Dat zou helemaal top zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja ik ga kijken wat ik kan doen.. met balkon?
Ik houd meer van bloemen aan een plant dan in een vaas. Kaalgeplukte stelen in de vuilnisbak maken mij aan het huilen..quote:
* tomaat52 gaat morgen planten met bloemen in pot kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik houd meer van bloemen aan een plant dan in een vaas. Kaalgeplukte stelen in de vuilnisbak maken mij aan het huilen..![]()
Filmpje kijken vanaaf?
Cadeautje voor Dotteyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Studiotje het volgende:
Van wie is die paardenstal?
[ afbeelding ]
van mij dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Studiotje het volgende:
Van wie is die paardenstal?
[ afbeelding ]
Hondje lijkt wel doodquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
American Beauty?
[ afbeelding ]
Wat ben jij vreselijk needy zeg....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef tomaat52 het volgende:
Ik ga wel alleen een film kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Je zit er al in!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:06 schreef pedo.obear het volgende:
dottey mag ik ook een kamer huren?
morgen edit ik niet zo continue als nu hoor, want nog wat dingetjes doen enzo..quote:
En ik ga morgen niet zo lopen zeiken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
morgen edit ik niet zo continue als nu hoor, want nog wat dingetjes doen enzo..
truste
Als je toch bezig bent, kun je dan even de brandheli rechtsboven het vuur doen, is zo ver weg nou...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
morgen edit ik niet zo continue als nu hoor, want nog wat dingetjes doen enzo..
truste
Sinds wanneer heet ik Triniforce?quote:Medische Dienst Dr Hajee, Zuster Dottey en piloot Triniforce
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik Triniforce?
ohw damMIT :pquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik Triniforce?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw damMIT :p
Dat vuur tast mijn hersenen aan!
check het prikbordquote:
Hey Kwakjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:40 schreef HaJee het volgende:
Hakko allemaal,
uw dokter komt net thuis van een bruiloftsfeestje. heb ik nog wat gemist. Ik ben op dit moment niet in staat u te helpemn. Hopelijk is zuster Dot nog een beetje bij de positieven.
Er is binnenkort weer een spreekuur en levensbedreigende situaties probeer ik binne 48 uur te behandelen.
Goedenacht,
HaJee, uw kwakzalver
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk needy zeg....
als ik even druk bezig ben, dan gelijk..... bah!
* Dottey zet een film op en kijkt hem met de hond samen! Ik wacht wel tot dokter HaJee van zijn dienst terug is.Ik ben er weer maar tot weinig in staat. Maar gewoon rustig lekker naast je liggen lukt nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan aan mij liggen maar volgens mij maakt het verkeer in zoweloostleijke als westleijke richting gebruik van dezelfde rijbaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef Tripleforce het volgende:
Heb de weg wat levendiger gemaakt...
[ afbeelding ]
Van West naar Oost zit een laag hoger dan Oost naar West...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij maakt het verkeer in zoweloostleijke als westleijke richting gebruik van dezelfde rijbaan.
Hoog laag, links rechts maakt niet uit zolang ze mekaarm maar niet rakenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
Van West naar Oost zit een laag hoger dan Oost naar West...
Pantyboy heeft een cadeautje voor HaJee namens de FOK!flat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef apij4125 het volgende:
Hajee kan ik even een avondbezoek brengen aan je kantoor ? Ik heb namelijk en cadeau namens fok flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |