Zit hier dus in Almelo bij familie in een flat.
Zat lekker VI te kijken, totdat ik beneden aan de overkant van de straat geschreeuw hoorde.
Daarna allemaal glasgerinkel en hoorde een kerel roepen tegen een kind ik pak je! Dit en dat!
Die vrouw begon ook te gillen / huilen dus ik belde meteen maar 112 (waren al meer meldingen binnengekomen).
Uiteindelijk 3 politiewagens (inc. honden) zijn ze naar binnen gegaan hebben ze half uur gepraat.
Daarna ging de politie weer weg zonder die kerel
Bleek dat die kerel (stiefvader) een kind door een schuurdeur met dubbelglas heeft geduwd. Schijnbaar niet gewond geen ambulance gezien.
Hele buurt was onderhand uitgelopen en begon die politie uit te jouwen waarom neem je die gasten niet mee?
Agenten deden hen verhaaltje (ik verstond het amper ken geen Twents) uiteindelijk dus weggegaan.
Vond het echt triest kwamen nog een paar kinderen van die familie naar buiten (leeftijd 3 jaar schat ik) die zaten heel lief een meloen te eten. Had echt met ze te doen zeg.....
Wat ik van het buurtvolk begreep is dat het al geen lieverdje is die kerel (zag ik al aan die witte mercedes die pal op het gras geparkeerd stond naast het huis). Meneer schijnt geen rijbewijs te hebben etc.
Maar ik met mijn kop er niet bij dat ze die kerel niet meenamen (ze hebben 1 getuige gehoord).
Die vrouw zal wel geen aangifte willen doen tegen hem.
Moest dit even kwijt. Ik shake hem best dat gegil van het kind icm met dat glasgerinkel
Ps heb jij weleens 112 gebeld?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..