Ik hoop het maar schat Roda wel wat hoger in dan (het oude) Vitesse, ik denk 3-1quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez - El Hamdaoui![]()
5-0 (deze keer moeten we de 0 houden!)
Roda is ook niks meer. Alleen een Mads Junker die wel eens een goede wedstrijd heeft. En die is geblesseerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het maar schat Roda wel wat hoger in dan (het oude) Vitesse, ik denk 3-1
Hopen dat 1 van die 2 topscorer wordt dit seizoen, ik gun het die blonde homo van PSV niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die 3e ster is het enige waar ik op hoop, de rest is bijzaakquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hopen dat 1 van die 2 topscorer wordt dit seizoen, ik gun het die blonde homo van PSV niet.
2 halen niks betalen vind ik ook wel o.kquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Schijnt dat Vitesse ook Wielaert wilde hebben maar die wilde niet![]()
Jammer, wat mij betreft mag Ajax ze voor een leuk prijsje verkopen aan Vitesse. 2 halen 1 betalen ofzo.
Bron? Want dat zou minder nieuws zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:57 schreef Enchanter het volgende:
Aisatti( of hoe je het ook mag schrijven ) dus verhuurd met optie tot koop.
Aan de ene kant jammer , maar we hebben betere spelers voor zijn positie , ik denk dat hij Vitesse wel weer opbloeit
Het is nog niet bekend of het op huurbasis of ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bron? Want dat zou minder nieuws zijn
quote:Ismail Aissati en Slobodan Rajkovic vervolgen hun loopbaan zo goed als zeker bij Vitesse. De club uit Arnhem is in de afrondende fase met het duo en hoopt hen snel te presenteren.
De kersverse Vitesse-voorziter Merab Jordania neemt Aissati op huurbasis over van Ajax, waar hij niet kon rekenen op een basisplaats. Jordania heeft tevens een optie tot koop bedongen.
Ook Rajkovic komt op huurbasis over. Chelsea, dat de verdediger de afgelopen jaren verhuurde aan FC Twente en PSV, had dit seizoen nog geen plaats voor de 21-jarige Serviër.
Jordania was ook geinteresseerd in Rob Wielaert van Ajax en voerde gesprekken, maar de verdediger van Ajax liet weten geen interesse te hebben in een overstap naar Vitesse.
Vitesse-trainer Theo Bos heeft de clubleiding gevraagd de nieuwe spelers pas te presenteren nadat de wedstrijd tegen FC Twente gespeeld is. "Die spelers zijn nog niet speelgerechtigd voor de wedstrijd tegen Twente", aldus Bos. "Het zou alleen maar onnodige onrust veroorzaken in mijn spelersgroep als de namen nu al naar buiten komen."
quote:Edgar Davids is terug in het betaalde voetbal. De 74-voudig international maakt zijn rentree bij het Engelse Crystal Palace, dat in het Championship voetbalt. De club uit het zuiden van Londen heeft de transfer bevestigd via de officiële clubwebsite. Davids tekent op Selhurst Park een contract waarbij hij per gespeelde wedstrijd betaald wordt. Hij hield deze zomer bij Ajax zijn conditie op peil.
"Het is een spannende tijd voor de club en ook voor mij. Ik wil gewoon genieten van het voetbal en laten zien wat ik in huis heb", reageert Davids op de website van Palace. Ook manager George Burley is blij met zijn aanwinst. "Eerder deze week hadden we een gesprek en hij was heel enthousiast. Ik ben tevreden dat we nu een deal hebben."
Edgar Davids (37) stopte zijn carrière in de zomer van 2008. Hij speelde het laatst voor Ajax. De oud-international droeg ook het shirt van Tottenham Hotspur, Inter, Barcelona, Juventus en AC Milan. Nu blaast hij zijn carrière dus weer nieuw leven in.
Misschien een goede oplossing ipv Leo/de Ridder/Mido?quote:Nacer Barazite blijft voorlopig bij Arsenal. De Nederlander hoopte zijn carrière tijdelijk te kunnen vervolgen bij Glasgow Rangers, maar die deal is afgeketst.
De negentienjarige Barazite komt bij Arsenal nog niet in de plannen van trainer Arsène Wenger voor. Rangers wilde hem daarom voor een jaar overnemen, maar de Engelsen willen Barazite slechts zes maanden laten gaan. Daarop is de huurovergang afgeketst.
"Ongelooflijk balen", reageert Barazite tegenover NUsport. De aanvaller, in het bezit van een contract tot medio 2011, sluit niet uit dat hij alsnog elders gaat spelen. "Ik blijf hard werken en trainen bij Arsenal. We zullen zien wat er op mijn pad komt."
quote:Roly Bonevacia blijft nog even op zijn roze wolk zitten. Tegen Roda JC maakt hij opnieuw deel uit van de wedstrijdselectie. De jonge Ajacied hoopt zijn debuut van een week eerder een vervolg te geven.
Bonevacia kijkt met een goed gevoel terug op zijn vuurdoop tegen Vitesse. "Ik heb heel veel reacties gehad", vertelt de middenvelder op de website van Ajax. "De wedstrijd tegen Vitesse was puur genieten. Ik denk er met een fijn gevoel aan terug." Vanwege het drukke programma is er nog geen echte terugblik op het duel met de Arnhemmers geweest. "Maar de trainer was geloof ik wel tevreden", zegt Bonevacia.
Dat hij er tegen Roda JC weer bij is, zegt volgens Bonevacia wel wat. "De concurrentie is groot. Reken maar. En ik ben natuurlijk jong, kom pas net om de hoek kijken. Ik kan van veel spelers nog veel leren. Uiteindelijk wil je toch zoveel mogelijk spelen." Dan moet er nog wel het een en ander beter, weet hij. "Mijn spel moet soms rustiger. En ik mag meer vooruit voetballen. Meer durven."
Wielaert wil ons failliet hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Wielaert wil liever cashen dan voetballen. Hij had al bij zoveel clubs een basis speler kunnen zijn maar hij weigert alles.
Dat vind ik niet zo raar, Ajax zou gewoon het verschil in salaris moeten compenseren, alle kleine beetjes helpenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Wielaert wil liever cashen dan voetballen. Hij had al bij zoveel clubs een basis speler kunnen zijn maar hij weigert alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Zou er geen andere reden zijn? Iemand die nog in zijn carrierebloei zit zou toch liever willen voetballen. Anders kan hij na zijn contract nog net bij Fortuna Sittard terecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Enig idee wat dat zou kunnen zijn als het niet om geld gaat? Die andere clubs (Groningen, Heerenveen, NAC etc) bieden vast niet het salaris wat hij nu krijgt dus weigert hij. Die beste man is verder al in de 30 dus zo verkeerd lijkt mij het niet om nu te cashen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou er geen andere reden zijn? Iemand die nog in zijn carrierebloei zit zou toch liever willen voetballen. Anders kan hij na zijn contract nog net bij Fortuna Sittard terecht.
Bij bijv een Bogarde was het een ander verhaal.
Maar zijn contract loopt niet heel lang meer door en zo wordt het wel een enorm vroeg pensioen. Wie wil hem nog nadat hij bij Ajax gaat vertrekken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enig idee wat dat zou kunnen zijn als het niet om geld gaat? Die andere clubs (Groningen, Heerenveen, NAC etc) bieden vast niet het salaris wat hij nu krijgt dus weigert hij. Die beste man is verder al in de 30 dus zo verkeerd lijkt mij het niet om nu te cashen.
Ik zie het zo gebeuren dat ze teveel vragen en dat Aistatti niet vertrekt.quote:Ajax is bereid om mee te werken aan een vertrek van Ismail Aissati naar Vitesse. Algemeen directeur Rik van den Boog bevestigt dat de Arnhemmers zich hebben gemeld voor de jonge middenvelder, die twee jaar geleden voor ongeveer vier miljoen euro werd overgenomen van PSV. “Ze kennen onze voorwaarden”, zei Van den Boog.
In De Telegraaf zegt het bestuurslid dat Aissati mag vertrekken, maar wel voor een goede prijs. “Vitesse heeft een nieuwe geldkraan en het is nu even afwachten of het gaat druppelen", zegt Van den Boog in de ochtendkrant. "We wachten op het groene licht uit Arnhem. De bal ligt daar."
“Het is goed voor Ismail als hij veel aan spelen toe komt bij een mooie club”, vervolgde het bestuurslid. “Maar hij speelt nog een rol bij Ajax. We willen een reëel bedrag voor hem. Bij anderen zijn we wel bereid concessies te doen, omdat ze niet spelen.” Aissati begon in de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen nog in de basis.
Ach, ze hebben genoeg ..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ze teveel vragen en dat Aistatti niet vertrekt.
Prima, dan blijft hij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ze teveel vragen en dat Aistatti niet vertrekt.
En dat is goed voor Ajax? Hij zal waarschijnlijk niet veel aan spelen toekomen.quote:
Adequaat invallen is eveneens van meerwaarde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dat is goed voor Ajax? Hij zal waarschijnlijk niet veel aan spelen toekomen.
Zolang Jol hem, zelfs als invaller, opstelt, is dat goed voor Ajax ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dat is goed voor Ajax? Hij zal waarschijnlijk niet veel aan spelen toekomen.
Precies!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez doet weer mee, kan niet fout gaan
5-1.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, dus?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
OMG, dacht dat Ajax morgen moestFransie Bauer komt in ons dorp vanavond
Emanuelson - El Hamdaoui - Suarezquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Sinnie het volgende:
Spelen Hamdaoui en Suarez?
Ze mogen echt niet gelijkspelen of verliezen, dan heb ik echt voorgoed een hekel aan ze
Topquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Emanuelson - El Hamdaoui - Suarez
Rodaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zitten gvd al 14 minuten voor het goal van vitesse, nog geen goal.
Nee, maar heb een combinatie weddenschap met Ajax dus Roda mag niet scoren en Ajax moet winnenquote:
Een hele goede aankoop, misschien wel de beste in jaren. En voor zo weinig geld, snap niet dat Az hem zo makkelijk weg deed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:37 schreef Urquhart het volgende:
Beetje moeizame wedstrijd. Leuk dat El-Hamdoui ook weer een goaltje meepikt
Verdedigend blijven we kwetsbaar
Idd een "quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Trystar het volgende:
3 doelpunten gemaakt en de 0 gehouden
Absoluutquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen Kiev gewoon met Toby en Jan spelen.
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg steeds meer een hekel aan Martin Jol. Ben ik de enige?
Reason?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hij kreeg behoorlijk kritiek in het NRC vandaag. Dat hij zijn vriendjes coach laat worden bij de jeugd, en zijn zaakwaarnemer een soort huisdealer aan het worden is van de club (Mido, De Ridder). Ajax raakt wel erg afhankelijk van Jol. En die Fulham grappen staan mij niet echt aan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal verklaren eigenlijk. Ik ga hier even over nadenken.
Wordt er nog iets gezegd over het salaris???quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Eindelijk, Wieleart verhuurd aan Roda.
Nee niks, maar we zijn er een jaartje vanaf .. hopen dat hij goed speelt en dat ie verkocht wordt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gezegd over het salaris???Vast niet
Wielaert heeft nog een contract tot en met dit seizoen, dus na de verhuur is hij transfervrij, dus daar van je niets voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee niks, maar we zijn er een jaartje vanaf .. hopen dat hij goed speelt en dat ie verkocht wordt.
Ow, ook goed. Als hij maar weggaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Wielaert heeft nog een contract tot en met dit seizoen, dus na de verhuur is hij transfervrij, dus daar van je niets voor.
Hopelijk draagt Roda in iedergeval iets bij. Ook al is het maar een heel klein stuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee niks, maar we zijn er een jaartje vanaf .. hopen dat hij goed speelt en dat ie verkocht wordt.
Zal wel met de salarishuishouding van az te maken te hebben, EH drukte nogal zwaar op de begroting, maar ik ben ook heel blij met deze aankoop, het combineren tussen hem en Suarez ging ook al een stuk beterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een hele goede aankoop, misschien wel de beste in jaren. En voor zo weinig geld, snap niet dat Az hem zo makkelijk weg deed.
quote:Transfer Sarpong kwestie van tijd
Jeffrey Sarpong speelt waarschijnlijk zijn wedstrijden dit seizoen in de Spaanse competitie. De vleugelspeler van Ajax tekent naar verluidt zondag nog een contract bij Real Sociedad, meldt El Mundo Deportivo.
Real Sociedad wacht volgens de Spaanse krant op het verlossende telefoontje vanuit Amsterdam waardoor men de jonge speler definitief aan zich kan binden. Sarpong zou volgens de berichtgeving zijn contract af willen kopen bij Ajax om op deze wijze als transfervrije speler de overstap te maken naar zijn beoogde nieuwe werkgever.
Eerder ketste een transfer naar Real Sociedad af omdat Ajax de speler destijds nog aan zijn contract wilde houden. Sarpong heeft een doorlopend contract tot medio 2011 in Amsterdam.
Ja die zou ik ook graag weg zien gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo stil om Sno, die zal toch ook weg mogen/moeten maar hoor er niets over.
Niemand wil hem hebben. De Graafschap en Excelsiorquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo stil om Sno, die zal toch ook weg mogen/moeten maar hoor er niets over.
Het probleem met dit soort spelers is dat ze bij ajax een salaris krijgen wat ze bij geen enkele andera club meer gaan krijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Daar moet echt een nieuwe regel voor komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
SuarezEcht prachtig dat hij met zijn dochter en Ajaxshirt het veld op kwam, wat een persoonlijkheid en wat een held.
1e helft aanvallend redelijk, verdedigend matig, 2e helft relaxed gespeeld en vooral verdedigend alles weer op orde gebracht. Hopelijk dat dit moed geeft voor woensdag.
Verder:
- Wielaert weg, Ajax betaald nog steeds 7 ton, krijgt van Roda 2 ton.
- Sarpong voor 2 ton + percentage bij doorverkoop.
- Ajax wil verkoop Aisatti ipv voorgestelde verhuur met koopclausule.
- Manchester Utd. "steelt" Gylano van Velzen, hij had geen contract bij Ajax (te jong, 16 jaar) dus bied MANU de ouders een huis aan en lucratief contract bij MANU, Ajax overweegt stappen.
- Ajax heeft bij plaatsing CL ruimte voor 2 aankopen ala Lodeiro op het oog, jong en zeer talentvol.
Hoe kom je aan deze kennis?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verder:
- Wielaert weg, Ajax betaald nog steeds 7 ton, krijgt van Roda 2 ton.
- Sarpong voor 2 ton + percentage bij doorverkoop.
- Ajax wil verkoop Aisatti ipv voorgestelde verhuur met koopclausule.
- Manchester Utd. "steelt" Gylano van Velzen, hij had geen contract bij Ajax (te jong, 16 jaar) dus bied MANU de ouders een huis aan en lucratief contract bij MANU, Ajax overweegt stappen.
- Ajax heeft bij plaatsing CL ruimte voor 2 aankopen ala Lodeiro op het oog, jong en zeer talentvol.
Inderdaad, zou wordt dat bij ons gedaan. Er zijn er bij ons ook al twee vertrokken naar Arsenal en Chelsea voordat we ze een contract aan konden bieden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar moet echt een nieuwe regel voor komen
De hele europese top zit toch ook achter Castaingos aan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, zou wordt dat bij ons gedaan. Er zijn er bij ons ook al twee vertrokken naar Arsenal en Chelsea voordat we ze een contract aan konden bieden.
Ik snap niet dat daar niet wat tegen gedaan word
Die regel kan er dus nooit komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Er moet gewoon een regel komen dat je niet aan jeugdspelers voor hun 18e verjaardag mag komen want dit is gewoon echt crapass bullshit.
Feyenoord verliest talenten, Az had het al eerder en zelfs Nec verloor Bacerzite aan Arsenal.
Gek he dat het Nederlands voetbal zo naar de kanker gaat
of die regel moet alleen gelden in Engeland.. Dan worden er ook geen talenten gejat uit het buitenland en maken ze hun eigen land sterker.. Engelandquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Er moet gewoon een regel komen dat je niet aan jeugdspelers voor hun 18e verjaardag mag komen want dit is gewoon echt crapass bullshit.
Feyenoord verliest talenten, Az had het al eerder en zelfs Nec verloor Bacerzite aan Arsenal.
neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Als hij per wedstrijd of minuten dat hij speelt krijgt betaald is er niets mis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:05 schreef patrickt37 het volgende:
Clubloze Graafland moet 'keepersprobleem' bij Ajax tijdelijk oplossen
Maandag, 23 augustus 2010 om 08:33
Ajax praat met Ronald Graafland om voorlopig als derde doelman op te treden. De clubloze keeper is de beoogde vervanger van de langdurig geblesseerde Kenneth Vermeer, aldus het Algemeen Dagblad.
Graafland (31) stond vorig seizoen onder contract bij Vitesse, waar zijn verbintenis niet werd verlengd. De doelman speelde van 2000 tot 2008 85 competitiewedstrijden voor Excelsior, waarna hij naar Vitesse trok. Daar was hij derde doelman en de goalie kwam in twee jaar tijd dan ook in geen enkele competitiewedstrijd in actie.
Vermeer raakte eerder deze maand zwaar geblesseerd aan zijn achillespees en zal diverse maanden moeten revalideren. Trainer Martin Jol heeft Oranje-international Maarten Stekelenburg en Jeroen Verhoeven tot zijn beschikking, maar was desondanks op zoek naar een 'oudere' en 'ervaren' keeper.
Is dit wat?quote:Verhoek: 'Natuurlijk zal ik er over nadenken als Ajax concreet wordt'
Maandag, 23 augustus 2010 om 09:00
Wesley Verhoek staat in de belangstelling van Ajax. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag ziet een overgang naar hoofdstad zeker zitten. "Interesse van een grote club is altijd mooi. Dat streelt me wel, ja", vertelt Verhoek maandag desgevraagd aan het Algemeen Dagblad.
/
"En natuurlijk zal ik er over nadenken als Ajax concreet wordt", stelt Verhoek. De 23-jarige aanvaller heeft 129 wedstrijden en negentien doelpunten namens ADO achter zijn naam. In het duel met VVV-Venlo van zondag bereidde Verhoek twee doelpunten voor en nam hij zelf ook een treffer voor zijn rekening.
Ik ben geneigd deze reactie te geven:quote:
Ben het hier ook mee eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar als je Ronald Graafland moet aantrekken dan kun je beter een jeugdkeeper als 3e doelman nemen
411 hieroquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:17 schreef fusionfake het volgende:
Wie gaat er naar Ajax - Kiev?
Heb plekken op 418, wel beperkt zicht, vraag me af hoe beperkt..
425 is heel chillquote:
Ja las het op VI van Verhoek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef Urquhart het volgende:
Zijn we de laatste weken eindelijk eens lekker aan het opruimen, krijg je weer geruchten over spelers als Graafland en Verhoek
Volgens 't AD wel. Gaat een mooi avondje worden, dat zeker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:48 schreef Devz het volgende:
Ajax - Kiev nagenoeg uitverkocht las ik? Zou mooi zijn!
Ajax.nl meldt het nu ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Volgens 't AD wel. Gaat een mooi avondje worden, dat zeker!
Probleem is dat er al een regel bestaat. Manchester mag hem ook helemaal niet overnemen. Alleen als hij vanwege zijn ouders mee verhuisd naar een ander land, ja dan staat het natuurlijk vrij om bij een andere club te gaan spelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik las dit net ook iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Probleem is dat er al een regel bestaat. Manchester mag hem ook helemaal niet overnemen. Alleen als hij vanwege zijn ouders mee verhuisd naar een ander land, ja dan staat het natuurlijk vrij om bij een andere club te gaan spelen.
Op zich dus een goede regel, theoretisch, echter je ziet dat vooral die engelse clubs de boel lopen te flessen. Via via krijgen de ouders een baan daar aangeboden, nemen hun zoon mee, en die gaat dan spelen voor Manchester U.
Tenminste dit is wat ik heb begrepen.
Ik ga woensdag ook, vak 016
quote:'Ajax heeft belangstelling voor Verhoek'
AMSTERDAM - Wesley Verhoek staat in de belangstelling van Ajax. De 23-jarige buitenspeler verlengde eerder dit jaar zijn contract bij ADO Den Haag tot halverwege 2012.
Interesse van zo’n grote club is altijd mooi. Dat streelt me wel, ja”, zegt Verhoek in het Algemeen Dagblad. “En natuurlijk zal ik erover nadenken als Ajax concreet wordt.”
Sinds zijn debuut in het betaalde voetbal op 23 januari 2005 tegen FC Groningen (0-3 verlies) speelde Verhoek 128 duels in de ere- of eerste divisie, alle in dienst van ADO Den Haag.
Graafland
Ajax ziet volgens het AD in Ronald Graafland de nieuwe derde doelman. De clubloze keeper is de beoogde vervanger van Kenneth Vermeer, die op 12 augustus zijn rechterachillespees afscheurde tijdens de training. Jeroen Verhoeven is door de kwetsuur van Vermeer een plekje opgeschoven in de hiërarchie.
Graafland (31) stond de afgelopen twee seizoenen onder contract bij Vitesse, dat in het voorjaar besloot om de samenwerking te beëindigen.
In Spanje doen ze het ook, maar dan uit andere delen van de wereld. Die hebben weinig aan jonge spelers die de taal niet spreken dus halen ze die uit bijvoorbeeld Argentinie en Mexico (Messi, Giovanni, etc)quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Probleem is dat er al een regel bestaat. Manchester mag hem ook helemaal niet overnemen. Alleen als hij vanwege zijn ouders mee verhuisd naar een ander land, ja dan staat het natuurlijk vrij om bij een andere club te gaan spelen.
Op zich dus een goede regel, theoretisch, echter je ziet dat vooral die engelse clubs de boel lopen te flessen. Via via krijgen de ouders een baan daar aangeboden, nemen hun zoon mee, en die gaat dan spelen voor Manchester U.
Tenminste dit is wat ik heb begrepen.
Ik ga woensdag ook, vak 016
Messi is zelf gekomen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
In Spanje doen ze het ook, maar dan uit andere delen van de wereld. Die hebben weinig aan jonge spelers die de taal niet spreken dus halen ze die uit bijvoorbeeld Argentinie en Mexico (Messi, Giovanni, etc)
Bij Engeland ligt dat anders aangezien die nederlanders eigenlijk altijd wel redelijk engels kunnen als ze een jaar of 16 zijn.
Meer mensen van 410 hier eigenlijk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
425 is heel chill
Kun je de hele wedstrijd meezingen met 410
Castaignos heeft een contractquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De hele europese top zit toch ook achter Castaingos aan?
Briljantquote:
`quote:
Absoluut, nooit verwacht eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef macondo het volgende:
Als een Sulejmani ook maar 10% van de mentaliteit van Suarez had, was het een geweldige speler geweest. Die Suarez begint zo langzamerhand richting Litmanen status te groeien.
Misschien wordt het toch nog wat met die jongen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut, nooit verwacht eigenlijk![]()
Hoewel ik Sulejmani de laatste tijd wel een betere en scherpere indruk vind maken. Die versnelling, waarna hij eigenlijk een penalty verdiende, was wat dat betreft een mooi teken aan de wand.
Vergeet niet dat hij groeihormoon-deficiëntie heeft, en Barcelona zijn behandeling wou betalen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Denk je dat de ouders van Messi niet een huisje en een baantje van Barca hebben gekregen? Daarnaast een contract dat Barca hem een bepaald salaris betaald op het moment dat hij contract speler wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |