abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85743700
mijsje, normaal gezien wel, ze zouden vanaf maandag bij jullie in de lidl komen. Heb het nagezocht op de site en de folder geopend (zonder postcode) en ze stonden er bij dus ik hoop dat je ze ook vindt :-) iK laat wel weten hoe het haakt, heb niet zo heel veel zin om te haken momenteel dus kan wel even wachten :P

Ilske, dat dacht ik wel, kon het maar voorstellen :-)

edit: oh trouwens, kunnen we een beslissing maken voor de meet want ik zou moeten kijken om eens te zien voor mijn overnachting voor de dag erop (zie die mensen dit weekend.. )
pi_85744090
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef Ilske het volgende:

[..]

your welcome! Mocht Trui het niet kunnen vinden of alleen heel groot/heel klein hebben oid dan houd ik me aanbevolen!
Prima, in dat geval mag je me pmmen, dan stuur ik ze met de post morgen op ;)

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef StefanieV het volgende:
mijsje, normaal gezien wel, ze zouden vanaf maandag bij jullie in de lidl komen. Heb het nagezocht op de site en de folder geopend (zonder postcode) en ze stonden er bij dus ik hoop dat je ze ook vindt :-) iK laat wel weten hoe het haakt, heb niet zo heel veel zin om te haken momenteel dus kan wel even wachten :P

Ilske, dat dacht ik wel, kon het maar voorstellen :-)

edit: oh trouwens, kunnen we een beslissing maken voor de meet want ik zou moeten kijken om eens te zien voor mijn overnachting voor de dag erop (zie die mensen dit weekend.. )
ik ben benieuwd Stefanie :) ik wacht jouw reactie op de wol dan wel even af. :)

-edit- ik heb de wol gezien, inderdaad vanaf de 30ste... :) naja, ik wacht toch eerst jouw reactie even af, en dan kan ik uit m'n werk er wel even langs :)

en voor de beslissing voor de meet... ik wil hem zelf niet nemen, omdat de datum dat de meeste kunnen, ik waarschijnlijk niet kan en ik me heel goed kan voorstellen dat dat dan dus de datum wordt. (ik heb het dan over 23 oktober) (en jammer, op 9 oktober was ik heel graag gekomen, maar dan kunnen zowel TD als Muck niet... -O- )
pi_85744585
Ooh ik zou het liefst 9 oktober hebben trouwens want grote kans dat ik 23 oktober toch niet kan :@

Ik weet trouwens niet of ik voor de 30ste er aan begonnen ga zijn hoor want ik heb echt geen tijd om te haken momenteel. Die die ik heb gekocht is wel dik, dus zal wel snel haken maar verder mag je niet op mijn mening rekenen want ik weet nu al dat ik er niet snel ga aan beginnen (ben nog bezig met die aap en die moet eerst af.)
pi_85745314
:D maakt niet uit hoor, ik kan ook wel naar de Lidl en zelf even kijken hoor... :* geen probleem :D

andere mensen die iets willen zeggen nog over de meet?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:58:25 #255
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_85745358
Bedankt voor de link, mijsje, maar het is niet echt wat ik zoek voor mezelf. Ik vroeg me gewoon af of je zoiets helemaal zelf uitgedokterd had. Wat ik zoek is meer een oplossing voor, waar leg ik de schaar steeds weg, maar dat ik 'm wél binnen handbereik heb. Idem voor de stopnaald, want ik werk de draadjes regelmatig weg. Ik heb nu steeds diverse bolletjes + haaknaald + stopnaald + schaar die ik het liefst allemaal naast me zou willen leggen op de leuning van de stoel of zo, maar dat past niet. ;)

Leuke tas, trui! :Y Ik moet oppassen niet teveel leuke andere werkjes te zien, want dan wil ik dat allemaal gaan maken en komt de sprei nooit af. :P

@Ilske, dank je wel. Een natuurtalent nog wel. :o Het is eerder iets met DNA denk ik, mijn moeder kan echt álles maken. :Y
... ♥ ik mis je ♥
pi_85745480
:) het was ook meer om te laten zien waar ik het gevonden had... ;) ik heb ook zo'n bakje van de wibra, maar die gebruik ik nauwelijks moet ik zeggen. (is een vakjesbakje waar je al je haakdingetjes geordend in kan bewaren... :) best handig, maar ik had m'n haaknaaldenmapje al :D )
en dat het in het DNA zit, dat zou kunnen kloppen, ik had ook zo'n moeder... O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:10:05 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85745949
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:11 schreef mijsje het volgende:
bedankt Ilske! O+ ik wilde nog met je ruilen, met een setje 8mm veiligheidsoogjes, maar Trui was me voor... ;)
Ilske, ik heb ook een paar van 8mm gevonden. maar als mijsje graag iets met je ruilt vind ik 't ook prima, want het is wel mijn laatste paar oogjes in die maat, zag ik. of begrijp ik je verkeerd, mijsje? (gezien de knipoogsmilies?)

laat 't maar even weten, ik zou ze morgen kunnen posten.
in de haak.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:12:12 #258
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85746063
Wat de meet betreft, 9 oktober is toch prima als dan de meesten kunnen. m'n vader is rond die tijd jarig maar ik weet nog niet wanneer hij het gaat vieren. dat kan ook het weekend erna worden. vandaar dat ik 9 oktober op niet had gezet, omdat ik het gewoon nog niet weet. Maar wie weet kan ik dus gewoon.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:14:46 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85746181
ik vind het ook een goed idee om de datum maar gewoon vast te stellen. 9 oktober is prima wat mij betreft.
in de haak.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:17:32 #260
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85746340
Aan mij hebben jullie niet veel, ik kan eigenlijk alle zaterdagen in oktober wel. Ik kom wel met het OV want ik heb nog een gratis dagkaart voor de NS (en ik ben geen held in de auto alleen op onbekend terrein :@ ).
Geen probleem overigens met bussen en wat lopen hoor, dus het hoeft ook niet naast het station te zijn :P .
klerkje
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:18:27 #261
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85746392
9 oktober is voor mij dus prima-de-luxe!
klerkje
pi_85746503
9 oktober is goed voor mij! Moesten er mensen trouwens willen meerijden, ik kom van richting Antwerpen en kom langs Breda en zo naar Utrecht, langs de A27 dacht ik :-) (ik ben wel een held met de auto op onbekend terrein maar ik ben zo verlegen dat ik liever al iemand leer kennen voor ik in de groep word gesmeten :D )
pi_85747153
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef trui het volgende:

[..]

Ilske, ik heb ook een paar van 8mm gevonden. maar als mijsje graag iets met je ruilt vind ik 't ook prima, want het is wel mijn laatste paar oogjes in die maat, zag ik. of begrijp ik je verkeerd, mijsje? (gezien de knipoogsmilies?)

laat 't maar even weten, ik zou ze morgen kunnen posten.
Als het je laatste zijn vind ik dat wel een beetje sneu, dus ik vraag Mijsje eerst wel even! :* (denk dat ze ruilen oogjes - superglue bedoelde ;) )

Overigens meettechnisch: ik ga een tijdelijke werk"ruil" doen qua locatie, heb daarvan helaas nog geen rooster, dus moet het antwoord nog even schuldig blijven, misschien nog een last-minute-je?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:53:42 #264
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85748235
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef StefanieV het volgende:
9 oktober is goed voor mij! Moesten er mensen trouwens willen meerijden, ik kom van richting Antwerpen en kom langs Breda en zo naar Utrecht, langs de A27 dacht ik :-) (ik ben wel een held met de auto op onbekend terrein maar ik ben zo verlegen dat ik liever al iemand leer kennen voor ik in de groep word gesmeten :D )
Hey da's ook een idee, iik ken (ook) niemand en heb nog nooit een meet gedaan. Dus eerst 1 iemand een beetje leren kennen is wel leuk dan. Ik kan wel naar Breda komen (naar Breda rijden (of OV'en) is heul niet eng, dat ken ik *O* !).
klerkje
pi_85748404
Spiegelei, is goed hoor! Dan spreken we later wel af haha, als je niet te ver om woont, dan kan ik je ook wel ergens ophalen hoor, maakt mij zoveel niet uit, maar dat zien we dan later wel natuurlijk!

9 oktober is trouwens genoteerd, dit weekend even vragen aan vriendin of ik daar mag blijven slapen zodat ik dag erna sneller in Breda ben!
pi_85749102
Ik kan ook op 9 oktober en ken verder ook niemand, ik vind het wel een prettig idee dat er meer mensen zijn die niemand kennen, maarreh, waar is het nou in Utrecht? WIlhelminapark?
pi_85751247
Julianapark toch?
Ik ken wel een paar mensen van OUD en kan eerlijk zeggen dat ze niet eng zijn en lief, niks om bang voor te zijn, want we zijn allemaal ooit eens als newbie-meeter binnen komen wandelen ;)

Rick heeft de bollen katia bombay besteld voor mij *O* O+

[ Bericht 29% gewijzigd door AnitraX op 26-08-2010 22:58:21 ]
pi_85752526
Hoe ik mijn spullen bewaar:
de bollen in een grote plastic, flexibele mand (de Kruidvat) die al te vol is, de naalden in een haaknaaldenmapje (zelfde patroon als mijsje, maar dan anders). De frutsels zoals naalden nog steeds in het papieren zakje van de naaiwinkel. Huidige project naast mijn kussen. Mijn safety eyes en knoopjes heb ik in een metalen knopendoosje (met print van knoopjes, van Pipoos: zo'n blikje).

[ Bericht 5% gewijzigd door wyccie op 26-08-2010 23:24:19 ]
pi_85752832
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Ilske het volgende:

[..]

Als het je laatste zijn vind ik dat wel een beetje sneu, dus ik vraag Mijsje eerst wel even! :* (denk dat ze ruilen oogjes - superglue bedoelde ;) )

Overigens meettechnisch: ik ga een tijdelijke werk"ruil" doen qua locatie, heb daarvan helaas nog geen rooster, dus moet het antwoord nog even schuldig blijven, misschien nog een last-minute-je?
:) ik doe ze morgen op de bus Ilske ;) het was idd een grapje, superglue swappen met de oogjes ;)
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef StefanieV het volgende:
Stefanie, haal je mij dan ook op? hoef je alleen maar even bij Amsterdam nog even 70 km naar het noorden... O-)
nee, maar 9 oktober *O* *O* prima!!! :) ik kom met de trein, zou iemand mij dan op station Utrecht kunnen ophalen?
pi_85752863
ik ga gewoon op zoek naar een "duur" bolletje catania om mee te beginnen :) goed spul is het halve werk toch (zegt me papa altijd) !!
pi_85752950
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef BuupWerk het volgende:
ik ga gewoon op zoek naar een "duur" bolletje catania om mee te beginnen :) goed spul is het halve werk toch (zegt me papa altijd) !!
^O^ :)
pi_85753413
Ik kan je eventueel wel ophalen Mijsje maar ik ga zelf ook met het OV, vind je dat erg?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:38:25 #273
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85753414
hoe ik mn spulletjes bewaar:
Heb een grote doos van de Hema (zij vinden het een archief doos:P) voor m'n wol. (heb niet zo veel, dus past prima;)) en heb een heel heel heel oud naaidoosje van Forever Friends die jarenlang heeft liggen verstoffen maar nu weer goed van pas komt :) (maar waar ik stiekem wel een nieuw doosje voor wil)
Maar dingen waar ik mee bezig ben zitten meestal in een plastic tas, en de haaknaald in de wol gestoken. En m'n afhechtnaald zit in een papiertje gestoken in een plastic zakje. Moet goed vervoerbaar zijn want moet nogal eens heen en weer reizen (ouders, kamer, vriendje).

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef phluphy het volgende:
@Ilske, dank je wel. Een natuurtalent nog wel. :o Het is eerder iets met DNA denk ik, mijn moeder kan echt álles maken. :Y
Bij mij thuis is het eerder andersom: m'n moeder kan alles maken en daardoor voelde m'n zus en ik de drang niet om dat te gaan doen. Mams heeft het binnen 1 seconde klaar dus waarom zouden wij gaan zitten prutsen? Maar nu zijn we het wel aan het proberen :P

nog even over spullen opbergen: diezelfde mams heeft al d'r spelden en naalden enzo in kleine blikjes zitten die je heeel makkelijk op de rand van de bank/stoel kan neerzetten. (waar ze dus ook standaard staan:P) (had Phluphy het over)
pi_85755094
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef M-etje het volgende:
Ik kan je eventueel wel ophalen Mijsje maar ik ga zelf ook met het OV, vind je dat erg?
nee hoor, prima! zullen we details pmmen? *O* super! dank je!
pi_85762056
Ik kom vanuit Dordrecht, ook in een autootje (met nadruk op tje ;))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')