hm, t ging om t 2pack met kleine en grote dotjes. die stond niet online geloof ik? en de lichte heb k er ook meteen bijgenomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon online bestellen?
Volgens mij zijn die pakjes met 2 goedkoper in de winkelquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Je kan hem toch ook gewoon online bestellen?
Ja voor ouwe wijven en kakkertjes. Geen leuke kleding voor de gewone jonge vrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:33 schreef alors het volgende:
In Groningen is toch op de begane grond links achterin een BIB collectie?
En wat er nu in de catalogus/site staat dan? Vind ik leuke dingen tussen zitten hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja voor ouwe wijven en kakkertjes. Geen leuke kleding voor de gewone jonge vrouw.
Ik bestel liever geen kleding, maten vallen soms erg verschillend. Koop liever in de winkel. C&A Nederland heeft inmiddels de clockhouse collectie in maten boven de 44 ook niet meer. C&A Duitsland nog wel, ik woon gelukkig vlakbij de grens dus maar ff in Leer kijken morgen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
En wat er nu in de catalogus/site staat dan? Vind ik leuke dingen tussen zitten hoor
yep die had ik van de week geinstalleerd. Maar vondt het niet zo handigquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Misschien ben ik wel fashionably late met dit nieuws, maar er is nu ook een H&M-app voor de iPhone![]()
Hier wat screenshots:
[ afbeelding ]
Oh en ben net terug uit Milaan, de H&M is daar lekker chique! Had het idee dat de collectie ook deels anders (uitgebreider) is dan in Breda / Eindhoven.
Ik ook hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef pinquit het volgende:
ik hoor net dat er Run DMC shirts in de sale hangen in de winkels?hebbuuh!
iemand ze gezien ergens?
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik ook hebben.![]()
Had alleen een keer te grote Run DMC topjes gezien in Amsterdam een aantal maanden terug, en daarna heb ik ze helemaal niet gezien.
Jaaa die wil ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.![]()
Die heb ik en hij is fantastischquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja das dezelfde denk, ik zei shirt maar ik bedoel top. deze is het.![]()
Is inderdaad die 2set, staat er niet bij op de sitequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:19 schreef pinquit het volgende:
oh wie weet idd![]()
stom! maar zou t er dan niet bijstaan? nuja, ik heb ze nu al, dus t maakt niet meer uit
Issie dik genoeg om als winterjas te dragen??quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Sts het volgende:
Oh, ik ben zo blij met deze jas:
[ afbeelding ]
Hij heeft een soort verlenging van de mouw met een gat voor je duim, zodat de mouw echt winddicht is. En een zachte fleecevoering
Nee, althans, niet voor mij. De mouwen zijn niet met fleece gevoerd en hij is niet erg dik. Al zou het kunnen dat ie door het feit dat ie redelijk winddicht is alsnog warm is. Ik vind het zelf eerder een 'tussenjas'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Issie dik genoeg om als winterjas te dragen??
Die had wel een bril op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Na een tweede gesprek en tweede medewerker is het opgelost.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Ghehe, net naar de h&m gebeld, kreeg ik bijna ruzie met die mevrouw omdat ze zei dat het klopte en ik zei van niet. Ging ze telkens mijn hele bedrag opsommen, dus ik vraag zo: kijk dan naar wat ik heb gehouden, kan je dat zien? Ja dat kan ik zien, maar het gaat om het totaalbedrag. Nee tut, dat gaat het helemaal niet want dat totaalbedrag klopt dus juist niet!Na een tweede gesprek en tweede medewerker is het opgelost.
![]()
Shirt met printquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Even gauw een polyvore gemaakt van wat dingetjes die ik heb besteld, ik heb tenslotte tijd over (NOT) ik ben aan het verdringen dat ik een tentamen moet leren
[ afbeelding ]
Is van de FAA collectie, maar dan van de herenafdelingquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Shirt met print! Heb je een code
?
Die zijn heel leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Even gauw een polyvore gemaakt van wat dingetjes die ik heb besteld, ik heb tenslotte tijd over (NOT) ik ben aan het verdringen dat ik een tentamen moet leren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |