Nee. TNT heeft niks te maken met hem... Bol.com moet TNT bellen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ïk denk dat je beter met TNT contact kan opnemen dan bol.com
Nee, je hebt een overeenkomst met Bol, niet met TNT. Ik zou ze idd ook even bellen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ïk denk dat je beter met TNT contact kan opnemen dan bol.com
Wij hebben hier nog nooit problemen mee gehad en wij versturen bijna dagelijks dingen naar België....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef FF het volgende:
Wat heb je als adres ingevuld?
2020 Antwerpen
België
of
B-2020 Antwerpen
België
?
In het eerste geval zouden de computers het pakket misschien zien als 2020 AN TWERPEN.
Voor internationale verzendingen 'moet' namelijk altijd het landscode voor de postcode vermeld worden.
Blijkbaar is dat de procedure voor pakjes die naar het buitenland verzonden worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:53 schreef Diemux het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog nooit problemen mee gehad en wij versturen bijna dagelijks dingen naar België....
Anyhow, heb je nou al Bol.com gebeld?
Anders mag je hallo tegen zijn kleine vriend zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
Gewoon luisteren naar Robby Capello, anders loopt het verkeerd met je af.
Robby Capelloquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
Gewoon luisteren naar Robby Capello, anders loopt het verkeerd met je af.
Erg jammer dat uw ervaring met bol.com niet naar wens is verlopen. Zou u uw bestelnummer en contactgegevens willen mailen naar contact@bol.com? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef Kielse het volgende:
Op 05/08 heb ik als Belg voor de eerste maal iets gekocht op bol.com aangezien het product goedkoper was dan in België.
Het gaat om deze oortjes: http://www.bol.com/nl/p/e(...)008256907/index.html
Ik rond de bestelling af door te betalen met VISA.
06/08: ik krijg een e-mail met de factuur en met de bevestiging van mijn bestelling en dat ik mijn pakketje kan volgen via de knop 'Bestelstatus' op hun website.
Bij de Bestelstatus staat er: "Verzonden op 05/08"
Bij de Extra informatie kan ik mijn pakket volgen: ik kom dan terecht op de site van TNT en daar staat er al ingevuld:
Bestemming: Binnenland
Postcode: 2020
Barcode: ingevuld met een code
Daaronder in het rood staat dan: Geen geldige postcode binnenlands
Ik verander de bestemming naar Internationaal en dan krijg ik de status van mijn bestelling en staat er:
In Collectie
06.08.2010: Zending is voorgemeld
Ondertussen zijn we al 20/08 en de status op TNT is nog steeds niet veranderd...
Wel is nu het woord 'Verzonden' op de bestelstatus van bol.com onderlijnd en wanneer je er met je muis overgaat krijg je een vakje dat zegt ""U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg".
Ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd (alles uitgelegd, alle info gegeven), maar ik krijg steeds dezelfde mail van heb terug:
----------------------------
Geachte heer *********
Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 augustus 2010.
De levertijd van bestellingen voor een adres in het buitenland is langer dan de bij het artikel vermelde levertijd op de site.
Een overzicht van de verzendkosten en bezorgtijden naar verschillende internationale bestemmingen vindt u op onze site. Op de homepage kiest u bovenin voor ‘Klantenservice’. Onder ‘Aflevering van uw bestelling’ kiest u voor ‘Een bestelling voor een buitenlands adres’.
Wanneer een bestelling met een buitenlands afleveradres hinder ondervindt tijdens het bezorgproces, kan er vertraging ontstaan. Soms zelfs enkele weken. Helaas heeft bol.com hier geen invloed op. Uit ervaring blijkt dat een dergelijke bestelling meestal alsnog bezorgd wordt.
Wij vragen u daarom vriendelijk om geduld. Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Robby Capello
------------------------------
Bij wie de fout ligt, geen idee, maar op hun website staat duidelijk vermeld dat de leverrtijden naar België 1 a 2 dagen zijn. Ik kan heel goed begrijpen dat dat niet haalbaar is en dat wij Belgen wat meer geduld moeten hebben, maar nu begint het toch al wel heel lang te duren...
Ik vind het ook onaanvaardbaar dat ik pas eind augustus weer iets 'mag' laten weten als ik het dan nog niet heb aangekregen.
Ja, ik kreeg vandaag ook een fijne nieuwsbrief van bol.com met daarin:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Diemux het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ische-consument.html
Sorteercentrum van TNT in Nossegem heeft platgelegen vanwege IT problemen of zoiets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Kielse het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook een fijne nieuwsbrief van bol.com met daarin:
------------------
Populaire artikelen binnen 24 uur aan huis geleverd
In België is het voortaan nog gemakkelijker winkelen bij bol.com. We hebben namelijk een aantal verbeteringen doorgevoerd. Populaire artikelen die je voor 13.00 uur bestelt, worden de volgende dag op een om het even welk Belgisch adres bezorgd, dus bijvoorbeeld ook op je werk! Elektronica en speelgoed vallen voortaan ook onder deze regeling. Betalen doe je veilig met jouw bankkaart via Maestro.
Wil je ons wat vragen dan bel je naar 070 – 663 473 (¤ 0,15 pm) en wil je jouw artikel terugsturen dan kan dat volledig gratis via Kiala-punten. Meer weten? Hier vind je alles nog uitgebreider uitgelegd
------------------
En ondertussen tellen we verder af naar 30 augustus
Kijk eens de post boven je? Is iemand van bolcom, vermoedelijk daarom de snelle actie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Kielse het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook een fijne nieuwsbrief van bol.com met daarin:
------------------
Populaire artikelen binnen 24 uur aan huis geleverd
In België is het voortaan nog gemakkelijker winkelen bij bol.com. We hebben namelijk een aantal verbeteringen doorgevoerd. Populaire artikelen die je voor 13.00 uur bestelt, worden de volgende dag op een om het even welk Belgisch adres bezorgd, dus bijvoorbeeld ook op je werk! Elektronica en speelgoed vallen voortaan ook onder deze regeling. Betalen doe je veilig met jouw bankkaart via Maestro.
Wil je ons wat vragen dan bel je naar 070 – 663 473 (¤ 0,15 pm) en wil je jouw artikel terugsturen dan kan dat volledig gratis via Kiala-punten. Meer weten? Hier vind je alles nog uitgebreider uitgelegd
------------------
En ondertussen tellen we verder af naar 30 augustus
Tja, ik was al blij dat ze iets aanboden als 'vergoeding'.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die kortingsbon kan je ook altijd op internet vinden, dat zegt niet zo veel
Als je googlet op "kortingscoupon bol.com" komt er altijd wel eentje uit die t doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |