Eens. Grote ergernis van me.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Wel gaar trouwens dat ze wel Jack met cola verkochten maar geen Jack puur
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.quote:
Ja blikjes enzo, maar dat hoeft de verkoop van Jack puur niet in de weg te staan. Verder mis ik ook nog steeds een speciaal biertje op Lowlands.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.
Ik wil whisky puur. Niet van die cola meukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien dat het automatisch gemixt wordt, zodat er geen gezeur is met barmedewerkers die verkeerd mixen.
dat dusquote:
Was dat Jack Daniels bij Converse ook gemixed dan? Heb het niet gezien, maar er stond geen cola bij, gewoon Jack Daniels 2 mntquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
Wel gaar trouwens dat ze wel Jack met cola verkochten maar geen Jack puur
Ja, die speciale bierentent weghalen was het slechtste idee ooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verder mis ik ook nog steeds een speciaal biertje op Lowlands.
Zelfs Jameson zou al beter zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jack Daniels zou dan ook vervangen moeten worden door een Glenfiddich/Bowmore Single Malt stand oid, als het maar Schots is iig, veel beter spul. En cola minstens 100m uit de buurt houden
Met dank aan de uberkutsponsor Grolsch die niets speciaals aan te bieden heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die speciale bierentent weghalen was het slechtste idee ooit.
Kanonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Lowlands met beugels Kanon kan anders vrij interessant worden
precies, de speciale bierentent dus weer terug.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef friekin_ het volgende:
Gewoon een lekker hoekje met Leffe, Chimay, Westmalle, La Chouffe en meer
Nope, maar het stond zelfs in de krantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waarom QOTSA eerder stoptE?
kan het online niet terug vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope, maar het stond zelfs in de krant
Ik bedoelde niet het wáarom, maar het feit dat ze waren uitgesteld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
kan het online niet terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |