Lokaal buitje is mogelijk ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef gerard96 het volgende:
Ik zag net dat sbs voor morgen al wat onweerkans meldde in het noorden van nederland? Ik dacht dat t zondag pas verwacht was of??
Noord oost Brabant, Bewolkt, maar heel langzaam ( half 12! ) begint de zon erdoor te komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
Gister naar Sail geweest en het weer was perfect.
weeronline zegt voor vandaag;
In de ochtend is het grotendeels zonnig en droog, de meeste bewolking vinden we in het noordwesten van het land. De wind is matig tot aan zee vrij krachtig tot krachtig en waait uit het zuidwesten.
welke lolbroek schreef dat? Ik woon in de achterhoek dus dat is toch echt het oosten en niet noordwesten maar heb hier nog geen zon gezien. helemaal bewolkt. conjo's
Boven België ontstaan nieuwe wolken. Ik hoop toch wel dat het vanmiddag wat gaat zonnen, aangezien ik op Decibel staquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noord oost Brabant, Bewolkt, maar heel langzaam ( half 12! ) begint de zon erdoor te komen.
Leuk toch?? wil ik hier wel hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:56 schreef BattleCow het volgende:
Wat zie ik nou? GFS die 7/10 graden in duitsland en frankrijk aangeeft voor over een paar dagen?
Same herequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:20 schreef Schuifpui het volgende:
Ok ben vanaf vandaag de zomer zat, doe maar weer winter.
Herfst koud?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Waarom kan het toch niet is lekker weer zijn in NederlandHet is of plakkerig/broeierig/benauwd warm of herfst achtig koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |