Het is toch van de zotten dat mbv een pasje iedereen drugs kan dealen !! WIE VERZINT ZOIETS BELACHELIJKS !!quote:
pantyhouse?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
WAT EEN OP, maar ik ben wel geïnteresseerd in een pantyhouse, maar hoeveel kost dat
Jij gaat gewoon met de trap hoor, er moeten nog wat kilo's af bij jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb, om het mijn mede Fok!-ertjes gemakkelijk te maken, een lift gebouwd.![]()
En puur voor het aanzicht er ook maar even een mooie voordeur in gezet.![]()
[ afbeelding ]
Ik verzin zoiets belachelijksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:57 schreef poo het volgende:
[..]
Het is toch van de zotten dat mbv een pasje iedereen drugs kan dealen !! WIE VERZINT ZOIETS BELACHELIJKS !!
en bedankt hè?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met de trap hoor, er moeten nog wat kilo's af bij jou
pant housequote:
ik vraag een pas aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik verzin zoiets belachelijks
BTW als je zonder pasje drugs verkoopt ben je illigaal
Heeft die k cash een pasje ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik verzin zoiets belachelijks
BTW als je zonder pasje drugs verkoopt ben je illigaal
U moet nog een borg afbetalen. Dan krijg u u pasjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ik vraag een pas aannu moet ik zeker ook belasting gaan betalen
![]()
Ja maar als je wil kan ik hem zo weer afpakken (leger staat boven politie)quote:
Natuurlijk moet politie ook iets doen Ik geef je nu leiding over drugs enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja maar als je wil kan ik hem zo weer afpakken (leger staat boven politie)
777quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, zijn er nu wel meiden die vanavond gezellig en knus bij mij in mijn flatje willen komen?
Begin je berichtje dan met 777!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:01 schreef apij4125 het volgende:
[..]
U moet nog een borg afbetalen. Dan krijg u u pasje
Oke bedanktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet politie ook iets doen Ik geef je nu leiding over drugs enzo
Dat zou ik maar doen apij4125 indien je je dagelijkse hoeveelheid wil behouden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja maar als je wil kan ik hem zo weer afpakken (leger staat boven politie)
Vervelend dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet politie ook iets doen Ik geef je nu leiding over drugs enzo
Ga anders ook bij de politie werken??quote:
Nee, ik werk niet. U zou de regelgeving kunnen veranderen; de verkoop van drugs strafbaar stellen. U krijgt natuurlijk dagelijks een enveloppe van mij als dank.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Ga anders ook bij de politie werken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |