Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :quote:Op maandag 20 september 2010 16:38 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn drinkvogel is net geshipped

Voor degene die geen Engels kunnen, betekent dit gewoon dat ze niet veel meer op voorraad hebben. Daardoor kan het langer durenquote:Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Heb toch wel de goede besteld?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
[ afbeelding ]

Waarom denk je dat ze op zijnquote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
die hoedjes zijn wel echt geniaal
 .
 .

Gaat ie dan niet kapot?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef tralalala het volgende:
Zet hem eens voor de grap in de zon, dan gaat hij echt als een malle

dat is al een teken de goede richting opquote:Op donderdag 30 september 2010 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Items:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 29233 Novelty Dippy Drinking Bird x 1 Ready $4.35 -
Er staat nu wel teminste Ready

Hij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..
 Hij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..

Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..

quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..

Jammer dat ze geen eieren leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
De volgende stap is een veel grotere drinkvogel te kopen om hem te eren natuurlijk.

zeker wel! haha nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Deze is ook wel mooi
[img=500]http://www.sz-wholesale.c(...)%20BIRD_132.jpg/img]
 Mis hem nu al mijn schatje maarja schimmel is bah
 Mis hem nu al mijn schatje maarja schimmel is bah
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |