abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85525184
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

Er wordt nergens vermeld dat hij zomaar is neergeschoten, toedracht is nergens te bekennen.
Voor hetzelfde geldt was hij op de politie afgestormd met de mes.
Precies, en voor hetzelfde geld is hij in koele bloede doodgeschoten door rouwende politieagenten. Het blijft speculeren, maar daar is een forum voor, lijkt me.

Ook als de verdachte op de politie afstormde met een mes lijken 8 politiekogels me wat overdreven.
pi_85525195
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Juist niet, er zitten veel te veel 'unieke talenten' in die wereld. De boel moet open.

Democratie in de rechtspraak. En als de democratie dan een fout maakt, moet de democratie niet kinderachtig doen en de onterecht veroordeelde de jackpot gunnen. Maar rechters zijn nu geen verantwoording aan jou & mij verschuldigd, en daar wringt het m.i.

De rechtspraak staat in dienst van de samenleving, niet andersom.
Kom joh. Niet terugkrabbelen ineens.

Wij allen zijn de samenleving en moeten allen ons steentje bijdragen om het veiliger te maken. Als jij als unieke talent hebt dat je met 100% zekerheid kunt voorspellen wie weer in de fout gaat na een straf, is dat een zegen voor de maatschappij.

Hoeven we nooit meer dure, lange behandelingen toe te passen, geen onderzoeksrapporten meer met schattingen of iemand beter is. Maar bovenal geen kans op herhaling en slachtoffers daarbij.

^O^
Leaf
pi_85525210
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik heb altijd SP gestemd, maar Justitie is in betere handen bij extreemrechts, dat is de enige troost die we krijgen met dit kutkabinet.
ach als hard straffen zo werken dat zou de VS het veiligste land ter wereld zijn. Er zitten daar trouwens meer mensen achter tralies dan in China (een dictatuur met 4 keer zoveel inwoners). Iets klopt er hier niet...
pi_85525289
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Kom joh. Niet terugkrabbelen ineens.

Wij allen zijn de samenleving en moeten allen ons steentje bijdragen om het veiliger te maken. Als jij als unieke talent hebt dat je met 100% zekerheid kunt voorspellen wie weer in de fout gaat na een straf, is dat een zegen voor de maatschappij.

Hoeven we nooit meer dure, lange behandelingen toe te passen, geen onderzoeksrapporten meer met schattingen of iemand beter is. Maar bovenal geen kans op herhaling en slachtoffers daarbij.

^O^
..dan verandert er weer niks want na twee jaar op het salaris van een strafrechter gezeten te hebben kunnen jij & je familie mijn aars oxideren, ik heb het goed in mijn ivoren toren en kijk minzaam lachend op het plebs neer.

Open die handel. Laat ze maar verantwoorden wat ze leveren. Rechten studeren is tenslotte het VMBO van de universiteit; als je echt niet logisch kan denken en vooral wilt zuipen ga je naar de faculteit rechten. :Y
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:09:09 #180
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85525293
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
TV Gelderland meldt nu dat de hond niet gedood is.
[..]

Shit , dus de overvaller leeft nog?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:09:10 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85525295
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

ach als hard straffen zo werken dat zou de VS het veiligste land ter wereld zijn. Er zitten daar trouwens meer mensen achter tralies dan in China (een dictatuur met 4 keer zoveel inwoners). Iets klopt er hier niet...
lol, ja, jij hebt objectieve cijfers van china...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85525307
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef dotKoen het volgende:

[..]

:')

Nee, je mag op straat geen wapens dragen. Dan moet je voor de rechter verschijnen. Niet ter plekke doodgeschoten worden door een aantal politieagenten.
Ja de politie schiet mensen direct dood als ze weten dat je een mes draagt!!
pi_85525339
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef vulkaan het volgende:

[..]

Ja de politie schiet mensen direct dood als ze weten dat je een mes draagt!!
Dat was uiteraard een overdrijving om het ongelijk van BabeWatcher (die wel iets dergelijks stelde) aan te tonen.
pi_85525402
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

..dan verandert er weer niks want na twee jaar op het salaris van een strafrechter gezeten te hebben kunnen jij & je familie mijn aars oxideren, ik heb het goed in mijn ivoren toren en kijk minzaam lachend op het plebs neer.

Open die handel. Laat ze maar verantwoorden wat ze leveren. Rechten studeren is tenslotte het VMBO van de universiteit; als je echt niet logisch kan denken en vooral wilt zuipen ga je naar de faculteit rechten. :Y
:{w

Dude, als je de mogelijkheden hebt om bij te dragen aan een veiligere maatschappij, maar dat niet wil doen, ben je zelf 1 van de mensen waar je kritiek op hebt.
Leaf
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:12:43 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85525425
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Dat was uiteraard een overdrijving om het ongelijk van BabeWatcher (die wel iets dergelijks stelde) aan te tonen.
waarom overdijven van het ongelijk als het gelijk is?
pi_85525460
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

:{w

Dude, als je de mogelijkheden hebt om bij te dragen aan een veiligere maatschappij, maar dat niet wil doen, ben je zelf 1 van de mensen waar je kritiek op hebt.
De maatschappij blijft net zo onveilig als het systeem toelaat. Als ik daar aan mee ga doen verandert er toch niks, waarom zeur je nou zo door?
pi_85525478
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom overdijven van het ongelijk als het gelijk is?
Overdrijving was niet helemaal het goede woord geloof ik. Lees de posts maar terug :).
pi_85525507
Het lijkt me nogal duidelijk eigenlijk. De politie ziet de overvaller, sturen de hond er op die al snel een afstand van zo'n 100 meter creëert. De man begint er op in te steken en de agenten kunnen de afstand niet snel genoeg overbruggen om te helpen dus moeten ze wel schieten om zo de hond nog te redden. Ze mikken op de borst/buik omdat anders het risico te groot is dat de hond door een ietwat verdwaalde kogel wordt geraakt.
Ron Paul 2012
pi_85525514
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

De maatschappij blijft net zo onveilig als het systeem toelaat. Als ik daar aan mee ga doen verandert er toch niks, waarom zeur je nou zo door?
Hu?

Ene moment zeg je dat er iets moet veranderen en later zeg je dat er toch niks veranderd.

Ik ben de weg even kwijt.
Leaf
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:15:21 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85525516
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Shit , dus de overvaller leeft nog?
zal ie wel iets getrokken hebben?
of ze vonden zijn laffe daad zo slecht dat ze het, na meerdere malen tot stilstand hebben proberen te brengen, tijd vonden om af te schieten. welke weg ook, laat dit een waarschuwing zijn voor overvallers. godverdomme.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:15:54 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85525540
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:14 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Overdrijving was niet helemaal het goede woord geloof ik. Lees de posts maar terug :).
ben te lui daarvoor :+
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:18:07 #192
145146 Andyy
pi_85525636
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Precies, en voor hetzelfde geld is hij in koele bloede doodgeschoten door rouwende politieagenten. Het blijft speculeren, maar daar is een forum voor, lijkt me.

Ook als de verdachte op de politie afstormde met een mes lijken 8 politiekogels me wat overdreven.
Niks overdreven, schieten tot hij geen gevaar meer vormt, hoeveel kogels dat ook mogen zijn.
pi_85525712
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Niks overdreven, schieten tot hij geen gevaar meer vormt, hoeveel kogels dat ook mogen zijn.
Ja, maar als je een beetje raak schiet ligt iemand na 2 kogels ook wel op de grond hoor. Maar goed, sectie zal dat wel uitwijzen, waar deze verdachte geraakt is en of alle 8 kogels nodig waren om hem uit te schakelen.
pi_85525859
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hu?

Ene moment zeg je dat er iets moet veranderen en later zeg je dat er toch niks veranderd.

Ik ben de weg even kwijt.
Nou, dan help ik je nog 1 keer:

Het systeem zoals het nu is veroorzaakt heel veel recidive. Dat betekent dat criminelen na hun straf gewoon weer verder gaan met crimineel zijn; hun straf heeft er niet aan bijgedragen dat ze anders zijn gaan denken over hoe vervelend het is voor mensen die slachtoiffer zijn geworden van criminaliteit.

Als iemand die dat opmerkt in het systeem gaat werken, moet hij in dienst van dat systeem gaan werken, en dus geen kritiek op dat systeem hebben. In ruil voor het inslikken van die kritiek krijgt hij elke maand een heleboel centjes.

Als je buiten het systeem staat, en bijvoorbeeld als politicus in de regering werkt, dan kun je wel het systeem veranderen. Dat kun je doen door bijvoorbeeld -als je daar eenmaal oud genoeg voor bent- te stemmen op iemand die zegt dat het anders moet, en daar goed plannen voor klaar heeft liggen.

Zo kun je het systeem veranderen. Kijk maar naar de verkiezingsprogramma's van de verschillende politieke partijen en zoek het strafrechtsysteem uit waarvan jij meent dat het het beste werkt.

Vind je dat niet, dan kun je nog altijd contact opnemen met een politieke partij, of zelfs lid worden!

Dan kun je naar bijeenkomsten gaan, en daar jouw mening vertellen. Wieweet luisteren ze dan naar jou, en als jouw plannen echt goed en solide zijn, worden ze misschien wel als programmapunt door de partij overgenomen!

Maar als je iets tegen de recidive wilt doen, dus zorgen dat er minder gemene mensen op straat lopen, dan moet je juist niet bij justitie gaan werken, want die houden deze situatie in stand.

Maar nu ga ik even naar beneden, ik krijg zo bezoek van een hele lieve mevrouw, en dat gaat eventjes voor. Niet teleurgesteld zijn hoor, een andere keer heb ik meer tijd voor je! :*
pi_85525870
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
TV Gelderland meldt nu dat de hond niet gedood is.
[..]

Het was al bekend dat de dader niet ter plekke is doodgeschoten, maar eerst gevlucht was. Er was vast wel een goede reden om hem neer te knallen. Morgen zullen we wel meer horen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  FOK!Fotograaf vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:25:37 #196
145146 Andyy
pi_85525926
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, maar als je een beetje raak schiet ligt iemand na 2 kogels ook wel op de grond hoor. Maar goed, sectie zal dat wel uitwijzen, waar deze verdachte geraakt is en of alle 8 kogels nodig waren om hem uit te schakelen.
Nederlandse politiekogels zijn lachertjes als je niet de vitale delen raakt vergeleken met wat buitenlandse politie gebruikt.
En mensen zijn prima in staat om nog door te vechten als ze niet dodelijk geraakt zijn, zie FBI shootout in Miami
pi_85525937
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Het was al bekend dat de dader niet ter plekke is doodgeschoten, maar eerst gevlucht was. Er was vast wel een goede reden om hem neer te knallen. Morgen zullen we wel meer horen.
Dat is juist het punt. Dat vind ik van te veel vertrouwen in politiemensen getuigen om daar nu al van uit te gaan. Ook zij maken fouten.
pi_85525962
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Nou, dan help ik je nog 1 keer:

Het systeem zoals het nu is veroorzaakt heel veel recidive. Dat betekent dat criminelen na hun straf gewoon weer verder gaan met crimineel zijn; hun straf heeft er niet aan bijgedragen dat ze anders zijn gaan denken over hoe vervelend het is voor mensen die slachtoiffer zijn geworden van criminaliteit.

Als iemand die dat opmerkt in het systeem gaat werken, moet hij in dienst van dat systeem gaan werken, en dus geen kritiek op dat systeem hebben. In ruil voor het inslikken van die kritiek krijgt hij elke maand een heleboel centjes.

Als je buiten het systeem staat, en bijvoorbeeld als politicus in de regering werkt, dan kun je wel het systeem veranderen. Dat kun je doen door bijvoorbeeld -als je daar eenmaal oud genoeg voor bent- te stemmen op iemand die zegt dat het anders moet, en daar goed plannen voor klaar heeft liggen.

Zo kun je het systeem veranderen. Kijk maar naar de verkiezingsprogramma's van de verschillende politieke partijen en zoek het strafrechtsysteem uit waarvan jij meent dat het het beste werkt.

Vind je dat niet, dan kun je nog altijd contact opnemen met een politieke partij, of zelfs lid worden!

Dan kun je naar bijeenkomsten gaan, en daar jouw mening vertellen. Wieweet luisteren ze dan naar jou, en als jouw plannen echt goed en solide zijn, worden ze misschien wel als programmapunt door de partij overgenomen!

Maar als je iets tegen de recidive wilt doen, dus zorgen dat er minder gemene mensen op straat lopen, dan moet je juist niet bij justitie gaan werken, want die houden deze situatie in stand.

Maar nu ga ik even naar beneden, ik krijg zo bezoek van een hele lieve mevrouw, en dat gaat eventjes voor. Niet teleurgesteld zijn hoor, een andere keer heb ik meer tijd voor je! :*
Jij bent een typisch gevalletje van "de beste stuurlui staan aan wal". Zeggen dat iets fout gaat, maar niets willen doen om het te verbeteren. Behalve klagen dan.
En als iets wel niet helpt om problemen op te lossen, is het wel alleen maar klagen dat er een probleem is.

Niet teveel betalen he :*
Leaf
pi_85526000
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Andyy het volgende:

[..]

Nederlandse politiekogels zijn lachertjes als je niet de vitale delen raakt
Ja, maar ALS ze deze verdachte hebben proberen te doden, dan schieten ze toch hopelijk wel op de thorax?
pi_85526035
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Onzin argument. Je kan niet zomaar NL met de VS vergelijken. Zoveel andere dingen spelen een rol als het gaat om de hoeveelheid mensen in de gevangenis,

Zware straffen schrikken weldegelijk af. Stel dat jij weet dat je per direct ontslagen wordt als je iets op je werk zou meenemen ofzo, dan zou je 2x nadenken voordat je dat flikt als dat je weet dat je alleen een preek zou krijgen van je leidinggevende bv,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')