abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85651721
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Gewoon, omdat Peter dat zegt!
Jij doet net alsof hij altijd fout zit, volgens mij is dat (bijna) nooit voorgekomen.
pi_85651732
quote:
Dat van die blote reet en die kniebuigingen klopte echt wel hoor ;)
_O-
pi_85651846
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef emss het volgende:

[..]

_O-
:') Ja ik had niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren.
pi_85653187
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef Mercer het volgende:

[..]

Jij doet net alsof hij altijd fout zit, volgens mij is dat (bijna) nooit voorgekomen.
Ik snap die afkeer tegen Peter ook niet. Zal wel van GeenStijl overgewaaid zijn ofzo.
pi_85671943
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:59 schreef Wijze_appel het volgende:

Ik snap die afkeer tegen Peter ook niet. Zal wel van GeenStijl overgewaaid zijn ofzo.
Ach, tis wel een aardige vent maar af en toe gaat hij iets te veel in zijn eigen jacht naar sensatie op en wordt het genant.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:14:46 #131
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85672027
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eens, maar aan de andere kant heeft Peter R er toch ook voor gezorgd dat een aantal mensen die onschuldig vastzaten (met ons oh zo zorgvuldige rechtssysteem) voor moord en dat die vrijkwamen.
Mao ruimde ook rotte appels op, maar of ie dan ook goed werk heeft verricht.. :X

Mooi voor die tv-hoer, hier kun je alles flikken, daar ga je eerst brommen *O*
pi_85672128
Die Peter R De Vries denkt ook af en toe dat hij maar kan maken en doen wat hij wilt.
Omhoog gevallen kwallebal, maar goed, hij is gelukkig niet de ergste.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:16:58 #133
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85693229
Interessant verhaal: de huisgenoot van de duikinstructeur Daniel Ian Ross was Jisoo Han, een 25 jaar jonge Koreaanse en destijds een cursiste voor Divemaster. Die Daniel Ross zit nu veilig in Australie, maar zijn voormalig huisgenoot Jisoo Han zit nu in de gevangenis, volgens velen onschuldig en ten onrechte:

http://www.freejisoo.org/story/

Het bizarre is dat ik bij haar verhaal over de dood van Nederlandse Mariska Mast meteen aan Zuurstofvergiftiging moest denken. Het is zeldzaam, maar kan voorkomen en niet altijd op grote diepte. Vaak kan hier ook alcohol een rol bij spelen :{
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:32:55 #134
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85693926
Arme Peter, prikken 2 australische ogen in je sterretje :'(
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85694400
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef SemperSenseo het volgende:
Interessant verhaal: de huisgenoot van de duikinstructeur Daniel Ian Ross was Jisoo Han, een 25 jaar jonge Koreaanse en destijds een cursiste voor Divemaster. Die Daniel Ross zit nu veilig in Australie, maar zijn voormalig huisgenoot Jisoo Han zit nu in de gevangenis, volgens velen onschuldig en ten onrechte:

http://www.freejisoo.org/story/

Het bizarre is dat ik bij haar verhaal over de dood van Nederlandse Mariska Mast meteen aan Zuurstofvergiftiging moest denken. Het is zeldzaam, maar kan voorkomen en niet altijd op grote diepte. Vaak kan hier ook alcohol een rol bij spelen :{
Ik zou maar niet dat filmpje op die site kijken, maar heb je gezien hoe ze eruit zag in haar gezicht? Dat moet dan zeker door die val in de badkamer komen? Duiken heeft hier niets mee te maken imo.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:53:07 #136
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85694806
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ik zou maar niet dat filmpje op die site kijken, maar heb je gezien hoe ze eruit zag in haar gezicht? Dat moet dan zeker door die val in de badkamer komen? Duiken heeft hier niets mee te maken imo.
Hm, waar staat dat filmpje, probeer 'em te vinden..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:48:00 #138
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85696849
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:18 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Het zou deze moeten zijn:
http://modomoa.us/bbs/board.php?bo_table=02_3&wr_id=17405

maar de 1e 5 minuten kun je in ieder geval overslaan...
Vind het nog steeds niet duidelijk, betreft het hier nou een moord of niet? Of dood door schuld? Wordt mij ook niet duidelijk... Maar wat mij toch wel naar voren komt uit de verhalen van omstanders in dat filmpje is dat Jisoo Han een heel braaf en lief meisje is, die heel behulpzaam is. En volgens een omstander heeft ze in haar behulpzaamheid haar zichzelf waarschijnlijk onbewust medeplichtig gemaakt, en zo verdenkingen vanuit de Hondurese justitie op haar geladen.

De website van Peterrrr R de Vries is ook heel onduidelijk daarover.

Maar betreft die foto: dat is heel vreemd... :{ Ik vraag mij af of decompressieziekte de blauwe plekken op die weke delen van het lichaam veroorzaakt (binnenkant lippen, tong, gevlekte huid,alleen oogleden maar niet eromheen, etc.)

Jammer dat ik geen Koreaans kan lezen of verstaan...

[ Bericht 3% gewijzigd door SemperSenseo op 25-08-2010 18:07:22 ]
pi_85697775
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, tis wel een aardige vent maar af en toe gaat hij iets te veel in zijn eigen jacht naar sensatie op en wordt het genant.
Vind dat wel meevallen. Uiteraard werkt hij ook voor de kijkcijfers, maar dat werkt voor elk TV programma.
Als je hem daarop wilt afrekenen....
Dan nog weegt het bij lange na niet op tegen de goede zaken die hij verricht.

Maarja, tis hip om hem daarvoor af te schieten.
pi_85697853
Vanavond komt die filister uithuilen in On Air.

http://www.tvgids.nl/programma/9732479/On_air/
pi_85711746
Nu op ned.3

LOL mooi G star truitje! :')
pi_85719105
Goed zo.

Hij lijkt een hele vent maar hij druipt toch weer telkens af hoor.

De sukkel
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:58:32 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85740269
Peter is vanavond te gast bij Knevel & de Brink
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_85742316
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:58 schreef Maraca het volgende:
Peter is vanavond te gast bij Knevel & de Brink
Samen met de vader van Mariska Mast.

Ik ben wel benieuwd wat die vader te vertellen heeft; de verhalen in de media komen niet erg logisch over.

Zo wordt er bijvoorbeeld geschreven dat Mariska Mast door haar vermeende moordenaars bij het ziekenhuis is afgeleverd toen ze nog leefde.

Diegenen die haar naar het ziekenhuis brachten waren blijkbaar niet bang dat Mariska aan het ziekenhuispersoneel zou vertellen wat er gebeurd is. :?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:37:08 #145
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_85747256
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef dylany het volgende:
Samen met de vader van Mariska Mast.

Ik ben wel benieuwd wat die vader te vertellen heeft; de verhalen in de media komen niet erg logisch over.

Zo wordt er bijvoorbeeld geschreven dat Mariska Mast door haar vermeende moordenaars bij het ziekenhuis is afgeleverd toen ze nog leefde.

Diegenen die haar naar het ziekenhuis brachten waren blijkbaar niet bang dat Mariska aan het ziekenhuispersoneel zou vertellen wat er gebeurd is. :?
Ik voorspel: een verbitterde en verdrietige vader die een schuldige zoekt voor het verlies van z'n dochter.
Hij denkt dat Peter de Vries hem helpt klaarheid te brengen maar in werkelijkheid helpt hij Peter aan kijkcijfers en een heleboel geld.

Als het maar kijkcijfers en geld oplevert dan maakt het Peter niet uit over de rug van welk dood meisje of TBS-er dat gaat :r
Does your conscience bother you?
Tell the truth.
pi_85747392
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Alles voor kijkcijfers :r
Gelukkig doet meneer de Vries op een heel integere wijze zijn werk, en heeft-ie het helemaal gehad met populisten.
pi_85752203
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Xa1pt het volgende:

Gelukkig doet meneer de Vries op een heel integere wijze zijn werk, en heeft-ie het helemaal gehad met populisten.
Dat laatste pleit wel voor hem, ja. ^O^
pi_85757397
Wat ik het vreemdst vind is dat de ouders niet eens zijn afgereisd naar Honduras toen ze het bericht kregen dat hun dochter overleden was....

En dan nu zeggen dat het zo belachelijk is dat Dan nooit contact met hen heeft opgenomen om e.e.a. uit te leggen.... Nee, zes weken met je armen over elkaar in Nederland gaan zitten wachten tot het lichaam van je dochter in een kist aankomt is zeker wel normaal!!
pi_85757953
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:35 schreef Mercer het volgende:

[..]

Makkelijk zal het niet zijn nee. Maar er wordt wel iets geprobeerd.
Hoe zou je het vinden als het jouw kind was, die op vakantie ineens op mysterieuze wijze om het leven was gekomen? Als de Vries het niet zou doen, zou er waarschijnlijk niets meer zijn gebeurd. Nee, dat is leuk voor die ouders!

Als het mijn kind was, dan was ik dus meteen naar Honduras gevlogen met het eerste vliegtuig......
pi_87625005
quote:
10-17-2010 10:00

Korean murder suspect in Honduras ruled not guilty

A Korean woman charged with murder in Honduras has been found not guilty, the foreign ministry in Seoul said Sunday, adding that she could be freed later.

The ministry said in a press release that a regional court in Roatan ruled Han Ji-soo, 27, innocent in what was her first main hearing Saturday, local time. The trial took place about a month after the case was referred to the court.
http://www.koreatimes.co.(...)10/10/113_74650.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')