't Was als de eerste keer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Je te regarde comme pour la premiere fois
Ah ja. We wachten welquote:
Die eerst!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja. We wachten wel
Hier Tombo, je kunt wel wat opvrolijken gebruiken toch?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer.
Het klikte zomaar weer
Doen we een georganiseerde massa-jank?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
Nog wel een vage Julien Clerc gevonden voor we over 10 minuten losgaan op Kyteman. toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja. We wachten wel
Hier Tombo, je kunt wel wat opvrolijken gebruiken toch?
Jaquote:
Ik had hem nog niet aangezet.quote:
...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Zit ik met mn handen aan de onderkant van mn buro te aaien, heeft 1 van mn bloedjes er kauwgom onder geplakt
Kyteman!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Ik klik Kyteman.
En dan ga ik een poging doen tot slapen. Dat lijkt me een uitstekende volgorde.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer.
Het klikte zomaar weer
Bobby Mc Ferrin is dat. Briljant musicusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met artistieke rechten enzo, als het je eigen nummer niet is
Jij hebt daar zo te horen vaker mee te maken
En nog een biecht: ik zie nu pas dat het die man is van Don't Worry Be Happy
Beter dan snotquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Zit ik met mn handen aan de onderkant van mn buro te aaien, heeft 1 van mn bloedjes er kauwgom onder geplakt
Wat is dat nou voor een rare vraag!quote:
Het is toch een vrouw?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare vraag!Of lag dat in de planning bij Belana ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een vrouw?
Dat was een inkoppertje, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde vandaag ook veel gaan opruimen, maar dat gaat niet lukken ben ik bang.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik wist helemaal niet dat hij ook dat soort dingen deed!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bobby Mc Ferrin is dat. Briljant musicus
De laatste avonden? Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:19 schreef Strega het volgende:
Sorry, ben bang dat ik de meeste relevante dingen uit F&F de laatste avonden een beetje mis.
Trusten allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |