abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:38:43 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85763398
Hier waren er nog geen bollekes bij de Lidl maandag maar eens gaan kijken. wel een tang gescoord

Die bollekes met die knotjes zijn niet handig om te haken. Mijn mams heeft er wel een mooie zachte Shawl van gebreid.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ynske op 27-08-2010 13:35:55 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:33:03 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85769301
zeg nu mag 't wel weer bolletjes worden hoor ynske. :P

en wie is jouw name?? of is dat ook Limburgs. ;)

ilske, ik kwam net kijken of ik de oogjes moet gaan versturen maar 't is al geregeld zie ik. prima! :)

mijsje, het julianapark (als 't daar is) is vlak naast station utrecht-zuilen. en als we 't daar gaan doen moeten we maar snel een keer informeren naar de beschikbaarheid van dat theehuis. anders moeten we toch even een andere locatie kiezen.
in de haak.
pi_85769395
Het paviljoen is gesloten, las ik in de weekkrant: http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1312619
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:37:50 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85769489
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef trui het volgende:
zeg nu mag 't wel weer bolletjes worden hoor ynske. :P
k noem t altijd/heel vaak bollekes, is daar wat mis mee dan? O-)
quote:
en wie is jouw name?? of is dat ook Limburgs. ;)
zie edit
quote:
ilske, ik kwam net kijken of ik de oogjes moet gaan versturen maar 't is al geregeld zie ik. prima! :)

mijsje, het julianapark (als 't daar is) is vlak naast station utrecht-zuilen. en als we 't daar gaan doen moeten we maar snel een keer informeren naar de beschikbaarheid van dat theehuis. anders moeten we toch even een andere locatie kiezen.
meet laat ik even aan me voorbij gaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:39:00 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85769522
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het paviljoen is gesloten, las ik in de weekkrant: http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1312619
goh zeg! jammer! -O- maar misschien gaat 't wel weer open, zie hetzelfde bericht.
trouwens weer een mooie spelfout in dat berichtje: 'of zij bereidt is..' tsjonge!
in de haak.
pi_85770523
hmmm dat is jammer, dan niet in het park dus, want de kans dat het weer niet lekker zonnig en warm is, is niet zo heel groot op 9 oktober... -O-
kokmen we weer terug bij de eerdere mogelijkheden, bij Trui of bij AnitraX... zeg het maar, ik vind allebei prima!

jammer Yns, maar ik snap het wel nu je het zo druk hebt en zover weg woont nu... :*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:32:43 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85771624
die kans acht ik juist vrij groot mijsje. ;) hier maar dan? ik vind 't prima hoor! ik zal gijsje voor die middag wel naar boven verbannen.
in de haak.
pi_85771772
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef trui het volgende:
die kans acht ik juist vrij groot mijsje. ;) hier maar dan? ik vind 't prima hoor! ik zal gijsje voor die middag wel naar boven verbannen.
;) prima :) en als het heel mooi weer is juist, dan ga ik wel naast het achterraam zitten... :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:38:42 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85771881
herlees je eigen weersvoorspelling nog even mijsje! :+
in de haak.
pi_85772457
|:( ik en goed opschrijven... :+
maar zo te lezen snapte je wel wat ik bedoelde... ;)
pi_85772465
He, wat lees ik nou op rtvutrecht....
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/251568

Ben er niet op 9 oktober, ik hoop dan ergens lekker in de zon te liggen.
pi_85772668
huh? ze zijn lekker bezig bij die gemeente zeg... maar goed...
dat paviljoen, moet je daarvoor eigenlijk betalen om daar te zijn?
maar ik vind het nog steeds wel prima om ook gewoon naar Trui toe te gaan hoor... :)
pi_85774586
Ik meen me te herinneren van de OUD-meets dat er wel voor betaald moest worden per dagdeel. Volgens mij was het toen 80euro voor een hele dag of zo.
pi_85775486
hmmm, dat vind ik op zich nog best duur... maar goed. wie is er ook voor Trui d'r huisje? :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:06:33 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_85777347
bij trui is prima hoor :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:26:03 #291
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85777903
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef trui het volgende:
Als ik wel kan dan sluip ik af en toe wel stiekem naar boven toe. :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:30:17 #292
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85778028
Oh en ik heb eindelijk de slofjes en het dekentje kunnen geven. Ze waren er zo blij mee. O+
Alleen waren de Hello Kitty slofjes toch te klein. :( Maar ze hebben ze toch meegenomen omdat ze ze zo leuk vonden. _O-
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85778961
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Als ik wel kan dan sluip ik af en toe wel stiekem naar boven toe. :P
;) misschien wil Trui de kleine wel gewoon even komen showen aan het FOKgespuis... ;)

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh en ik heb eindelijk de slofjes en het dekentje kunnen geven. Ze waren er zo blij mee. O+
Alleen waren de Hello Kitty slofjes toch te klein. :( Maar ze hebben ze toch meegenomen omdat ze ze zo leuk vonden. _O-
dan zijn ze wel leuk voor de pop voor de kleine... ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:17:36 #294
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85779289
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef EsseEi het volgende:
Weet niet waar je in Den haag woont BuupWerk, maar in Loosduinen zit een hobby winkel (B quadraat ofzo). Bij de Loosduinsehoofdstraat (tegenover Hema en Kruidvat). En daar hebben ze katoen :) En andere soorten garen.
En ook pakketen van 10 bollen babywol die je niet per stuk kan kopen :P (uit 1 bol kun je 4 paar sokjes halen ofzo dus 10 bollen is wel erg erg erg veel, kleine frustratie van het moederlijkefront ;))
Ze zijn er trouwens niet heel vriendelijk ofzo, maar zag pas wel allemaal leuke kleurtjes katoen:)
Oeh, ik ben net in Den Haag aangekomen. Ik ga de komende week op huis/katten/planten passen van vrienden die even op vakantie zijn. Dat winkeltje in de Loosduinsehoofdstraat moet ik vlakbij zitten volgens mij.
Dus binnenkort maar eens op zoek als ik wat meer ben opgeknapt.
Wel een beetje jammer dat ze er niet zo vriendelijk zijn. ;(
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:55:32 #295
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85780401
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:17 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Oeh, ik ben net in Den Haag aangekomen. Ik ga de komende week op huis/katten/planten passen van vrienden die even op vakantie zijn. Dat winkeltje in de Loosduinsehoofdstraat moet ik vlakbij zitten volgens mij.
Dus binnenkort maar eens op zoek als ik wat meer ben opgeknapt.
Wel een beetje jammer dat ze er niet zo vriendelijk zijn. ;(
hihi ben nu heel nieuwsgierig waar je zit :$ maar goed. Google Maps is je grootste vriend om het te vinden :) Winkelcentrum Loosduinen, tegenover de Hema :) Ow heb het gevonden de site van de winkel!

jeej ben nu bij m'n ouders dus kan laatste deel van de voering even met naaimachine vast maken! :D gaat iets sneller haha
pi_85780988
Bij trui is prima!! En ban gijsje maar naar mijn schoot, ik ontferm mij er wel over :D

Mijsje, haha ik zou je heeeeel graag ophalen maar laat het nu net even van mijn route afwijken :')

Ooooh ik kijk nu al uit naar de meet! Ben wel nerveus hoor om jullie te ontmoeten maar ah, sta ik jullie niet aan (of omgekeerd :') ) dan ben k gewoon weg :P

Trui, wen maar aan het bollekes, ik zeg dat ook :D
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:01:53 #297
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85784887
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:13 schreef StefanieV het volgende:
Bij trui is prima!! En ban gijsje maar naar mijn schoot, ik ontferm mij er wel over :D

Mijsje, haha ik zou je heeeeel graag ophalen maar laat het nu net even van mijn route afwijken :')

Ooooh ik kijk nu al uit naar de meet! Ben wel nerveus hoor om jullie te ontmoeten maar ah, sta ik jullie niet aan (of omgekeerd :') ) dan ben k gewoon weg :P

Trui, wen maar aan het bollekes, ik zeg dat ook :D
Ohw, ik hoop dat wij elkaar aardig vinden anders sta ik ineens langs de kant van de weg :P !
klerkje
pi_85786786
Hihi zal wel goed komen, ik ben een aardig meisje hoor :D
pi_85786878
Mijsje :*

Lowlands is geen plek om ff snel te haken.
Ik doe mijn best, één projektje is af, ander morgen. Dan heb ik er nog twee op de verlanglijst............maar als ik het met me verrotte vingers niet red (EDS en daardoor splints en pijn) krijgt er iemand nog een Sinterklaaskadootje. Mag toch wel? :D
Wanneer moet de swap op de bus?

Ik bewaar alles in een wasmand ie ik overal mee naar toe zeul.
pi_85787324
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef -sabine- het volgende:
Mijsje :*

Lowlands is geen plek om ff snel te haken.
Ik doe mijn best, één projektje is af, ander morgen. Dan heb ik er nog twee op de verlanglijst............maar als ik het met me verrotte vingers niet red (EDS en daardoor splints en pijn) krijgt er iemand nog een Sinterklaaskadootje. Mag toch wel? :D
Wanneer moet de swap op de bus?

Ik bewaar alles in een wasmand ie ik overal mee naar toe zeul.
Ik heb HMS, maar ik ga altijd te lang door met haken omdat ik het af wil maken :D Ik krijg over een paar weekjes splints voor mn duimen *O* Hopelijk kan ik daar wel mee haken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')