Prima, in dat geval mag je me pmmen, dan stuur ik ze met de post morgen opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef Ilske het volgende:
[..]
your welcome! Mocht Trui het niet kunnen vinden of alleen heel groot/heel klein hebben oid dan houd ik me aanbevolen!
ik ben benieuwd Stefaniequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef StefanieV het volgende:
mijsje, normaal gezien wel, ze zouden vanaf maandag bij jullie in de lidl komen. Heb het nagezocht op de site en de folder geopend (zonder postcode) en ze stonden er bij dus ik hoop dat je ze ook vindt :-) iK laat wel weten hoe het haakt, heb niet zo heel veel zin om te haken momenteel dus kan wel even wachten
Ilske, dat dacht ik wel, kon het maar voorstellen :-)
edit: oh trouwens, kunnen we een beslissing maken voor de meet want ik zou moeten kijken om eens te zien voor mijn overnachting voor de dag erop (zie die mensen dit weekend.. )
Ilske, ik heb ook een paar van 8mm gevonden. maar als mijsje graag iets met je ruilt vind ik 't ook prima, want het is wel mijn laatste paar oogjes in die maat, zag ik. of begrijp ik je verkeerd, mijsje? (gezien de knipoogsmilies?)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:11 schreef mijsje het volgende:
bedankt Ilske!ik wilde nog met je ruilen, met een setje 8mm veiligheidsoogjes, maar Trui was me voor...
Als het je laatste zijn vind ik dat wel een beetje sneu, dus ik vraag Mijsje eerst wel even!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef trui het volgende:
[..]
Ilske, ik heb ook een paar van 8mm gevonden. maar als mijsje graag iets met je ruilt vind ik 't ook prima, want het is wel mijn laatste paar oogjes in die maat, zag ik. of begrijp ik je verkeerd, mijsje? (gezien de knipoogsmilies?)
laat 't maar even weten, ik zou ze morgen kunnen posten.
Hey da's ook een idee, iik ken (ook) niemand en heb nog nooit een meet gedaan. Dus eerst 1 iemand een beetje leren kennen is wel leuk dan. Ik kan wel naar Breda komen (naar Breda rijden (of OV'en) is heul niet eng, dat ken ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef StefanieV het volgende:
9 oktober is goed voor mij! Moesten er mensen trouwens willen meerijden, ik kom van richting Antwerpen en kom langs Breda en zo naar Utrecht, langs de A27 dacht ik :-) (ik ben wel een held met de auto op onbekend terrein maar ik ben zo verlegen dat ik liever al iemand leer kennen voor ik in de groep word gesmeten)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Ilske het volgende:
[..]
Als het je laatste zijn vind ik dat wel een beetje sneu, dus ik vraag Mijsje eerst wel even!(denk dat ze ruilen oogjes - superglue bedoelde
)
Overigens meettechnisch: ik ga een tijdelijke werk"ruil" doen qua locatie, heb daarvan helaas nog geen rooster, dus moet het antwoord nog even schuldig blijven, misschien nog een last-minute-je?
Stefanie, haal je mij dan ook op? hoef je alleen maar even bij Amsterdam nog even 70 km naar het noorden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef StefanieV het volgende:
9 oktober is goed voor mij! Moesten er mensen trouwens willen meerijden, ik kom van richting Antwerpen en kom langs Breda en zo naar Utrecht, langs de A27 dacht ik :-) (ik ben wel een held met de auto op onbekend terrein maar ik ben zo verlegen dat ik liever al iemand leer kennen voor ik in de groep word gesmeten)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef BuupWerk het volgende:
ik ga gewoon op zoek naar een "duur" bolletje catania om mee te beginnengoed spul is het halve werk toch (zegt me papa altijd) !!
Bij mij thuis is het eerder andersom: m'n moeder kan alles maken en daardoor voelde m'n zus en ik de drang niet om dat te gaan doen. Mams heeft het binnen 1 seconde klaar dus waarom zouden wij gaan zitten prutsen? Maar nu zijn we het wel aan het proberenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef phluphy het volgende:
@Ilske, dank je wel. Een natuurtalent nog wel.Het is eerder iets met DNA denk ik, mijn moeder kan echt álles maken.
nee hoor, prima! zullen we details pmmen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef M-etje het volgende:
Ik kan je eventueel wel ophalen Mijsje maar ik ga zelf ook met het OV, vind je dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |