abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85764193
Weer even heerlijk geshopt net en helemaal geslaagd! Ik was onder andere bij H&M in de Koopgoot en dit keer op gelet, er hangen inderdaad wel heel aparte kledingstukken in die Trend sectie. Erg Lady Gaga naar mijn smaak, hoewel ik een jurkje zag hangen waar ik direct verliefd op werd. O+ Best betaalbaar ook nog, alleen hing er nog een maat 34 en maat 36. :'(

Ik heb gekocht:
- Twee jurkjes, helaas niet in de webshop, zo'n knoopjurkje met ceintuur om de middel, eentje in het zwart en eentje in het grijs.
- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.

En dan deze. O+
pi_85764318
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:

- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.
Woh :o Less More is natuurlijk altijd more O+ *O*

Ik mag echt geen jas kopen van mezelf, maar oh wat staan er een hoop mooie dit seizoen :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85764333
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleed :o Hij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan :P
Ik heb ook die maat van boven en heel gek, horizontale brede strepen kleden bij mij ook af!
pi_85764367
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Woh :o Less More is natuurlijk altijd more O+ *O*

Ik mag echt geen jas kopen van mezelf, maar oh wat staan er een hoop mooie dit seizoen :@
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe. :D :')
pi_85764572
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe. :D :')
Normaal ben ik een ramp met jassen kopen en nu ineens zit er veel moois, maar ik heb een gloednieuwe zomer/herfst trench en m'n winterjas is ook net een half seizoen oud, dus het is echt teveel.
Ik ga dan wel weer los met de winterkleding O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:49:34 #246
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85765610
in breda is de h&m jammer genoeg niet zo super groot
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85765771
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
in breda is de h&m jammer genoeg niet zo super groot
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's. O+ In de V&D op de Hoogstraat, in de Koopgoot en op de Lijnbaan.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:56:48 #248
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85765908
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's. O+ In de V&D op de Hoogstraat, in de Koopgoot en op de Lijnbaan.
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maar :( (dacht iig dat dat rotterdam centraal was)

Is uurtje reizen met de trein, dus voor mij maakt het niet uit wanneer ik ga :)
Hebben ze daar wel leukere dingen _O_ ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:04:56 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85766201
Ik ga dit weekend weer naar de koopgoot H&M, best gek ik woon er 15 minuutjes vandaan maar ik kom er bijna nooit, vind 'm minder 'gezellig' & leuk om te winkelen na de grote verbouwing. Ik bestel nog liever online, maarja ze hebben daar veel andere dingen op de kinderafdeling he :D
pi_85766398
Joh er staan allemaal pijlen en wegwijzers op Rotterdam Centraal, iedere gek kan daar de weg wel vinden :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_85766582
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maar :( (dacht iig dat dat rotterdam centraal was)

Is uurtje reizen met de trein, dus voor mij maakt het niet uit wanneer ik ga :)
Hebben ze daar wel leukere dingen _O_ ?
Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!
pi_85766601
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga dit weekend weer naar de koopgoot H&M, best gek ik woon er 15 minuutjes vandaan maar ik kom er bijna nooit, vind 'm minder 'gezellig' & leuk om te winkelen na de grote verbouwing. Ik bestel nog liever online, maarja ze hebben daar veel andere dingen op de kinderafdeling he :D
Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebben :( Ik dacht dat alleen in mijn gat zo was :') Ben ik een keer in R'dam, kon ik niet eens naar de h&m ;( Ik ben er doorheen gelopen toen alles dicht was, maar vond het qua aanbod wel wat tegenvallen eigenlijk.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:22:13 #253
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85766863
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!
Hmm oke :) Ik houd veel van jurkjes alleen het meeste valt steeds te lang omdat ik niet zo groot ben :+
ik zal volgende week eens kijken O+

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef alors het volgende:

[..]

Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebben :( Ik dacht dat alleen in mijn gat zo was :') Ben ik een keer in R'dam, kon ik niet eens naar de h&m ;( Ik ben er doorheen gelopen toen alles dicht was, maar vond het qua aanbod wel wat tegenvallen eigenlijk.
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je toch :@
pi_85767235
Ga vandaag of morgen waarschijnlijk naar de H&M wat dingen terugbrengen en een andere maat zoeken :)
pi_85767516
Omg, ze hebben gewoon álles uit mijn nog niet geleverde artikelen geflikkerd. :s
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85767768
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleed :o Hij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan :P
dat zou top zijn :)
Ben echt benieuwd :Y
pi_85768489
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ze hebben gewoon álles uit mijn nog niet geleverde artikelen geflikkerd. :s
dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerd :(
pi_85768669
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerd :(
En nu? :o Is het bij jou opgelost?
pi_85768777
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je toch :@
Nee ik was er donderdags, vrijdagmiddag moest ik weer terug :')
know'm sayin?
word? word.
pi_85770371
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En nu? :o Is het bij jou opgelost?
nope, er is niks mee gebeurd, en de meeste dingen staan inmiddels niet meer op de site of zijn uitverkocht of de maten zijn er niet meer. Dus heb het maar gelaten en 1 artikel heb ik opnieuw besteld ;)
trouwens wat voor een medewerkers hebben ze, het enige wat ze konden zeggen is plaats de bestelling opnieuw }:|
pi_85770426
Tering. Voortaan koop ik alleen nog maar in de winkel. Heb deze maand voor 14 euro de h&m gebeld. En eigenlijk alleen maar vanwege hun domme fouten. Net weer zo'n vrouw aan de lijn die zegt: wij hebben het niet geannuleerd, dit heeft u vast zelf gedaan. En oh, 3 van de belangrijkste artikelen waren niet meer leverbaar maar dat maakte toch niet uit? :( :( :( :( :( :(
pi_85770960
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

dat zou top zijn :)
Ben echt benieuwd :Y

Let niet op de vieze spiegel ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85770994
Hij is onder nog best wijd. Hij lijkt op de foto van de H&M echt vreselijk strak. :P
pi_85771077
Nee, het viel mij ook heel erg mee :Y Ik ga alleen denk ik die laarsjes ook nog in het zwart bestellen, staat denk ik net iets beter, maar heb verder geen bruine laarsjes :')
And you know I might
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:18:23 #265
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85771109
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is leuk ja :Y
pi_85771285
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef rena het volgende:
Nee, het viel mij ook heel erg mee :Y Ik ga alleen denk ik die laarsjes ook nog in het zwart bestellen, staat denk ik net iets beter, maar heb verder geen bruine laarsjes :')
Bij dit vind ik het juist leuk dat die laarsjes niet donker zijn :)
pi_85771365
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uit :)
Alleen nog steeds wel kort voor mijn idee, maar mischien moet ik me daar maar eens overheen zetten :D
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:27:36 #268
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85771429
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uit :)
Alleen nog steeds wel kort voor mijn idee, maar mischien moet ik me daar maar eens overheen zetten :D
Ik vind die juist leuk vallen! En gewoon op de goede hoogte.
Ik heb het probleem dat bijna alle jurkjes van de h&m veel te lang zijn voor mij :(
pi_85771543
Even ter informatie; ik ben 1.63 dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe kort/lang hij valt. Ik vind hem precies goed, normaal vallen jurkjes altijd langer bij mij, vind het ook wel eens leuk om het iets korter te hebben :)
And you know I might
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:32:49 #270
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85771631
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef rena het volgende:
Even ter informatie; ik ben 1.63 dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe kort/lang hij valt. Ik vind hem precies goed, normaal vallen jurkjes altijd langer bij mij, vind het ook wel eens leuk om het iets korter te hebben :)
Oke perfect :D dan kan ik me dus vergelijken met jou :)
ik ben 1.61 namelijk.
Ik heb nu helemaal niets leuks meer qua jurkjes in de kast. Kan in breda gaan kijken maar vind het altijd erg moeilijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')