Uhm, wat heeft dit te maken met of jij iets te verbergen hebt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
Google heeft het beste met ons voort. En daarnaast heb ik toch niets te verbergen. Onzin topic dus.
Als je gewoon had opgelet dan had je geweten dat Google en Verizon gaan samenwerken. Alleen de implicaties wil men nog niet echt zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef oompaloompa het volgende:
lol Alex Jones als objectieve bron
paar posts later heb ik een paar andere bronnen aangehaald.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
Als je nou een normale bron had konden we een serieuze discussie voeren..
In De Pers staat hier bijvoorbeeld ook een artikel over en het lijkt me een onwenselijk iets..
"Ze" zijn het al een tijdje van plan...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
Als je nou een normale bron had konden we een serieuze discussie voeren..
In De Pers staat hier bijvoorbeeld ook een artikel over en het lijkt me een onwenselijk iets..
Yep, ik heb gister besloten mijn gmail adressen te killen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Hukkie het volgende:
Mss dat ik het niet helemaal goed begrijp, maar zet Google zichzelf met dit soort initiatieven op termijn niet buitenspel? Als dit allemaal echt zo staat te gebeuren dan krijgt ze toch van een hele hoop mensen de middelvinger en gaan die mensen op zoek naar andere alternatieven.
Denk dat Google het wel op een rijtje heeft hoe het business moet voeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Hukkie het volgende:
Mss dat ik het niet helemaal goed begrijp, maar zet Google zichzelf met dit soort initiatieven op termijn niet buitenspel? Als dit allemaal echt zo staat te gebeuren dan krijgt ze toch van een hele hoop mensen de middelvinger en gaan die mensen op zoek naar andere alternatieven.
Hoe zal dat precies in zn werk gaan dan?quote:People who want to run a simple blog will be priced out of existence, online TV and radio shows will cease to exist as the Internet is swallowed up by the corporate borg.
http://www.pronetadvertis(...)list-of-domains.htmlquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hoe zal dat precies in zn werk gaan dan?
Het lijkt alsof mensen die een simpele blog willen bijhouden van internet geweerd gaan worden, tenzij ze grof gaan betalen aan Google. Maar Google is toch gewoon een zoekmachine?
Mwa, die lijst heeft voornamelijk betrekking op domeinen die google-gerelateerd zijn. Dat is hun goed recht om die te claimen. Ik zie nog niet op welke manier de simpele weblogger of bijvoorbeeld een nieuwe Fok! daar last van gaat hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.pronetadvertis(...)list-of-domains.html
Ik zou het feit dat je zo dom bent toch wel verbergen hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
En daarnaast heb ik toch niets te verbergen.
Het gaat dus niet om zoekmachines. Google is zoveel meer dan al een zoekmachine.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
slechte ontwikkeling voor den vrije mensch. maar gelukkig zijn er meer en komen er nieuwe zoekmachines.
The World According to Googlequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof mensen die een simpele blog willen bijhouden van internet geweerd gaan worden, tenzij ze grof gaan betalen aan Google. Maar Google is toch gewoon een zoekmachine?
per ongeluk, en dat moeten wij geloven ... Het is raar dat er getraced wordt? Waarom is z'n car uberhaupt uitgerust met dergelijk apparatuur. ZO gek is het eigenlijk niet als je weet dat Google een pact heeft met NSA.quote:Het probleem was dat Google op onbeveiligde WiFi-netwerken bijkomende gegevens registreerde. Het zou gaan om zaken als mails en webpagina's die op dat moment bekeken werden. Dat die informatie bijgehouden werd, gebeurde per ongeluk, verklaarde Google achteraf.
bron
Daar gaat ACTA wel roet in het eten gooien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, die lijst heeft voornamelijk betrekking op domeinen die google-gerelateerd zijn. Dat is hun goed recht om die te claimen. Ik zie nog niet op welke manier de simpele weblogger of bijvoorbeeld een nieuwe Fok! daar last van gaat hebben.
het ziet er niet rooskleurig uit voor de mensch die dacht met internet zijn absolute vrijheid te vinden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Lambiekje het volgende:
Het ziet er niet rooskleurig uit voor het Internet.
Dat hele betoog gaat aan alle kanten mank, het Internet is niet door Google te beheersen, als ik een blog wil hebben dan betaal ik een paar euro per maand en dan kan ik op tig plaatsen ter wereld laten hosten, niemand heeft Google nodig, alles wat Google biedt is ook bij anderen te krijgen...behalve mischien het verkopen van advertenties maar dat is voor consumenten nu juist de minst interessante dienst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef Hukkie het volgende:
een pactquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
per ongeluk, en dat moeten wij geloven ... Het is raar dat er getraced wordt? Waarom is z'n car uberhaupt uitgerust met dergelijk apparatuur. ZO gek is het eigenlijk niet als je weet dat Google een pact heeft met NSA.
Heb je dan liever dat Chinese criminelen allerlei bedrijfgegevens en/of privegegevens kunnen stelen?quote:Het pact tussen Google en de NSA moet uitwijzen of Google zich op de juiste manier verdedigt door kwetsbaarheden in hardware en software onder de loep te nemen. De expertise van de NSA wordt naast de expertise van Google gelegd om toekomstige aanvallen te blokkeren. Google zou bijvoorbeeld onderschepte kwaadaardige code kunnen delen die de NSA vergelijkt met hun eigen database.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |