Niet helemaal, hij loopt wel eens vast op mijn iPhone 4 als er langere chatsessies worden gehouden en een paar foto's worden verstuurdquote:
Hopen dat de servers het aan kunnen, anders heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Man man dat ding wil elke dag wel update.
Gelukkig ook elke dag meer en meer mensen die hhet gaan gebruiken.
Ik heb daar echt geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
Veel te vaak crashes, veel te vaak geen verbinding, kut app
Bij mij, Android, zie je één v'tje en dan is het bericht bij mij weg & twee v'tjes en dan is het bij de ander aangekomen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt zien of de andere persoon je bericht heeft gezien en hoe het kan dat sommige mensen altijd online zijn ( mezelf incluis misschien wel )
Je kan je status wel wijzigen maar je kan niet offline (tenzij je je internet uitzet)quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Sethje het volgende:
Oke, ja ik heb ook android. Die zijn dus altijd online begrijp ik haha.
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef seetjai het volgende:
Komt het weleens voor dat jullie veel later pas je berichten krijg als je 'offline' bent en dat wanneer je online bent, het gelijk ontvangt ?
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebt
Dat betekent niet dat ze offline zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef seetjai het volgende:
[..]
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)
Nee hoor, dat betekent dat men toen voor het laatst actief was. Heeft niets met offline te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dat betekent dat whatsapp uit staat
Jij had het over laatst gezienquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als whatsapp aan staat: Online
Als whatsapp afgesloten is: Offline sinds xx/xx/xx
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:53 schreef automatic_ het volgende:
Een vriend van mij heeft het eraf gehaald en zelfs daar staat laatst gezien 18/09/2010 en staat niet dat hij offline is
Jij snapt dus duidelijk niet hoe push werktquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |