Maar juist bij een groot project heb je toch juist de garantie nodig dat je het kunt bljiven bestellen? Dan vallen restpartijen al af, en een aanbiedingszak van 10 bollen is ook nutteloos, tenzij ze heel veel zakken met hetzelfde garen verkopen. En dan maar hopen dat je uiteindelijk genoeg zult hebben...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Catania veel te duur vindt? Je bent een vermogen kwijt als je er een beetje een aardig groot project van haakt. Ik haak ook wel met katoen, maar dat is dan een aanbiedingszak van 10 bollen Phildar voor ¤5 of ¤10 of een partij restanten die ik via Marktplaats heb gescoord van iemand die haar voorraad weg deed.
Heb vandaag bij Zeeman weer nieuwe kussenslopen van ¤0,99 gescoord die ik evt. als voering voor een tas ga gebruiken.
Nee, dat vind ik ook. Bijvoorbeeld dat dekentje, dat heb ik gemaakt met Saskia. Kosten: 6 euro. Dat vind ik al wel genoeg geld, gezien de enorme hoeveelheid tijd die er ook in gaat zitten. Had ik dat met catania gedaan, dan had ik zeker 2-3 maal zoveel bollen nodig gehad en was ik op 30-45 euro uitgekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Catania veel te duur vindt? Je bent een vermogen kwijt als je er een beetje een aardig groot project van haakt. Ik haak ook wel met katoen, maar dat is dan een aanbiedingszak van 10 bollen Phildar voor ¤5 of ¤10 of een partij restanten die ik via Marktplaats heb gescoord van iemand die haar voorraad weg deed.
Heb vandaag bij Zeeman weer nieuwe kussenslopen van ¤0,99 gescoord die ik evt. als voering voor een tas ga gebruiken.
Je zei "bollekes" !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
naalden en schaar enz zitten in een etuitje, bollekes in een vierkant mandje van de hema, daarbovenop ligt t werk, of dat laatste ligt op de tafel
hier ook limone de laatste tijd. tis weer 0,25 euro goedkoper per bolletje dan catania, behalve de mischung dan, die zijn 3 euro.
ben nog altijd van plan om eens te gaan bestellen bij die onlinewinkel uit noordlimburg *ben de naam ff kwijt* maar nog niet aan gedacht/cq gecheckt hoe t zit met de btw
Oh, zijn dat effen kussenslopen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk welke er te krijgen (dat is meestal de grootste beperking) is en welke het fijnste aanvoelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef BuupWerk het volgende:
hmm...
- Catania,
- Phildar coton 3
- Balans van Slot
- Limone van Schoeller en Stahl
dit raden jullie mij aan en hoe moet ik nou kiezen HAHA nou ja ga wel een proefbol scoren binnenkort !!
ik vind catania ook vrij prijzig, maar de reden dat ik het niet gebruik is omdat ik het alleen online kan kopen hier, en ik dan de kleuren niet goed kan inschatten. vandaar dat ik meer ben van de balans en victory. ook niet zo goedkoop als de acryl van de zeeman en wibra, maar het is wel heel mooi. mijn deken maak ik trouwens wel van Saskia (van Wibra) op zich lekker grof acryl en ik vind het ook wel mooi. het haakt ook lekker weg...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wow! Handig! Van een bestaand patroon gemaakt? Of zelf uitgedokterd?
Die hebben ze ook( in plastic verpakt), maar ik heb juist motiefjes gekozen: streepjes, (zalm)roze met witte stipjes, ecru met katten, groen met bruin retro, roze met gekleurde hartjes, geel met witte bloemetjes, lila met patchwork motiefjes etc etc. Soms is het van dat grove stevige katoen, soms gewoon zacht dunner katoen. Het assortiment wisselt nogal per filiaal en verandert regelmatig. Ik heb begrepen dat ze dat al lang hebben, ik heb het een paar maanden geleden pas ontdekt. Zie ook deze blog uit 2007: http://juliavanderwerf.blogspot.com/2007/01/pillow-cases.htmlquote:
mocht het in de buurt zitten dan ben ik ook al blij, anders ben ik bang dat ik het qua swap niet redquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef trui het volgende:
oh geen idee hoeveel mm de oogjes zijn die ik heb, ilske, ik denk niet helemaal 9 mm. maar ik heb nog wel zwarte veiligheidsoogjes liggen in een paar maten.
lief! take your time ofcoursequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef trui het volgende:
ik zal ze straks even zoeken, als de kinderen in bed liggen en de was hangt.
vrees dat het dan te laat is, maar bedankt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb 6 en 12mm zwart Ilske. Alleen moet het van mij wel van ver komen.
bedankt Ilske!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef Ilske het volgende:
oh ja, en wat ik natuurlijk ook nog ff wilde zeggen: Phluphy, nieuw natuurtalent, mooie GSjes!
en Mijsje:![]()
en vooral:
[ afbeelding ]
your welcome! Mocht Trui het niet kunnen vinden of alleen heel groot/heel klein hebben oid dan houd ik me aanbevolen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:11 schreef mijsje het volgende:
[..]
bedankt Ilske!ik wilde nog met je ruilen, met een setje 8mm veiligheidsoogjes, maar Trui was me voor...
Stefanie, mooie wolletjes!komen die ook in Nederland? (ik zie ze niet in het lidl-blaadje van bij ons...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |