Leuk voor met een strak zwart rokjequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is van de FAA collectie, maar dan van de herenafdelinggeen idee hoe het gaat zitten maar ik vond die print zo cool, code is 98-0361
Die onderstequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
Rechtstreeks van Girlscene (), voorproefje van de nieuwe feestjurkjes van H&M:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die onderste echt HEEL mooi
Ohquote:
die onderste is heeel mooi! Vind ik wel iets voor de bruiloft van een vriendinnetje van mij. Weet iemand wanneer die ongeveer in de winkel komen?quote:
Zitten een aantal mooie dingen tussen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderkant vind ik ook eik "geen gezicht" als je er goed naar kijkt, idd net een gordijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Mooi
Ik vind van die onderste wel jammer dat de onderkant niet symmetrisch is maar meer zo'n overlappend gordijnanders was ie helemaal geweldig
polyvore.comquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef francis998 het volgende:
Ik heb vandaag zoveel leuke dingen gezien, maar wil eerst morgen in de winkel gaan kijken hoe ze er echt uitzien, vindt de kleuren vaak tegenvallen.
Hoe maken jullie die soort collages eigenlijk??
Die laatste.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in het bruin, normaal heb ik 36 maar in deze schoenen heb ik 37.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:04 schreef Mutsefluts het volgende:
Heeft iemand deze laarzen ergens in de winkel gezien, in de randstad? Hier in Leiden ben ik ze nog niet tegengekomen...
[ afbeelding ]
Ik vind ze er zo echt heel gaaf uitzien, precies wat ik zoek. Alleen omdat mijn voeten stom zijn (erg brede bal, erg hoge wreef) pas ik ze liever eerst. En ik heb nog een tegoedpas die ik toch wel een keer op moet maken ipv steeds alles online te bestellen
Die en eentje met grote stippen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, ik heb een vraagje.
Ik heb deze panty besteld. En er staat 'set' onder. Krijg je dan 2 dezelfde panty's, of wat?
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die en eentje met grote stippen!
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! 79-1939 is voor de ministipjes + grote stipjes panty samenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die en eentje met grote stippen!
Toch?
Quote mij dan...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! 79-1939 is voor de ministipjes + grote stipjes panty samen.
Ja sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Quote mij dan...
Staat die panty ook op de site?
volgens mij wel een beetje maar niet van die grote.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef K.Weenie het volgende:
Iemand enig idee of deze blazer schoudervullingen heeft?
[ afbeelding ]
Artikelnummer 99-3573, mocht dat handig zijn.
Mooi, vind dat zo lelijk, uiterst I-Robot. En dan maar hopen dat er armen door de mouwen passen wanneer ik ze oprol. Altijd spannend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
volgens mij wel een beetje maar niet van die grote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |