Dat komt dan goed uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef Zwolsboy het volgende:
altijd fijn om hieroveer te praten op fok ik ben KLB gewend nou daar moet ik nu niet zitten
Oh god het redderssyndroomquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:37 schreef Zwolsboy het volgende:Ja ik ben er graag voor haar maar het is zo moeilijk.
Ik werk in een bakkerij dus begin snachts tot in de ochtend en ben dan zo moe dat ik gewoon moet slapen (doe ik ook) en dan stap ik Dinsdag en Donderdag En zaterdag of zondag in de auto naar haar toe zon 120 km rijden en 120 km terug.
Heb ik gewoon voor haar over![]()
tis gewoon mn lieverdje
![]()
![]()
We hadden al heel lang problemen die had ze al voordat we een relatie hadden zoveel downs gehad iedereen zegt ook van ik snap niet waarom jij nog samen bent met haar de meeste jongens waren allang ervandoor maar zo ben ik nietik ben gewoon iemand die ervoor gaat en het wilt oplossen ook al kan ik het niet na zoveel gesprekken met de psy en hulpverleners en bijna niks lukte zo ingewikkelt allemaal.
Uiteindelijk ging alles onder zelfs neukenwerd een drama maar dat vond ik niet erg want dat is het belangerijkste niet
maar nu hoop ik echt dat ze geholpen wordt en ik kan niets anders doen dan wachten wachten en wachten en dat vind ik heel moeilijk en doet mij gewoon pijn in mijn hart en ook als ik haar achter laat bij de lift want ze mag er niet eens in (zit code op) sta ik op t randje om uit te barsten
!
MaarjaMiss mag ik haar zondag in bad stoppen ze gaat toestemming vragen en nee
we gaan niet neuken hoor gewoon haar in t sopje dauwen en lekker aaien en kijken naar elkaar
![]()
eindelijk voel ik me een stuk minder kut nu als ik praat doe ik letterlijk bij iedereen vrienden familie enzo.
Please, hou alsjeblieft op over de anti psychiatrie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm de medicatie afkick.
Er was toch ooit een website voor anti psychiatrie? Dat men vaak niet beter werd van medicatie maar eerder slechter, dat je een soort proefkonijn was waar goed aan werd verdiend?
Kwenie hoor maar dit klinkt alles als een foute diagnose in mijn oren
Volgens mij gaat het er meer om dat jij haar gewoon slecht kunt missen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:37 schreef Zwolsboy het volgende:Ja ik ben er graag voor haar maar het is zo moeilijk.
Ik werk in een bakkerij dus begin snachts tot in de ochtend en ben dan zo moe dat ik gewoon moet slapen (doe ik ook) en dan stap ik Dinsdag en Donderdag En zaterdag of zondag in de auto naar haar toe zon 120 km rijden en 120 km terug.
Heb ik gewoon voor haar over![]()
tis gewoon mn lieverdje
![]()
![]()
We hadden al heel lang problemen die had ze al voordat we een relatie hadden zoveel downs gehad iedereen zegt ook van ik snap niet waarom jij nog samen bent met haar de meeste jongens waren allang ervandoor maar zo ben ik nietik ben gewoon iemand die ervoor gaat en het wilt oplossen ook al kan ik het niet na zoveel gesprekken met de psy en hulpverleners en bijna niks lukte zo ingewikkelt allemaal.
Uiteindelijk ging alles onder zelfs neukenwerd een drama maar dat vond ik niet erg want dat is het belangerijkste niet
maar nu hoop ik echt dat ze geholpen wordt en ik kan niets anders doen dan wachten wachten en wachten en dat vind ik heel moeilijk en doet mij gewoon pijn in mijn hart en ook als ik haar achter laat bij de lift want ze mag er niet eens in (zit code op) sta ik op t randje om uit te barsten
!
MaarjaMiss mag ik haar zondag in bad stoppen ze gaat toestemming vragen en nee
we gaan niet neuken hoor gewoon haar in t sopje dauwen en lekker aaien en kijken naar elkaar
![]()
eindelijk voel ik me een stuk minder kut nu als ik praat doe ik letterlijk bij iedereen vrienden familie enzo.
Of ze haar kunnen helpen hangt af van vele factoren, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Ook haar eigen motivatie is daar erg belangrijk in uiteraard. Als ik lees dat ze het allemaal maar saai vindt en eigenlijk gewoon wil msn'en en dergelijke.. tja, het is geen vakantie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef Zwolsboy het volgende:
@ Lyza
Ja klopt ze moet dan met zon grote bal vollybal achtig doen met een paar andere meisjes.
Maar ze vind dat best saai.
Kunnen ze dan op deze manier haar ook helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop