Wohquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Natalie78 het volgende:
- De trenchcoat met capuchon. Ik kon niet kiezen dus ook twee kleuren, zwart en camelkleur.
Ik heb ook die maat van boven en heel gek, horizontale brede strepen kleden bij mij ook af!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleedHij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WohLess More is natuurlijk altijd more
![]()
![]()
Ik mag echt geen jas kopen van mezelf, maar oh wat staan er een hoop mooie dit seizoen
Normaal ben ik een ramp met jassen kopen en nu ineens zit er veel moois, maar ik heb een gloednieuwe zomer/herfst trench en m'n winterjas is ook net een half seizoen oud, dus het is echt teveel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet je, brood met pindakaas is best okay! Hehe.![]()
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
in breda is de h&m jammer genoeg niet zo super groot
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plan een dagje Rotterdam centrum dan. In nog geen 5 minuten lopen afstand van elkaar zitten er drie grote H&M's.In de V&D op de Hoogstraat, in de Koopgoot en op de Lijnbaan.
Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
nu ze rotterdam centraal zo aan het verbouwen zijn weet ik daar de weg niet en verdwaal ik alleen maar(dacht iig dat dat rotterdam centraal was)
Is uurtje reizen met de trein, dus voor mij maakt het niet uit wanneer ik ga
Hebben ze daar wel leukere dingen?
Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ga dit weekend weer naar de koopgoot H&M, best gek ik woon er 15 minuutjes vandaan maar ik kom er bijna nooit, vind 'm minder 'gezellig' & leuk om te winkelen na de grote verbouwing. Ik bestel nog liever online, maarja ze hebben daar veel andere dingen op de kinderafdeling he
Hmm okequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou ja leuker, volgens mij hebben ze er, verspreid over de vestigingen alles! Zo heb je bij het filiaal van de Koopgoot weer alle make-up en douchegels etc. en alle ondergoed. Op de Lijnbaan is dat weer beperkter. En het is heel goed te doen hoor vanaf Centraal Station, oversteken, Lijnbaan op en je bent er!
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Welke gek heeft trouwens daar verzonnen om op vrijdagavond koopavond te hebbenIk dacht dat alleen in mijn gat zo was
Ben ik een keer in R'dam, kon ik niet eens naar de h&m
Ik ben er doorheen gelopen toen alles dicht was, maar vond het qua aanbod wel wat tegenvallen eigenlijk.
dat zou top zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:15 schreef rena het volgende:
Het grappige is dat ik een maat 42 heb en dat hij bij mij best wel afkleedHij is wel aangesloten ja, maar ik draag hem ook met een blazertje er over. Zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken, heb hem toevallig vandaag al aan
dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ze hebben gewoon álles uit mijn nog niet geleverde artikelen geflikkerd. :s
En nu?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat is gisteren en eergisteren bij mij ook gebeurd. Ze hebben de hele bestelling geannuleerd
Nee ik was er donderdags, vrijdagmiddag moest ik weer terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoezo was het dicht? het was toch koopavond zeg je toch
nope, er is niks mee gebeurd, en de meeste dingen staan inmiddels niet meer op de site of zijn uitverkocht of de maten zijn er niet meer. Dus heb het maar gelaten en 1 artikel heb ik opnieuw besteldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En nu?Is het bij jou opgelost?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
dat zou top zijn
Ben echt benieuwd
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de vieze spiegel
Bij dit vind ik het juist leuk dat die laarsjes niet donker zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef rena het volgende:
Nee, het viel mij ook heel erg meeIk ga alleen denk ik die laarsjes ook nog in het zwart bestellen, staat denk ik net iets beter, maar heb verder geen bruine laarsjes
![]()
Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de vieze spiegel
Ik vind die juist leuk vallen! En gewoon op de goede hoogte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Leuk! en ziet er helemaal niet zo strak uit![]()
Alleen nog steeds wel kort voor mijn idee, maar mischien moet ik me daar maar eens overheen zetten
Oke perfectquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef rena het volgende:
Even ter informatie; ik ben 1.63 dus dan kunnen jullie een beetje inschatten hoe kort/lang hij valt. Ik vind hem precies goed, normaal vallen jurkjes altijd langer bij mij, vind het ook wel eens leuk om het iets korter te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |