Ziet er vast ook dom uit jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
Het is niet om te lachen maar sorry ik zie je naast de kom staan met een netje en elke keer als je de vis eruit wilt vissen doet hij bluben dan mag hij toch nog blijven blubben
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahaha ja klopt
Geweldig. Of een aflevering van 'blauw bloed' ofzo
Ik vind idd het verzorgen van mensen bij de dagelijkse bezigheden leuker dan het activiteiten begeleiden idd
hoezo zijn wij fokkers levenloos, dit is pas levenloosquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ziet er vast ook dom uit ja![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk danWTF hoezo leef je nog?!?!?!?!
als et kon zou ik zo de hele dag door mensen kunnen wassen vind ik leuk en de tijd gaat dan teminste snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahaha ja klopt
Geweldig. Of een aflevering van 'blauw bloed' ofzo
Ik vind idd het verzorgen van mensen bij de dagelijkse bezigheden leuker dan het activiteiten begeleiden idd
heb je vaak geen tijd voor omdat je vaak op een hele groep mensen moet passenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zo
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had em allang door geflushedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeld
Dat is dan wel minderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je vaak geen tijd voor omdat je vaak op een hele groep mensen moet passen
Ja maar hij doet af en toe nog blub hoor dus hij in nog niet levenloosquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo zijn wij fokkers levenloos, dit is pas levenloos
Waarom gun je hem nog geen een avontuurtje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeld
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
Murp, aangezien er geen KLB SC hier, mag er wel gewoon een ONZ SC komen? Of wat is t beleid hiervan?
Ahw...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo heeft ieder zo'n voorkeur. Ik heb ook de opleiding gedaan, sociaal pedagogisch werk (niv 4), maar dat vond ik uiteindelijk niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
als et kon zou ik zo de hele dag door mensen kunnen wassen vind ik leuk en de tijd gaat dan teminste snel
mja geloof me anders had ik best willen wandelen met bewoners is wel eens lekker en goed voor zequote:
toch voelt het best dom hihiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ook even hier, omdat meer dan de helft er ooit gepost heeft
[..]
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw...
[..]
Ja, zo heeft ieder zo'n voorkeur. Ik heb ook de opleiding gedaan, sociaal pedagogisch werk (niv 4), maar dat vond ik uiteindelijk niks.Plus ik was erg jong toen ik voor die opleiding koos, 15 pas..
[..]![]()
Voor mij is het nu alleen niks, is lichamelijk te zwaar voor me.. Heb vorig jaar oktober een peesontsteking in mn schouder gehad door overbelasting, heb ook wat hypermobiele gewrichten. Dus ja, even geen zware zorg voor mij totdat ik weer wat stijver ben geworden naarmate ik ouder word![]()
aai das niet fijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Voor mij is het nu alleen niks, is lichamelijk te zwaar voor me.. Heb vorig jaar oktober een peesontsteking in mn schouder gehad door overbelasting, heb ook wat hypermobiele gewrichten. Dus ja, even geen zware zorg voor mij totdat ik weer wat stijver ben geworden naarmate ik ouder word![]()
bij mij ook niet vond op straat rondhangen veel intressanterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook niet
en vervolgens vraagt ie of ze het even aan kan zienquote:
quote:[..]
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook niet
Het goede met het aangename combinerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja geloof me anders had ik best willen wandelen met bewoners is wel eens lekker en goed voor ze
Een vis met een dubbele naamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
toch voelt het best dom hihiMaar hij is dan ook al bijna twee jaar mijn trouwe Herman-John
Dus
Ik voorspel dan een topic kaap als die onz sc weer komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en vervolgens vraagt ie of ze het even aan kan zien![]()
[..]
toen ik stage liep was dat wel ideaal ben je boventallig heb je alle tijd om wat te doen met de mensenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het goede met het aangename combineren
OMG.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en geheit dat die KLB users dan weer allemaal gaan lopen zeiken op onsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voorspel dan een topic kaap als die onz sc weer komt![]()
![]()
Wel jammer dat je dat nu niet meer kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik stage liep was dat wel ideaal ben je boventallig heb je alle tijd om wat te doen met de mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |