abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85504986
Op 05/08 heb ik als Belg voor de eerste maal iets gekocht op bol.com aangezien het product goedkoper was dan in België.
Het gaat om deze oortjes: http://www.bol.com/nl/p/e(...)008256907/index.html

Ik rond de bestelling af door te betalen met VISA.

06/08: ik krijg een e-mail met de factuur en met de bevestiging van mijn bestelling en dat ik mijn pakketje kan volgen via de knop 'Bestelstatus' op hun website.
Bij de Bestelstatus staat er: "Verzonden op 05/08"
Bij de Extra informatie kan ik mijn pakket volgen: ik kom dan terecht op de site van TNT en daar staat er al ingevuld:

Bestemming: Binnenland
Postcode: 2020
Barcode: ingevuld met een code

Daaronder in het rood staat dan: Geen geldige postcode binnenlands
Ik verander de bestemming naar Internationaal en dan krijg ik de status van mijn bestelling en staat er:

In Collectie
06.08.2010: Zending is voorgemeld

Ondertussen zijn we al 20/08 en de status op TNT is nog steeds niet veranderd...

Wel is nu het woord 'Verzonden' op de bestelstatus van bol.com onderlijnd en wanneer je er met je muis overgaat krijg je een vakje dat zegt ""U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg".

Ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd (alles uitgelegd, alle info gegeven), maar ik krijg steeds dezelfde mail van heb terug:
----------------------------
Geachte heer *********

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 augustus 2010.

De levertijd van bestellingen voor een adres in het buitenland is langer dan de bij het artikel vermelde levertijd op de site.

Een overzicht van de verzendkosten en bezorgtijden naar verschillende internationale bestemmingen vindt u op onze site. Op de homepage kiest u bovenin voor ‘Klantenservice’. Onder ‘Aflevering van uw bestelling’ kiest u voor ‘Een bestelling voor een buitenlands adres’.

Wanneer een bestelling met een buitenlands afleveradres hinder ondervindt tijdens het bezorgproces, kan er vertraging ontstaan. Soms zelfs enkele weken. Helaas heeft bol.com hier geen invloed op. Uit ervaring blijkt dat een dergelijke bestelling meestal alsnog bezorgd wordt.

Wij vragen u daarom vriendelijk om geduld. Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robby Capello
------------------------------

Bij wie de fout ligt, geen idee, maar op hun website staat duidelijk vermeld dat de leverrtijden naar België 1 a 2 dagen zijn. Ik kan heel goed begrijpen dat dat niet haalbaar is en dat wij Belgen wat meer geduld moeten hebben, maar nu begint het toch al wel heel lang te duren...

Ik vind het ook onaanvaardbaar dat ik pas eind augustus weer iets 'mag' laten weten als ik het dan nog niet heb aangekregen.
pi_85505192
Als wij dingen versturen met TNT naar België dan is het bijna altijd de volgende dag aanwezig. Ik zou ze even bellen.
pi_85505311
Vorige week wat verzonden met de TNT naar Belgie en het was er de volgende dag.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:15:23 #4
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_85507220
Ïk denk dat je beter met TNT contact kan opnemen dan bol.com
pi_85507388
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nee. TNT heeft niks te maken met hem... Bol.com moet TNT bellen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:22:22 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85507430
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nee, je hebt een overeenkomst met Bol, niet met TNT. Ik zou ze idd ook even bellen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:40:42 #7
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_85512673
Wat heb je als adres ingevuld?

2020 Antwerpen
België

of

B-2020 Antwerpen
België
?

In het eerste geval zouden de computers het pakket misschien zien als 2020 AN TWERPEN.
Voor internationale verzendingen 'moet' namelijk altijd het landscode voor de postcode vermeld worden.
pi_85512922
Op de factuur en bij mijn adresinfo op de website staat er inderdaad:

2020 ANTWERPEN, België

Dus nergens die B erbij.
pi_85513165
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef FF het volgende:
Wat heb je als adres ingevuld?

2020 Antwerpen
België

of

B-2020 Antwerpen
België
?

In het eerste geval zouden de computers het pakket misschien zien als 2020 AN TWERPEN.
Voor internationale verzendingen 'moet' namelijk altijd het landscode voor de postcode vermeld worden.
Wij hebben hier nog nooit problemen mee gehad en wij versturen bijna dagelijks dingen naar België....

Anyhow, heb je nou al Bol.com gebeld?
pi_85513202
Gewoon luisteren naar Robby Capello, anders loopt het verkeerd met je af.
pi_85513433
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:53 schreef Diemux het volgende:

[..]

Wij hebben hier nog nooit problemen mee gehad en wij versturen bijna dagelijks dingen naar België....

Anyhow, heb je nou al Bol.com gebeld?
Blijkbaar is dat de procedure voor pakjes die naar het buitenland verzonden worden.
Dus als ik op 30 augustus nog niets heb ontvangen, dan pas gaan ze onderzoeken wat er is misgelopen 8)7
pi_85513960
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
Anders mag je hallo tegen zijn kleine vriend zeggen.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:19:33 #13
180174 Diemux
People vs Me
pi_85514139
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
Robby Capello :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:53:20 #14
314847 bolcom
het officiele bol.com account
pi_85721676
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef Kielse het volgende:
Op 05/08 heb ik als Belg voor de eerste maal iets gekocht op bol.com aangezien het product goedkoper was dan in België.
Het gaat om deze oortjes: http://www.bol.com/nl/p/e(...)008256907/index.html

Ik rond de bestelling af door te betalen met VISA.

06/08: ik krijg een e-mail met de factuur en met de bevestiging van mijn bestelling en dat ik mijn pakketje kan volgen via de knop 'Bestelstatus' op hun website.
Bij de Bestelstatus staat er: "Verzonden op 05/08"
Bij de Extra informatie kan ik mijn pakket volgen: ik kom dan terecht op de site van TNT en daar staat er al ingevuld:

Bestemming: Binnenland
Postcode: 2020
Barcode: ingevuld met een code

Daaronder in het rood staat dan: Geen geldige postcode binnenlands
Ik verander de bestemming naar Internationaal en dan krijg ik de status van mijn bestelling en staat er:

In Collectie
06.08.2010: Zending is voorgemeld

Ondertussen zijn we al 20/08 en de status op TNT is nog steeds niet veranderd...

Wel is nu het woord 'Verzonden' op de bestelstatus van bol.com onderlijnd en wanneer je er met je muis overgaat krijg je een vakje dat zegt ""U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg".

Ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd (alles uitgelegd, alle info gegeven), maar ik krijg steeds dezelfde mail van heb terug:
----------------------------
Geachte heer *********

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 augustus 2010.

De levertijd van bestellingen voor een adres in het buitenland is langer dan de bij het artikel vermelde levertijd op de site.

Een overzicht van de verzendkosten en bezorgtijden naar verschillende internationale bestemmingen vindt u op onze site. Op de homepage kiest u bovenin voor ‘Klantenservice’. Onder ‘Aflevering van uw bestelling’ kiest u voor ‘Een bestelling voor een buitenlands adres’.

Wanneer een bestelling met een buitenlands afleveradres hinder ondervindt tijdens het bezorgproces, kan er vertraging ontstaan. Soms zelfs enkele weken. Helaas heeft bol.com hier geen invloed op. Uit ervaring blijkt dat een dergelijke bestelling meestal alsnog bezorgd wordt.

Wij vragen u daarom vriendelijk om geduld. Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robby Capello
------------------------------

Bij wie de fout ligt, geen idee, maar op hun website staat duidelijk vermeld dat de leverrtijden naar België 1 a 2 dagen zijn. Ik kan heel goed begrijpen dat dat niet haalbaar is en dat wij Belgen wat meer geduld moeten hebben, maar nu begint het toch al wel heel lang te duren...

Ik vind het ook onaanvaardbaar dat ik pas eind augustus weer iets 'mag' laten weten als ik het dan nog niet heb aangekregen.
Erg jammer dat uw ervaring met bol.com niet naar wens is verlopen. Zou u uw bestelnummer en contactgegevens willen mailen naar contact@bol.com? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,

online marketing bol.com
Voor vragen en opmerken zijn we altijd te bereiken via contact@bol.com
pi_85721813
^^ They are watching ^^
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:00:44 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85721931
Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.

Edit: Enne, welkom op FOK! bol.com :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85732894
quote:
Ja, ik kreeg vandaag ook een fijne nieuwsbrief van bol.com met daarin:
------------------
Populaire artikelen binnen 24 uur aan huis geleverd

In België is het voortaan nog gemakkelijker winkelen bij bol.com. We hebben namelijk een aantal verbeteringen doorgevoerd. Populaire artikelen die je voor 13.00 uur bestelt, worden de volgende dag op een om het even welk Belgisch adres bezorgd, dus bijvoorbeeld ook op je werk! Elektronica en speelgoed vallen voortaan ook onder deze regeling. Betalen doe je veilig met jouw bankkaart via Maestro.

Wil je ons wat vragen dan bel je naar 070 – 663 473 (¤ 0,15 pm) en wil je jouw artikel terugsturen dan kan dat volledig gratis via Kiala-punten. Meer weten? Hier vind je alles nog uitgebreider uitgelegd

------------------
En ondertussen tellen we verder af naar 30 augustus *O*
pi_85735629
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Kielse het volgende:

[..]

------------------

In België is het voortaan nog gemakkelijker winkelen bij bol.com. We hebben namelijk een aantal verbeteringen doorgevoerd. Populaire artikelen die je voor 13.00 uur bestelt, worden de volgende dag op een om het even welk Belgisch adres bezorgd, dus bijvoorbeeld ook op je werk! Elektronica en speelgoed vallen voortaan ook onder deze regeling. Betalen doe je veilig met jouw bankkaart via Maestro.

Wil je ons wat vragen dan bel je naar 070 – 663 473 (¤ 0,15 pm) en wil je jouw artikel terugsturen dan kan dat volledig gratis via Kiala-punten. Meer weten? Hier vind je alles nog uitgebreider uitgelegd

------------------
Sorteercentrum van TNT in Nossegem heeft platgelegen vanwege IT problemen of zoiets.
Er zal dus wel wat achterstand zijn.
pi_85760331
Gisteren nog eens opnieuw gemaild en dan hebben ze maar toegegeven dat ze het kwijt zijn en het wellicht nooit is verzonden.
Mijn geld wordt teruggestort binnen 3 weken.
En als vergoeding een bon voor gratis verzending al ben ik wel aan het twijfelen om het product daar opnieuw te bestellen :)
  Admin vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:02:25 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85770515
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Kielse het volgende:

[..]

------------------

------------------
Kijk eens de post boven je? Is iemand van bolcom, vermoedelijk daarom de snelle actie.
Top!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_86004764
Even een update:

Na 3 weken heeft bol.com uiteindelijk toegegeven dat er iets bij hen was foutgelopen. Binnen 3 weken zou mijn geld worden teruggestort (als vergoeding heb ik een kortingsbon voor gratis verzendkosten gekregen).

IK heb dan een nieuwe bestelling geplaatst, betaald en alles ging vrij vlot. Sinds gisterenavond stond er bij TNT : "Zending zit in afleverroute"

Ik heel de dag in spanning wachten, maar niets... :9~
En als ik nu de status van mijn pakketje nakijk staat er:

"01.09.2010:
Zending afgeleverd op bestemmingsadres"

Dus TNT heeft mijn pakketje bij de verkeerde afgegeven |:(

Wat een kl*te gedoe zeg
  donderdag 2 september 2010 @ 22:50:59 #23
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_86004856
Die kortingsbon kan je ook altijd op internet vinden, dat zegt niet zo veel ;)
Als je googlet op "kortingscoupon bol.com" komt er altijd wel eentje uit die t doet.
pi_86015526
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die kortingsbon kan je ook altijd op internet vinden, dat zegt niet zo veel ;)
Als je googlet op "kortingscoupon bol.com" komt er altijd wel eentje uit die t doet.
Tja, ik was al blij dat ze iets aanboden als 'vergoeding'.

Voor de zoveelste maal gemaild naar de klantendienst en die zeiden dat TNT mijn pakketje aan de postbode heeft doorgegeven en dat ik nu moet wacthen tot wanneer hij het met de gewone post komt langsbrengen. Vandaag zaten er enkel brieven in de bus dus geen pakketje.

Volgens mij klopt hun uitleg niet want het is toch TNT dat hun pakketjes persoonlijk thuis komt bezorgen?
pi_86061612
Dit staat er bij het Belgische Trackntrace systeem:

Status van zending 3SBQCG22******
Datum Status Van De Zending
01/09/2010 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
01/09/2010 Zending werd gesorteerd
01/09/2010 Zending gescand op reg. distributievestiging
01/09/2010 De chauffeur is onderweg
01/09/2010 Zending is afgeleverd bij bestemmeling

Dan kan ik toch besluiten dat TNT mijn pakketje gewoon bij iemand anders heeft afgeleverd? Kan ik ook niet opzoeken wie er heeft afgetekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')