http://en.wikipedia.org/wiki/Indian_summer Na een paar mooie stormen e.d. zou dit toch wel errug fijn zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:40 schreef Drassss het volgende:
We hebben een leuke zomer gehad met wat buien etc.. Eigenlijk wil ik nog een toetje en dan mag het herfst worden
Teken ik voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Indian_summer Na een paar mooie stormen e.d. zou dit toch wel errug fijn zijn.
Brrr laat de sneeuw maar zitten. Geef mij maar 3mnd -20 dat vind ik ook primaquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heerlijk, nog ff mooi weer en dan vorst/sneeuw en ijsdagen.
NEEJ! Echt niet, te koud!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Brrr laat de sneeuw maar zitten. Geef mij maar 3mnd -20 dat vind ik ook prima
Laat ik het zo zeggen op buienradar is alles nog zw/wquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wind is om naar NW, en dat ging best wel apartstond even achter en behoorlijke windvlagen die de bomen schreef deed doen en dan van het 1 naar het ander niks meer dan een klein vlaagje, nou dit is de oorzaak
Komt dat dan door het "omklappen" van de krul? Net een golf die breekt trouwens inde link.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wind is om naar NW, en dat ging best wel apartstond even achter en behoorlijke windvlagen die de bomen schreef deed doen en dan van het 1 naar het ander niks meer dan een klein vlaagje, nou dit is de oorzaak
De krul is wel wat geklapt, maar naar mijn weten hebben we nog gewoon Westen wind. Ook op sommige plek kan het wel iets verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt dat dan door het "omklappen" van de krul? Net een golf die breekt trouwens inde link.
http://www.sat24.nl/
Goh echt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
De krul is wel wat geklapt, maar naar mijn weten hebben we nog gewoon Westen wind. Ook op sommige plek kan het wel iets verschillen natuurlijkZeker als je op 1 van de eilanden zit, omdat daar de storing best dichtbij ligt.
Doet ut niet op de linux laptop, morgen maar ff kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het was ook maar tijdelijk, inmiddels is de wind weer vrolijk west gewordennu de volle bak wind achter en in de straat
Live stream: Klik
Beeld is weinig te zien momenteel, maar het geluid van de bomen zegt genoeg :p
Lol, fiets heen, trein terug?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:46 schreef Drassss het volgende:
Het is jammer dat ik een rondje moet fietsen anders was ik gewoon naar het oosten gegaan en binnen 30 min was ik in Duitsland
Moet dat met hoofdletters, ja?quote:
Nee donderdag mischien? lolzquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef wobbel het volgende:
Huh zandzakken? Ik zit momenteel op 2 hoog, heb ik ze daar ook nodig?
Nou inderdaad....waait weer aardig jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef gerard96 het volgende:
De vlagen nemen toe . Wind trekt aan.
Nounou, overdrijven is ook een vak.quote:
Lol, paar maanden terug hebben we ook een bijna zondvloed gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nounou, overdrijven is ook een vak.![]()
Hier in Zeeland prachtig weer, met een lekker windje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |