Nou om het kort te houden.
Wie niet weet wat Paaz is kijk op wikipedia
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Algemeen_ZiekenhuisMijn vriendin is ziek in haar hoofdje
Ze heeft een zelfmoordpoging geprobeerd waar ik bij was (dankzij mij leeft ze nog)
Ze slikte al jaren medicijnen tegen sociale angst en depri aanvallen enz. en dat werkte maar niet en kreeg ze nieuwe medicijnen die ook niet werken en toen kreeg ze weer nieuwe de naam weet ik zo niet.
Maar toen verloor ze haar eetlust haar lust in leuke dingen doen ze bleef wakker en kon echt niet slapen (3 nachten lang letterlijk niet geslapen!!!) toen had ze haar psychiater gebeld om te vragen wat het nou is en dat ze er gek van werd en hij zei dat ze mocht stoppen en dat heeft ze dus gedaan.
Nou 1 dag later begon ze te trillen en schudden en heel vreemd gedrag te tonen het leek opgeef moment wel een epilepsie aanval en toen begon ze telkens te zeggen ik moet dood en dat gaat ook gebeuren en ik wil dood dit zie ik niet meer zitten en dat niet meer en voelde zich helemaal verrot.
En toen zag ze de kans om zichzelf te **** en dat heeft ze dus ook gedaan.
Ik haar eruit gehaald en geschreeuwd om 112 te bellen en hulp erbij te halen (Politie) en dat ging dus allemaal redelijk vlot ze was snel in veiligheid.
En hebben wij haar geprobeerd om haar veilig ergens te laten opnemen (vrijwillig).
Nou daar was ze dus nachts aangekomen en mocht ze daar slapen konden wij in alle rust naar huis (niet dus ik voelde me zo leeg als wat en helemaal janken enz.)
Nu merk ik dat we een week later zijn en dat er nog helemaal geen gesprekken zijn gedaan en ze slikt diverse pillen om zichzelf rustig te houden (slaap pillen kalmering pillen anti depri pillen enz.).
En ik begin het een beetje zat te worden dat ze niet geholpen word ze mag letterlijk niks niet eens koffie pakken verplicht om 22:00 slapen en om 7:15 opstaan 2 uur een dag een dagbesteding (soort van gym en de andere dagbesteding eh PMT ? dingen maken enz. allemaal goeie afleiding maar niet wat ik verwacht had)
maar wat mij nu door begint te dringen dat ze niet geholpen wordt en ik wil haar graag weer bij mij hebben en dat ze geholpen wordt!
Want haar zelfmoord neigingen kwamen door dat ze van medicijnen naar helemaal geen medicijnen en ze is nu gewoon rustig en redelijk zichzelf maar verveeld zich ter pletter.
En dat stel ik dus beslist niet op prijs en dat ze moet praten met psy enzo maar dat gebeurt maar niet.
Als ze dan rot voelt stoppen ze een pilletje erin en is ze rustig (alsof je daarmee mensen helpt).
En er is ook nog helemaal geen begeleidings plan die komt Maandag (10 dagen na de opname!)
En ik voel me gewoon zwaar kut leeg en verlaten ik kan niet bij mijn lieverd zijn we hebben al jaren een relatie ik woon zelfstandig en zij bij dr ouders en in het weekend (vrij-Za-Zo-Ma) was ze altijd bij mij en nu ben ik dat kwijt.
en ik blijf me iedere dag afvragen hoelang zon behandeling duurt en hoe dat allemaal precies gaat want ik lees op sites O.a Viva hele negatieve ervaringen erover.
En ik heb geen zin dat mijn vriendin zometeen wekenlang daar zit en amper geholpen wordt...
De redenen waarom zij pillen slikt is dat ze zichzelf klein (1,63m) en bekeken voelt daar kan ze heel slecht tegen hoewel ik haar helemaal niet klein vind omdat ze een groeistoornis heeft is ze wel dik 20 cm groter dan zonder groeihormoon maar toch...vind ze zichzelf klein.
En zelf had ik begrepen / gedacht van mijn schatje slaapt daar een aantal dagen tot een week en krijgt ze therapie en later dagbehandelingen dat ze terug moet komen om te praten en dingen doen enz.
Maar ik zie helemaal niks gebeuren dan slaappillen geven kalmeringspillen en verbieden om dingen te doen op de afdeling amper naar buiten mogen terwijl ze VRIJWILLIG opgenomen is en 2 keer een aanval heeft gehad die geheel verdwenen is (puur door die pillen stop) zon slechte psy heb ik nooit gezien.
Wie kan mij rustig maken en helpen?
Want mijn vriendin zit 135 Km van mij vandaan en ik werk nachts in een bakkerij dus bezoeken probeer ik zoveel mogelijk maar ik kan het helaas niet elke dag want dan val ik om
En ik voel me gewoon leeg kut en hou zoveel van haar en wil dat ze echt geholpen wordt
Wie weet meer ??
(sorry voor als er spelfouten zitten ik voel me gewoon niet mezelf en ben niet zo goed in taal)