Ik doe effe mee met voorspelbare opmerkingen:quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe effe mee met voorspelbare opmerkingen:
Dan neem ik McArmy of Clive Owen wel
Dezequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=827
Fox.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=827
Of misschien kunnen we de medeposters dat beter besparen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we ook beide weer even fotospam doen, of zullen we elkaar dat besparen
Hoe bedoel je dat? Ik ken die kreet nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Maar als kind. Ik zou d'r een blokje om voor gaan.
Dat is die van Delain, toch?quote:
quote:
Vooralsnog geen enkele man gehoord die fotospam van Simone erg vondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Of misschien kunnen we de medeposters dat beter besparen.
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooralsnog geen enkele man gehoord die fotospam van Simone erg vond
Nou c_a kon het niet zo goed vinden met onder andere Marble en PeRi, na de zoveelste bitchfight tussen die drie is c_a toen vertrokkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Rauz, waarom vertrokken de oldbies toen eigenlijk, dat was toch niet alleen omdat er een paar nieuwelingen bij kwamen? Ben je daar ooit nog achter gekomen?
Oh en ik vind die foto van Dakota zoals ze nu is best leuk.
Maar als kind. Ik zou d'r een blokje om voor gaan.
Ah okay. Naja, die haarkleur is een beetje te.quote:
Owww, bummerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het even over de hetero-mannen
Maar jij bent dus Svensational?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou c_a kon het niet zo goed vinden met onder andere Marble en PeRi, na de zoveelste bitchfight tussen die drie is c_a toen vertrokken. Is overigens de enige oldbie die toen wegging hoor
.
Ja, ken je diequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Svensational?![]()
Mwah, ik vind het wel okay. I'd hit it... anytimequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah okay. Naja, die haarkleur is een beetje te.
Damnitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mwoah, ik zou er een blokje voor om gaan
'van naam'quote:
Een blokje omgaan is niet positiefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Damnit![]()
Mij een beetje teasen met oud-hollandsche spreuken die ik niet snap
[..]
'van naam'![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |