is de liefde nu overquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Toen was het nog niet weg, nu wel.
Dan ga ik ook gewoon lekker lastig zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb het druk met meerdere banen![]()
vergeef me dus dat het wat langer duurt soms... maar painten, updaten, pleistersplakken, sleutels uitdelen etc etc is wat veel
De bloemist is morgen weer open.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
is de liefde nu over![]()
Ik heb nog wel zoveel passie(vruchten).
Het leger eist vrijlating van de moordenaar van apquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef Starm het volgende:
[..]
Oh wacht.
Jij kwam hem een prijs geven en toen trof je hem dood aan?
Corrupt legerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Het leger eist vrijlating van de moordenaar van ap
Bloemetje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De bloemist is morgen weer open.....
Rozenblaadjes op het bed!quote:
ja ik ga kijken wat ik kan doen.. met balkon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik ook gewoon lekker lastig zijn
Mag ik samen met Fanta-Stick iets omhoog verhuizen zodat we 2 appartementen naast elkaar kunnen hebben? We zitten nu krap met z'n tweetjes op 12APaint van tweede appartement is in de maak, dus graag reserveren
Dat zou helemaal top zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja ik ga kijken wat ik kan doen.. met balkon?
Ik houd meer van bloemen aan een plant dan in een vaas. Kaalgeplukte stelen in de vuilnisbak maken mij aan het huilen..quote:
* tomaat52 gaat morgen planten met bloemen in pot kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik houd meer van bloemen aan een plant dan in een vaas. Kaalgeplukte stelen in de vuilnisbak maken mij aan het huilen..![]()
Filmpje kijken vanaaf?
Cadeautje voor Dotteyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Studiotje het volgende:
Van wie is die paardenstal?
[ afbeelding ]
van mij dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Studiotje het volgende:
Van wie is die paardenstal?
[ afbeelding ]
Hondje lijkt wel doodquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Tripleforce het volgende:
[..]
American Beauty?
[ afbeelding ]
Wat ben jij vreselijk needy zeg....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef tomaat52 het volgende:
Ik ga wel alleen een film kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |