Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:38 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vond hem altijd sympathiek overkomen, goede verslaggever.
R.I.P.
Als je enigszins geïnteresseerd bent in het nieuws van de wereld, en niet zo onder een steen leeft dan weet je meteen wie Conny Mus isquote:
volgens mij is AdvancedPower vrij jong.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
hoe in godesnaam kun je niet weten wie Conny Mus is?
Heel simpel. Geen tv kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ja snap ik ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kijk ook nooit RTL nieuws....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
nou, vooruit:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef paddy het volgende:
Kom op zeg
Leg de user gewoon uit wie het is . Kleine moeite
Precies mijn meningquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Knevelt het volgende:
Conny was altijd een aangename journalist om te zien en iemand die zijn vak serieus nam. Dank voor zijn werk als correspondent.
Ok!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef paddy het volgende:
Kom op zeg
Leg de user gewoon uit wie het is . Kleine moeite
Zelfs als je het echt niet weet, een simpele search in google en je hoeft in dit topic niet raar te gaan lopen doen. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je jarenlang in de meest bestookte oorlogsgebieden, ga je ten onder aan een hartaanval hartstilstand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |