Ik ben al heel lang niet op feestboek geweest... Ik doe wel twitteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef k_i_m het volgende:
Waarom mag ik trouwens niet je vriend zijn op facebook?.
ik heb gewoon een haakje op de deur *en* geen babyfoon meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me![]()
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
lekker in je eigen tempo doen. naar wat ik zo lees gaat het nu al een stuk beter met slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik wil ook een haakje op de deur... Maar dan voel ik me nog meer ontaard.. Maar het komt dus wel.
Oh wat vies...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef simmu het volgende:
het ergste was dat ze een knuffel wilde voor het vieze kleren uit verhaal![]()
ik ben trots dat het lukte, maar man! wat stonk dat kind
Ja, dat gevoel ken ik. Bij de oudste ging ik altijd even kijken, maar bij de meiden niet, die werden ook wakker en dan werd het drama. Nu gaat het beter en kijk ik af en toe bij de oudste twee (bij de oudste kijk ik nog niet zo heel lang niet meer dagelijks) en bijna nooit bij de jongste.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Stiemie het volgende:
Ja als het zo werkt, lekker zo laten lijkt me![]()
Ik voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik hier lees over idereen die hier nog 's avond sbij kindjes gaat kijken enzo. Dat doe ik dus echt nooitDie van mij worden dan ook namelijk wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |