Stukje van Conny Mus , Biografie/Boek:
ANTI SEMITISME
Meer en meer houden we ons er weer mee bezig, mijn mening hierover is heel erg simpel, afblijven en nog eens afblijven. Anti Semitisme moet daar blijven waar het hoort en vooral waar het voor staat: de Tweede Wereldoorlog. Natuurlijk mogen we nooit vergeten wat er gebeurd is, moeten we zeker blijven stilstaan bij het onbeschrijfelijke wat er toen is gebeurd, moeten we blijven proberen te leren van wat er toen ongelooflijk fout is gegaan in de wereld.
Wat mij stoort in de steeds groter wordende discussie over Anti Semitisme, is dat tegenwoordig alles wat ook maar even met Israël te maken heeft al heel erg snel onder dat hoofdstuk geplaatst wordt en dat gaat mij gewoon te ver. Zodra je een verhaal brengt over de ellende onder Palestijnen zijn er al genoeg mensen te vinden, inclusief hoge Ambtenaren in Israël die je Anti Semitisch vinden en Europeanen zijn voor de meeste Israëliërs niet alleen Israël haters, maar dus ook AS.
Israëls reactie op een opiniepeiling in Europa, waarbij de meerderheid vond dat Israël een grote schuldige is van het uitblijven van vrede, wordt in Israël afgedaan alsof dat te maken heeft met het groeiend Anti Semitisme. Kijk, dat bedoel ik nu, dat gaat mij ook te ver, veel te ver - en ik vind dat wel erg makkelijk verschuilen achter hetgeen wat je aan het doen bent. Misbruik maken van die zwarte bladzijde mag zeker Israël niet doen, net als die mensen die kritiek hebben op Israël daarvan af moeten blijven.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam:
http://harun-yahya.net/