Ik kan ook geen check sturen, idd die groene veerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid de Check Button te giften. Ik zit bijvoorbeeld met een Green Plume.
Maar dankzij jouw link heb ik toch nog een beetje die mogelijkheid. Hoefde alleen mijn eigen ID d'r in te stoppen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10 emmers en 10 hopen zand voor het modderbad ofzo
Dat dacht ik nou ook altijd, tot vandaagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan ook geen check sturen, idd die groene veer
En ik maar denken dat we allemaal dezelfde gifts hadden op die pagina
Ik begreep al nooit waarom er mensen berichtjes op FB zetten dat ze een check nodig hebben "die kunnen we toch helemaal niet sturen"quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook altijd, tot vandaag
idd jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Al 44 shovels, gaat wel lekker hard als we elkaar shovels blijven sturen!
kijk eens in de kelderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Waar vind ik mijn kelder? In mijn giftbox zit hij niet.
3 Stickbugs en 2 centipedes hallelujah!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef ry4life het volgende:
Ronde 2 van de 3![]()
Bugs:
1) http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
2)http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
3)http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
4) http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
5) http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
6) http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
niet veel plekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Cat22 het volgende:
En mocht ik mijn kelder ooit vinden: heeft hij plek nodig om geplaatst te worden? Want dan moet ik mijn farm weer eens gaan opruimen.
NOg minder zelfsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef ry4life het volgende:
1 hokje maarliefst om precies te zijn
1 hokje kan ik vast nog ergens regelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef ry4life het volgende:
1 hokje maarliefst om precies te zijn
Jep, eggs ook..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hebben ze ervoor gezorgd dat de mysterygifts direct geopend worden? Wilde nog een aantal uit mijn giftbox halen, maar ging gelijk open
Dat deed ik ook net inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hebben ze ervoor gezorgd dat de mysterygifts direct geopend worden? Wilde nog een aantal uit mijn giftbox halen, maar ging gelijk open
Blijkbaar wel, met eieren was dat ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Wat houd die bar dan precies in?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef sbientje het volgende:
kreeg net van iemand het 'verwijt'dat ik de snag bar van gamers united gebruik. Wat dus niet zo is :S maar nu had ik een linkje gekregen waarop je kan zien wie allemaal fan is van dat, stonden ook veel mensen van dit topic bij.. Gebruikt iedereen die bar dan? Dat is natuurlijk totaal niet te controleren..
Als ik erachter kom dat iemand dat ding daarvoor gebruikt verwijder ik diegene gewoon, maar ik ga geen hetze beginnen om maar zoveel mogelijk mensen te vinden die dat gebruikenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef sbientje het volgende:
kreeg net van iemand het 'verwijt'dat ik de snag bar van gamers united gebruik. Wat dus niet zo is :S maar nu had ik een linkje gekregen waarop je kan zien wie allemaal fan is van dat, stonden ook veel mensen van dit topic bij.. Gebruikt iedereen die bar dan? Dat is natuurlijk totaal niet te controleren..
nee dat doe ik ook niet... maar goed, hoe kom je daarachter dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat iemand dat ding daarvoor gebruikt verwijder ik diegene gewoon, maar ik ga geen hetze beginnen om maar zoveel mogelijk mensen te vinden die dat gebruiken
Geen idee, ik kom er alleen achter doordat andere mensen het zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee dat doe ik ook niet... maar goed, hoe kom je daarachter dan?
ja precies, dat is dus precies het probleem haha, ik wil geen cheaters in mijn lijstje maar iedereen die op die lijst staat verwijderen vind ik veel te rigoreus haha ... Maar goed, ik sta er nu niet meer op iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er alleen achter doordat andere mensen het zeggen. Ik heb dat Gamer United ding ook wel eens gebruikt om materiaal te vragen die ik niet vanuit mijn giftbox kon vragen, dus ik verwijder ze ook niet zo gauw ik zo'n post zie want die doen misschien hetzelfde als ik.
Is die ook te upgraden? Moet nog wat hebben voor de blauwe ribbon, en ik doe niet actief mee met die jobs.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:45 schreef Meddo het volgende:
Je hebt een tractor bij 200 scheppen![]()
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Misschien komt d'r ook nog een loods aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom kan dat stomme vliegtuig niet in m schuur.
Nou, nu je het zegt, er komt nog wel een geheim gebouw aan, hmmquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Misschien komt d'r ook nog een loods aan.
Als je het had gevraagd had ik gegeven, maar nu zat je al bij mijn rijtje schep geloof ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef CasB het volgende:
Bah, nu iedereen in de weer is met die kelders (waaronder ikzelf), stuurt niemand bouwmateriaal maar alleen maar scheppen.
Chicken coop uitbreiding: http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Ach, over een paar dagen is die hype weer over en kan ik rustig m'n stallen gaan bouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het had gevraagd had ik gegeven, maar nu zat je al bij mijn rijtje schep geloof ik
Ha, ik heb hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:45 schreef sbientje het volgende:
een schaap
http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Sjezus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef Nizno het volgende:
er is iemand met 502 schepjes in dr kelder...
DJU!
Same here.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjezus!![]()
Als ik de max opslagcapaciteit heb en mijn tractor dan ben ik er wel klaar mee denk ik.
ow dus bij 600 schepjes heb je niet 600 opslag?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sjezus!![]()
Als ik de max opslagcapaciteit heb en mijn tractor dan ben ik er wel klaar mee denk ik.
Eigenlijk moet je 't door 2 delen, omdat je ook steeds 2 scheppen per keer krijgt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef Nizno het volgende:
er is iemand met 502 schepjes in dr kelder...
DJU!
Maximaal 500 opslag in de kelder, dus met 500 schepjes (en ze gaan per 2 dus 250 gifts) ben je er.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus bij 600 schepjes heb je niet 600 opslag?
Klikken op het icoontje rechts onderin (boven de giftbox). Dan verschijnt er een rijtje co-ops waaraan je me kunt doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef Jojogirl het volgende:
level 20
Maar ik snap nog niets van die co-ops. Hoe zie ik welke co-ops er lopen bij mijn vrienden? Want ik wil liever eerst een keer meedoen dan meteen zelf eentje starten.
Maar hoe zie ik dan het verschil tussen meedoen en zelf starten? Want die coops had ik wel gevonden, maar dat verschil zie ik niet. Of moet ik dan nog verder doorklikken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klikken op het icoontje rechts onderin (boven de giftbox). Dan verschijnt er een rijtje co-ops waaraan je me kunt doen.
Je snapt het verschil tussen "Join" en "Start" toch wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar hoe zie ik dan het verschil tussen meedoen en zelf starten? Want die coops had ik wel gevonden, maar dat verschil zie ik niet. Of moet ik dan nog verder doorklikken?
Edit: Mmm, niet verder doorklikken dus want nu heb ik er per ongeluk zelf eentje gestart.
Join is meedoen met een ander.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar hoe zie ik dan het verschil tussen meedoen en zelf starten? Want die coops had ik wel gevonden, maar dat verschil zie ik niet. Of moet ik dan nog verder doorklikken?
Edit: Mmm, niet verder doorklikken dus want nu heb ik er per ongeluk zelf eentje gestart.
Ja, duhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen "Join" en "Start" toch wel?.
ik heb er ook eentje gehad laatst ja.. lief hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een mini veulen gekregen van een fokker.Gauw mijn zwarte pony uit mijn paardenwei schoppen.
ik heb een WHOEHOOOOOOOOE als bedankje in je PMbox gegooid op FBquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nog 3 haflingers voor degene die wilt. Ga 'm niet (meer) hier neergooien, want merk dat sommige linkjes hier wel heel snel weg zijn zonder enig bedankje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een WHOEHOOOOOOOOE als bedankje in je PMbox gegooid op FB
Uhm....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nog 3 haflingers voor degene die wilt. Ga 'm niet (meer) hier neergooien, want merk dat sommige linkjes hier wel heel snel weg zijn zonder enig bedankje
Dan krijg je een topic met 90% "thanks", daar word je ook niet van blij van hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ja of zoals ik.. joinen en niet doorhebben dat de klus bijna geklaard isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Join is meedoen met een ander.
Start is... zelf eentje starten.
.
Ja echtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ja of zoals ik.. joinen en niet doorhebben dat de klus bijna geklaard is
Ik let nu beter op want het is alleen leuk om te joinen als je daadwerkelijk meedoet
Ben ik te laat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm....
(ik bedoel dus: of ik ook zo'n halflinger mag)
heb jij in je PM a special price for you my friendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |