mooi kunnen ze met zijn allen bij jou op de koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Garyp, daar woont een kennis van meErg christelijk dorp. En ik ben zelf een halve zigeuner, plus de zigeuners die ik ken kan ik het goed mee vinden, zie het probleem niet?
ja, hoor, ze zijn welkom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mooi kunnen ze met zijn allen bij jou op de koffie![]()
dat er iig in het rondreizende volk niet veel goeds te verwachten valt
Mijn vader was een slechte leermeester vandaagquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader was een slechte leermeester vandaag.
Over veel verdrijvingsvlakken geroetsjt bijvoorbeeld.
Wattan? Ik zie echt auto's gaan voor veel meer! Eens; 33.000 is een boel geld, maar ik kan het niet meer vergelijken met de Astra 1.6 turbo die we hier hebben staan. Die hadden we voor 44.000 gulden nieuw...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind 33000 euro helemaal geen goede prijs. Koop gewoon een of andere selected used car. Scheelt je een bak geld
Voor dat geld heb je een Volvo V50 2.0 R-Design Professional Line met 12000km op de teller bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wattan? Ik zie echt auto's gaan voor veel meer! Eens; 33.000 is een boel geld, maar ik kan het niet meer vergelijken met de Astra 1.6 turbo die we hier hebben staan. Die hadden we voor 44.000 gulden nieuw...
Dan moet je ook maar niet bij mij achterop klimmenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader was een slechte leermeester vandaag.
Over veel verdrijvingsvlakken geroetsjt bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet bij mij achterop klimmenStraks maakt het niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik moet m'n rijbewijs nog halen eh.
4WD Magazinequote:
het is een tijdje kuttiekut geweest, maar is nu weer beter.. het SUV deel is goddank ook uit de naam nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
4WD Magazine.. Vond de oudere beter dan de nieuwe. 4WD met ervaring was een leuk onderdeel
Hebben ze nog steeds die mooie reisverslagen? Had er laatst één met aankooptips voor een Land Rover Series/Defenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is een tijdje kuttiekut geweest, maar is nu weer beter.. het SUV deel is goddank ook uit de naam nu
Mag zo'n jong ventje zo'n ding wel besturen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
En dat jochie wat er op zit vroeg of ik weer eens kwam babysitten. Hoeft tegenwoordig niet meer, want ze zijn oud genoeg om alleen thuis te zijn, maar hij vond het zo saai![]()
.
Hebben ze!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die mooie reisverslagen? Had er laatst één met aankooptips voor een Land Rover Series/Defender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |