Pannenkoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Gellius het volgende:
Koken jullie wel eens met boekweit? Ik heb een zak boekweit en geen idee wat er mee aan te vangen.
Doe ze uit, en hang ze over de verwarming. Daar doe je je collega's vast een plezier mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn sokken zijn nog steeds nat van vanochtend.
Zo dapper ben ik ook weer niet, maar ik heb maar wel even mijn schoenen uitgedaan. Dat kan allemaal bij de gemeente. Bovendien heb ik een net merkoverhemd aan, dus moet ik even compenseren (nou ja, m'n gel is ook uit m'n haar geregend, dus dat lukt al redelijk met m'n afro).quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe ze uit, en hang ze over de verwarming. Daar doe je je collega's vast een plezier mee.
Tsja. Als ie maar duur was, dan maakt het niet uit!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in een overhemd waarvan het prijskaartje nog aan mijn mouw hing. Ontdekte ik achteraf..
Die boterhammen zijn duidelijk door jou gesmeerd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef Z het volgende:
Broodje, boter, jam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Tsja. Als ie maar duur was, dan maakt het niet uit!
Ik heb ook ooit zoiets gedaan, toen ik solliciteerde als rijkstrainee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in een overhemd waarvan het prijskaartje nog aan mijn mouw hing. Ontdekte ik achteraf..
Dat zei ik a) omdat ik weet dat thisbe van merken houdt en b) omdat ik tot voor kort nooit in merkoverhemden liep en natuurlijk vooral c) omdat ik wil patsen met mijn tommyhilfigeroverhemd met omklapmouwen en een leuke afwijkende halsprint dat ik laatst met korting bij de bijenkorf kon aanschaffen (en het is één van de weinige overhemden die ook écht lang genoege mouwen heeft).quote:
Met zo'n leuk felrood logootje erop!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat zei ik a) omdat ik weet dat thisbe van merken houdt en b) omdat ik tot voor kort nooit in merkoverhemden liep en natuurlijk vooral c) omdat ik wil patsen met mijn tommyhilfigeroverhemd met omklapmouwen en een leuke afwijkende halsprint dat ik laatst met korting bij de bijenkorf kon aanschaffen (en het is één van de weinige overhemden die ook écht lang genoege mouwen heeft).
Tot zo ver dit geneuzel over burgerlijke zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |