nieuwe jongen!
Meneer I. was onrustig, het was warm en er zaten 100 muggen op de slaapkamertquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het weer valt zeker tegen!Harde wind, amper zon en drukkend benauwd.
Hoezo heb je zo weinig geslapen?
Liefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen!
Kijk uit, voor je het weet heb je een geïnfecteerd beenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. was onrustig, het was warm en er zaten 100 muggen op de slaapkamert![]()
Net ff een uurtje gelegen en nu schijnt de zon.
En we eten vanavond lekker makkelijk wokkiewok
Jij had natuurlijk weer een hondsdolle mugquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk uit, voor je het weet heb je een geïnfecteerd been
Denk het wel! En er dan eens wat vaker gebruik van maken ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!Ga je dat abonnement nog verlengen, trouwens?
Muggen zijn hel inderdaad, hoe zoiets kleins je toch zó uit je slaap kan houdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. was onrustig, het was warm en er zaten 100 muggen op de slaapkamert![]()
Net ff een uurtje gelegen en nu schijnt de zon.
En we eten vanavond lekker makkelijk wokkiewok
Oh tof, ik wil nog wel een keertje mee dan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel! En er dan eens wat vaker gebruik van maken ook.
En ik zal zeker foto's maken!
Neuj, met een fles wijn achter het huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Muggen zijn hel inderdaad, hoe zoiets kleins je toch zó uit je slaap kan houden
Ik heb er gelukkig weinig last van. *afklopt*
Wokkiewok en dan met de bipsebaps op de bank?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:54 schreef Goodbye het volgende:
Ing, waarom woon jij helemaal in Friesland?Je bent zo leuk
![]()
Ik weet niet hoe ik daar ineens bijkom, maar ik wilde het toch even zeggen![]()
Jaaaaaaa leuk! Gaan we daar lekker ff wat snacken als lunch en een middagje rondhangen daar, nu al zin in! En idd van die glijbaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh tof, ik wil nog wel een keertje mee dan!![]()
Kunnen we van die glijbaan, hihihihihi![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, met een fles wijn achter het huis![]()
Pa en ma hebben lekkere wijn voor me meegenomen aus Deutschland.
[..]
![]()
![]()
Je bent van harte welkom hier heur....gaan we samen leuk zijn in Friesland
Hihihihihi, dat wordt vast een leuk dagje. Maar even snel plannen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa leuk! Gaan we daar lekker ff wat snacken als lunch en een middagje rondhangen daar, nu al zin in! En idd van die glijbaan.
Is dat zo? Wat grappigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
En ik wil ook wel weer eens naar Artis, daar ben ik echt al eeuwen niet meer geweest.
Kan je ook met korting heen als je een Blijdorp abonnement hebt.
Jij met je negatieve posts ook!quote:
Ben al meer dan 20 jaar niet meer in Artis geweestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef senesta het volgende:
Ik ga nooit meer naar Artis, ik vind dat echt een waardeloze dierentuin. Ga er uit principe niet heenNet als het dolfinarium trouwens
Sorryquote:
Mooi hè. Op safari in Kenia zag ik dat ook een keer en ik was echt helemaal van "quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben al meer dan 20 jaar niet meer in Artis geweestZijn de dierenverblijven er waardeloos?
In Blijdorp kijk ik daar steeds weer van op, elke keer dat ik er kom is er wel wéér een verblijf compleet vernieuwd en verbeterd, echt fantastisch. Als de dieren dan tóch in een dierentuin moeten zitten, dan zorgen zij er wel voor dat ze er uitstekend verblijven.
Dat nieuwe giraffenverblijf ook, wauw. Wat een paleis vergeleken met waar ze eerst zaten. En een groot grasveld waar ze ook regelmatig echt rennen (heel tof gezicht, alsof in slow motion). Ze kunnen zelf de hele dag kiezen of ze binnen of buiten lopen.
Nee joh, was maar een grapjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef senesta het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind de dieren in artis echt zo zielig en in plaats dat ze met geld dat binnen komt daar eens iets aan die vooroorlogse hokken doen...nee dan bouwen ze een planetarium en weet ik wat nog meer
Ik was vooral heel erg onder de indruk van dat onderwater gedeeltequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
En die nieuwe krokodillenrivier, ook al zo prachtig!
In Blijdorp weet je echt niet wat je ziet. Die zijn constant aan het vernieuwen en verbeteren. En er staan ook op meerdere plekken borden met uitleg en foto's wat er allemaal al is veranderd en verbeterd, heel interessantquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:17 schreef senesta het volgende:
Blijdorp zou ik ook nog wel heen willen, we zijn in de vakantie naar Beekse bergen geweest, dat was ook mooi
Daar ga ik binnenkort ook nog heen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:17 schreef senesta het volgende:
Blijdorp zou ik ook nog wel heen willen, we zijn in de vakantie naar Beekse bergen geweest, dat was ook mooi
Alvast heel veel plezier!quote:
Heel mooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi hè. Op safari in Kenia zag ik dat ook een keer en ik was echt helemaal van "![]()
![]()
![]()
![]()
'
Leuk! Veel foto's dan maar van het jonge spul!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen!
Met de trein naar Steenwijk, haal ik je daar wel op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Maar je woont echt in een gat, IngOnbereikbaar zonder auto
Ga ik doen! En dan zal ik ze hier allemaal plaatsen, het beebiespul.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Veel foto's dan maar van het jonge spul!
Geweldig! Maar enorm vermoeiendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe was de bruiloft?
En kom op met die foto van je haar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe was de bruiloft?
Gewoon plaatsen mag ook hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
ik ga dat ding niet naar de hele SC sturen
Wil je dat ik die qoute op ga zoeken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
Ja, zoek maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil je dat ik die qoute op ga zoeken?We hadden hem allang moeten hebben
http://www.volkskrant.nl/(...)_Artis_in_2014_klaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef senesta het volgende:
Ik ga nooit meer naar Artis, ik vind dat echt een waardeloze dierentuin. Ga er uit principe niet heenNet als het dolfinarium trouwens
quote:
Mooi zeg!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:37 schreef LekkerApart het volgende:
Emmen is wel heel mooi, de giraffe lopen daar ook lekker buiten en trekken geregeld een sprintje.
[ afbeelding ]
http://www.architectenweb(...)etail.asp?iNID=23868quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_Artis_in_2014_klaar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zoek maarDaar staat niet in WIE ik hem allemaal stuur.
Zoals ik in die link van Pagan lees is dat ondergronds stoppen van het parkeren juist om de roofdieren (dus de tijgers ook, neem ik aan) meer ruimte krijgen:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
http://www.architectenweb(...)etail.asp?iNID=23868
Artis heeft geen geld voor renovatie
Parkeer garage? En de bouw van dat planetarium dan? Want dat hebben ze wel in de tussentijd doorgezetDe tijgers zitten in een hokje waar ze niet meer dan drie passen in kunnen zetten
Maar dat duurt dus nog wel even...quote:Onderdeel van de verbouwing is het ondergronds brengen van het parkeerterrein van Artis. Hierdoor krijgt de dierentuin er 1,7 hectare bij voor groenvoorzieningen en de beesten. Zo worden de verblijven voor de roofdieren een stuk groter. Bovendien zullen niet tralies, maar een strook water hen straks scheiden van de bezoekers.
Mwah, het gaat met vlagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
En in Ing d'r nieuwe badkamerbalzaal dansen
Voel je je al wat beter Tombo?
Er is ook een baby-hyena, maar die laat zich ook niet vaak zien. En gisterochtend is er een babyzebra geboren. Streepje voor streepje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik doen! En dan zal ik ze hier allemaal plaatsen, het beebiespul.
Dara wil ik heel graag eens heen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:37 schreef LekkerApart het volgende:
Emmen is wel heel mooi, de giraffe lopen daar ook lekker buiten en trekken geregeld een sprintje.
[ afbeelding ]
Ik heb afgelopen week 2 tentamens gehad, echt heel goed geleerd en het idee dat het goed ging, en toch niet gehaaldquote:
Ben je gek! Je hebt bijna een (universitaire?) studie afgerond, dan ben je echt niet dom!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week 2 tentamens gehad, echt heel goed geleerd en het idee dat het goed ging, en toch niet gehaald![]()
En daardoor voel ik me dom oa
Ik wil het ook zien hoor!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
Heb je net iets anders geleerd, of met een net iets andere interpretatie dan de bedoeling was? Kan toch. Daar zijn nou hertentamens voor. Als je je afgelopen tentamens goed evalueert kun je er lessen uit trekken voor je her en het dan gewoon halen. Niet getreurdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week 2 tentamens gehad, echt heel goed geleerd en het idee dat het goed ging, en toch niet gehaald![]()
Sorry IK wil het ook zien.quote:
quote:
Eerst maar eens zien of dat overal is en of dat ook hier is. Gewoon morgen naar buiten kijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat het vandaag én morgen mooi weer zou worden?
Nu zie ik voor morgen de hele dag regen?
Ja, dan kunnen we lekker mini meeten!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara wil ik heel graag eens heen.
Ja misschien hebben ze het helemaal misquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of dat overal is en of dat ook hier is. Gewoon morgen naar buiten kijken.
Vanochtend was het hier bewolkt terwijl er volop zon voorspeld was.
Het is hier de hele dag al windkracht 5, waarschijnlijk dus geen luchtbalonnenspektakel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of dat overal is en of dat ook hier is. Gewoon morgen naar buiten kijken.
Vanochtend was het hier bewolkt terwijl er volop zon voorspeld was.
Wil vanavond de Benidorm Bastards wel eens zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
!
Ik zit Bee Movie te kijken. Ik dacht dat ik niet van tekenfilms hield, maar deze is toch wel heel leukZie SBS6, mocht je je afvragen wat Bee Movie is.
Zonde! Is dat teveel of te weinig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag al windkracht 5, waarschijnlijk dus geen luchtbalonnenspektakel.
Dat is de grens tussen 3 en 4 Beaufort.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:31 schreef LekkerApart het volgende:
Teveel lijkt me.. Maar staat nog niks over op website: http://www.ballonfiestameerstad.nl/
"Wat is goed weer om ballon te varen?
* Minimum zicht van 1,5 kilometer.
* wolken op minstens 1 kilometer (3000 feet) hoogte.
* Grondwind die minder is dan tien knopen.
* Geen thermiek, dat wil zeggen, geen opstijgende warme lucht die door de zon wordt veroorzaakt."
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:44 schreef Greys het volgende:Sting in animatiefilm Bee Movie lijkt echt goed.
En hij heeft de rol ook echt ingesproken.
Have you ever been stung, Sting?
Hij is nu op tv, SBS6quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook gezien, of is hij nieuw?
Jaaaa, dan heb ik die vorig jaar in de bios gezien ofzo. Ik vond hem echt supergrappig, vooral in het beginquote:
Ik hou normaal echt totaal niet van animatiefilms.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, dan heb ik die vorig jaar in de bios gezien ofzo. Ik vond hem echt supergrappig, vooral in het begin
Ice Age vind ik superquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou normaal echt totaal niet van animatiefilms.
De enige die ik leuk vond was met dat beestje met die eikel
Ice Age.
Maar deze gaat eigenlijk ook wel
Gelukkigquote:Politiehond overleeft steekpartij overvaller
NIJMEGEN - De politiehond die vrijdagmiddag in Nijmegen door een overvaller werd gestoken, heeft dat toch overleefd. Dat meldde het Openbaar Ministerie zaterdagochtend.
De politie meldde eerder nog dat de hond was overleden.
Kort na de steekpartij schoot de politie de verdachte dood, op de Neerbosscheweg bij het Bastion Hotel. De man zou eerder een vestiging van de supermarktketen Lidl hebben overvallen.
Ja, inderdaad. Ik werd er echt naar van toen de berichtgeving gister nog was dat de hond was doodgestokenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Eet ze Pagan en mooie foto's!
Oh en...
[..]
Gelukkig
Ach wat zonde. Zuur altijd toch goed geleerd en niet gehaald. Twijfel niet aan jezelf want je kunt het best. En dom ben je echt niet alleen deze keer ging het niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Fi%C3%ABsta-Meerstadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
Allemaal.
Hier in de buurt is vanavond een feest met veel luchtballonnen. Met de huidige windsnelheid en richting liggen ze in no-time in de Dollard of landen ze in Sleeswijk-Holstein.
En daar heb je van 13 tot 01 naar staan kijken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Fi%C3%ABsta-Meerstad
Goede inschatting dus.
Ik had de mijne al lang wakker gemaaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Greys het volgende:
Hello
Ik zou naar de dierentuin, Heer G zou mee gaan, maar die ligt nu nog steeds in zijn nest
Lawaai makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Greys het volgende:
Hello
Ik zou naar de dierentuin, Heer G zou mee gaan, maar die ligt nu nog steeds in zijn nest
Groot gelijk heb je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Mjah. Ik ga niet iemand tegen zijn zin in meeslepen hoor.
Dus als hij niet uit zichzelf opschiet zometeen ga ik zelf
Hoe dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:30 schreef Pagan het volgende:
Er zijn toch wel betere en vooral ook leukere manieren om je geliefde wakker te maken!
True, maar ik vergeet ook wel eens de tijd in m'n bed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Mjah. Ik ga niet iemand tegen zijn zin in meeslepen hoor.
Dus als hij niet uit zichzelf opschiet zometeen ga ik zelf
Ik krijg whatsapp niet geinstalleertquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die zat ik ook te zoeken, maar die is dus nog niet Wildfire-compatible (vanwege de afwijkende schermresolutie van de WF). Hoop wel dat photobucket hem gaat aanpassen. Maar momenteel upload ik direct mn foto's naar Picasa webalbums, is net zo makkelijk![]()
En ik heb WhatsApp ipv Pingchat, maar die is nog in BETA.
Verder is Moron Test Lite ook echt een aanrader, leuke mindfucks zeg maar. Gewoon op een grappige manier, ook leuk voor de kids misschien. Soort braintraining.
Dat heb ik dus al drie keer gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar ik vergeet ook wel eens de tijd in m'n bed.
Ik zou gewoon zeggen dat je gaat en als hij nog mee wil dat hij z'n nest uit moet komen
Ohquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al drie keer gedaan
En daarom ben ik not amused. Omdat het altijd zo gaat.
Maar het is misschien niet helemaal handig om daar hier over te mopperen
Ik ga even een rondje met het hondje
Mag wel! Mopperen bij ons is juist goed, dan ben je het iig kwijtquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al drie keer gedaan
En daarom ben ik not amused. Omdat het altijd zo gaat.
Maar het is misschien niet helemaal handig om daar hier over te mopperen
Ik ga even een rondje met het hondje
quote:
Ja hoor, mopperen mag natuurlijk altijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag wel! Mopperen bij ons is juist goed, dan ben je het iig kwijt
tot zo
Hij staat ook nog niet in de market (want BETA), maar ergens in het Android topic zwerft een linkje dacht ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg whatsapp niet geinstalleert![]()
Hou je er rekening mee dat het miss stervensdruk is richting R'dam vanwege City Racing?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:23 schreef Greys het volgende:
Hello
Ach Tombo (of even niet?), dat wil je niet weten, die man is ZOOOOO veeleisend.quote:
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach Tombo (of even niet?), dat wil je niet weten, die man is ZOOOOO veeleisend.
Ik had er een met een magneetjequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet trouwens voor Tante op zoek naar zo'n kattenluikje die alleen open gaat als de Poes Des Huizes er voor staat ivm sproeiende katers die daar nu feestvieren in de berging![]()
Rambo heeft geen chip, dus dat soort valt al af...
Weet iemand een goeie? Op Zooplus heb ik er een paar bekeken, maar de prijzen lopen nog al uiteen...
Ik vind het op zich wel grappig jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:
!
Kijkt iemand wel eens 'Cats of Claw Hill' op Animal Planet,? Vind het zelf wel geinig!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had er een met een magneetjeWerkt met een batterij, geen idee meer hoe duur, gok 50 euro ofzo??? Ik zou hem eigenlijk aan mn vriendin geven, maar als zij hem niet hoeft mag je deze wel
Haha, dat is misschien wel een beetje zo,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel grappig ja
Vooral voor als ik tegelijk iets anders doe
nee, ik ga meestal door de deurquote:
Wel dat ie mijn haar at ja, niet van het bloederig tafereel met het kindquote:
Oh wat lief!quote:
Wij waren er ook (net thuis). Heb je niet gezien, wel naar je uit gekeken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Toch nog even gegaan en ik viel met mijn neus in de boterprairiehondjes
Ze gingen aan mijn haar etenEn daarna was er een hoop gekrijs, hing er een prairiehondje in de vinger van een kindje en het dier liet niet meer los. Bloeden als een rund
En de babyzebra gezien, die was echt tof. En opstandig, liep heel de tijd te bokken en schopte daarmee zijn moeder voor haar hoofd. En de babyhyena.
Mooie kleur ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wat lief!![]()
En wat zit je haar mooi
Ik keek ook naar jou uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij waren er ook (net thuis). Heb je niet gezien, wel naar je uit gekeken.
Zebrakind was af en toe aardig wild, ja. Lief ding is het. Hyena kind hebben we ook zien ronken. En dan staken af en toe opeens 4 pootjes de lucht in
En de tijgert baby's ook nog
Inderdaad, als blondie ben ik daar altijd jaloers op!quote:
Oh dank je, het was volledig verregendquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wat lief!![]()
En wat zit je haar mooi
Me tooo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, als blondie ben ik daar altijd jaloers op!
Moeje vaker doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dank je, het was volledig verregend![]()
Ja, maar het kost me teveel om dat te verven én netjes bij te houden ben ik bangquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me tooo.
Maar Gb wij kunnen die kleur heel goed hebben zei de kapster tegen me (alleen niet naar rood).
Whutquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dank je, het was volledig verregend![]()
Als je aan de zijkant stond van het verblijf, waar je zo'n muur hebt met gaten erin, voor je over de brug gaat. Dara tussen het dikste stuk bamboe liggen ze eigenlijk altijd. Als je dan je hoofd door zo'n gat steekt dan kun je ze zo zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek ook naar jou uit
En waar zaten die tijgerbabies nou? Niet in die ondergrondse hokken bij de tijgerkreek toch?
Ik kon ze niet vinden
Heb nog wat foto's! Even uploaden.
Ja het is duurquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar het kost me teveel om dat te verven én netjes bij te houden ben ik bang
Ik weet ook niet hoe het kan, serieus, iedereen roept tegenwoordig 'wat is je haar lang ineens!'quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:21 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, wat groeit dat spul op je hoofd hard
Is het zo duur dan om je haar te verven?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is duurik heb het nu korter hé dus als bob zou ik het miss wel laten verven..mits het ineens terug kan naar de oude kleur.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het kan, serieus, iedereen roept tegenwoordig 'wat is je haar lang ineens!'
Zebrababy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat scheelt. Met mijn hoeveelheid haar moeten ze ongeveer twee keer kleuren rekenenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het is duurik heb het nu korter hé dus als bob zou ik het miss wel laten verven..mits het ineens terug kan naar de oude kleur.
* senesta komt weer uit fotoboek...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt. Met mijn hoeveelheid haar moeten ze ongeveer twee keer kleuren rekenen![]()
Ligt aan de lengte en de hoeveelheid haarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het zo duur dan om je haar te verven?
Dankjequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta komt weer uit fotoboek...
Maar jij hebt ook prachtig haar
Ik wilde ook altijd andere kleuren dan die van mezelfquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
DankjeNeemt niet weg dat ik soms wel eens brunette zou willen zijn
.
Hij is erg leukquote:
Moet je echt doen! Het is er prachtigquote:
Je hebt er twee ijsbeergebieden he, naast elkaar. En allebei een eigen meertje en eigen gras enzo.quote:
Toen wij er laatst waren lagen ze alletwee gevloerd en dat vond ik een beetje zieligquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er twee ijsbeergebieden he, naast elkaar. En allebei een eigen meertje en eigen gras enzo.
Op de heenweg lagen ze allebei te ronken, en terug nog even gekeken en toen zwommen ze allebei. En in het midden in de scheidingsrots zit een gat met een hekwerk. Daar waren ze naar elkaar aan het loeren en uitsloven enzo. En toen ging zij zo gezellig zwemmen met haar tenen omhoog
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen!
Ja, Bokitoquote:
Logisch hoor, met een nieuwe baan!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen!
Ja, ik ben ook meer zenuwachtig of er wel leuke mensen zitten en ik bij de lunch niet aan m'n lot word overgelatenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Over het systeem mag je me alles vragen hé!
Wel doelgericht anders ben ik na 3 uur nog niet uitverteld
Gaat vast goedkomen! Nu is het alleen meekijken enz. denk ik .
Tuurlijk welquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook meer zenuwachtig of er wel leuke mensen zitten en ik bij de lunch niet aan m'n lot word overgelaten![]()
Systeem komt vast goed, anders heb ik jou achter de hand
Ik denk het wel, er werken 3500 mensenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuurlijk welhebben ze een kantine?
'Wat zat je haar mooi' waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh wat lief!![]()
En wat zit je haar mooi
Nee johquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
'Wat zat je haar mooi' waarschijnlijk.
Lijkt mij echt zo'n schattig beestje dat na het fotomoment even flink tekeer gaat.
Ik vind aapjes altijd het leukst, daar moeten ze me weg slepenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, BokitoIk heb nog naar hem uitgekeken in het restaurant waar hij toen doorheen liep toen hij losgebroken was
Ik heb alleen geen aapjesfoto's geloof ik, even kijken nog.
Ochquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Senes, voor jou, een melodramatisch typjeWas van vorige keer dat ik er was.
[ afbeelding ]
jaaaahaaaa, ze KUNNEN bijten, maar ze doen het niet altijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Kijk, het stáát er toch duidelijk
[ afbeelding ]
Ik vind ze lief en ik mag ze bijna altijd aaien. Er is een man die ze op mag tillen en dan ligt er altijd wel een in zijn handen te knabbelen op iets lekkers. Dat is ook iemand met een abbo die vaak komt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt zijn dat klote-beesten hoor!
Jatten, bijten, agressief.
Oh dat lijkt me wel handigquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er werken 3500 mensen
Zolang ze aan een grasspriet knagen kan je ze gewoon aaien iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaahaaaa, ze KUNNEN bijten, maar ze doen het niet altijd.
Je moet gewoon goed op ze letten. Op hun lichaamstaal. En dat leren nog maar weinig kindertjes.
Ja zie de bestandsnaam van die foto's. 'VosSomething'.quote:Dat beestje waarvan je de naam niet weet is een vosmangoest. Naaste familie van het stokstaartje. Leuke beestjes.
Dat is leuk, maar ik zou het niet in het wild proberen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind ze lief en ik mag ze bijna altijd aaien. Er is een man die ze op mag tillen en dan ligt er altijd wel een in zijn handen te knabbelen op iets lekkers. Dat is ook iemand met een abbo die vaak komt.
Waar zitten die dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind ze lief en ik mag ze bijna altijd aaien. Er is een man die ze op mag tillen en dan ligt er altijd wel een in zijn handen te knabbelen op iets lekkers. Dat is ook iemand met een abbo die vaak komt.
Jij hebt ze op vakantie wel eens meegemaakt zeker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar ik zou het niet in het wild proberen.
Wat komt er vanavond dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Bijna eten, ik heb hongerrrr![]()
Oh, en ik ga de tv vanavond heel sneaky om 20.20 op RTL 5 zetten
Ik bedoelde de prairiehondjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zitten die dan?
Ik zag alleen die ringstaartmaki's op dat eiland. Kon verder echt amper apen ontdekken vandaag, binnen in hokken was het leeg, dus ze zaten buiten. Maar wáár? Ik ben er nou toch echt vrij vaak geweest met mijn abonnementje, maar ik sla volgens mij steeds per ongeluk hetzelfde stuk over
Klopt, zal vanavond eens kijken of ik nog foto's kan vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwww! APK bedoelde die aapjes van Senesta
oowwww, neeeee die ben ik in het wild ook weleens tegen gekomen. Joel was toen nog maar 4 jaar en we waren verdwaald in Swazilandquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwww! APK bedoelde die aapjes van Senesta
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, zal vanavond eens kijken of ik nog foto's kan vinden.
Thailand, een of ander verlaten resort waar de apen de baas waren.quote:
Oh dat heb ik geloof ik wel eens op tv gezienquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Thailand, een of ander verlaten resort waar de apen de baas waren.
Dat heb ik ook wel eens gezien, was wel mooi.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geloof ik wel eens op tv gezien
Zo'n tempel? Waar die apen dan met zijn allen leven omdat ze als heilig gezien worden?
Of haal ik nu e.e.a. door elkaar?
ik val binnen hoor, niet echt bijgelezen, ik wil zo graag een keer naar Blijdorp en het oceaniumquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Je kinderen in dat ding![]()
En aapjes zijn cute idd!
Het oceanium in Blijdorp is ook zo prachtig.
[ afbeelding ]
Met een persoon die een abonnement heeft krijg je 25 % korting, dus dan moeten we er een meet van maken. Zowel Greys als ik hebben een abboquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef Belana het volgende:
[..]
ik val binnen hoor, niet echt bijgelezen, ik wil zo graag een keer naar Blijdorp en het oceanium
het is zo verrotte duur mandat soort dingen.
enfin, ik had dus een druk weekend met zeer vermoeiende kinderen... gisteren nog even naar Noes wezen kijken, moet nog even foto's uploaden
Ja leuk. Gaat APK ook mee, groundhogs kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met een persoon die een abonnement heeft krijg je 25 % korting, dus dan moeten we er een meet van maken. Zowel Greys als ik hebben een abbo
Dirty Dancingquote:
nee precies, als wij met zijn vieren gaan ben je voor een dagje uit over de 100 euro kwijt, je moet er nog heen rijden ook, je wilt wat drinken... we doen het wel es hoor, vorig jaar zijn we naar ouwehands geweest, dat vind ik een fijne dierentuin. Ik vind het ook leuk om te doen met kinderen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ja helaas is het vrij prijzig, dat lijkt me niet leuk als je meerdere kinderen hebt die prijzen.
ik ga zeker kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Deeltje 1 gewoon? Dan ga ik denk ik ook kijken. Voor de 127e keer
Jahaaaaa. Die kan ik echt blijven kijken hèquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Deeltje 1 gewoon? Dan ga ik denk ik ook kijken. Voor de 127e keer
Wat een cutiequote:
Oooh wat een leukerd!quote:
whaaaaaa, wat een lekkere plofpup. Opeten!!!!! Comaknuffelen!!!quote:
Montserrat klinkt alleen niet echt voor een pup he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaaaaaa, wat een lekkere plofpup. Opeten!!!!! Comaknuffelen!!!
Die zou ik nou echt vernoemen naar de een of andere dikke operazangeres.
klikken op de fotoquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef Belana het volgende:
prachtige lucht senesta, wow!! net een schilderij!!
ik zie alleen een foto, geen filmpje MI-tje?
Ik meld me aan!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met een persoon die een abonnement heeft krijg je 25 % korting, dus dan moeten we er een meet van maken. Zowel Greys als ik hebben een abbo
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik meld me aan!
Kunnen we daarna eten bij shabu, daar steekt Greys ook altijd ogen mee uit
Ik maakte een grapje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |