Belofte maakt schuld. En aangezien ik al had toegestemd om op een slaapbank te liggen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mn hart kan me niks schelen, die is gisteravond al gebroken....
NEEEEEEEEEEEEEJ.. wat doe je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil verhuizen! 11e verdieping helemaal rechts.
Goedemorgen Dottey. We doen het spreekuur vanaf 13.00 u.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. En aangezien ik al had toegestemd om op een slaapbank te liggen!
![]()
Zou de was al droog zijn?
* Dottey gaat boodschappen doen.
Beste Buurman,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Oceanview het volgende:
Geachte Fok!flat
Is het toegestaan om tussen 00:00 - 7:00 keiharde muziek te draaien?
Indien nee dan zijn mijn buren daar schuldig aan en gunnen mij geen nachtrust
Hoogachtend
(handtekening)
een Fok! flat bewoner Oceanview
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:50 schreef apij4125 het volgende:
Knevelt verzin zelf maar vragen aan de nieuwelingen als ze joinen
Zoals Wat doe je als een neger iemands auto steelt?quote:
?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:01 schreef apij4125 het volgende:
[..]
WAT ZEI JE DAAR HEEFT U WEL EEN VERGUNNING VOOR COKE ? ANDERS MOET IK U ARRESTEREN
Kuch kuch Ik ben de directeur van het leger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef poo het volgende:
[..]
?
40 euro voor 'n gram
speciale prijs voor jou
Beste buurman,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef Pascallio het volgende:
[..]
Beste Buurman,
Wij hebben inderdaad een feestje gegeven tot 7 uur sochtends, maar volgens mij heeft u er geen last van gehad. Rond 11 uur zag ik in de hal lopen met een illegale prostituee en om het gekreun van u te horen, hadden wij als andere flatbewoners geen zin in. Vanaf nu zal de muziek zal alleen gedraaid worden in het weekend. Sorry voor de overlast,
Groeten, buurman Pascallio
Cokequote:
Dat is natuurlijk een zeer belangrijke taak en dit helpt tegen vermoeidheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kuch kuch Ik ben de directeur van het leger.
Wil je wat proberen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Coke![]()
Kijk maar uit anders krijg je een boete voor het verkopen van coke.
Bij deze geef ik u een waarschuwing volgende keer als ik u betrap dan arresteer ik uquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef poo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een zeer belangrijke taak en dit helpt tegen vermoeidheid.
Ik heb ook wel wat pillen meth liggen; 50 euro de gram.
Graag details over u auto Dan kunnen we de auto zo spoedig moegelijk weer opsporenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik las wat over auto's gestolen. Is mijn Audi A5 ook gestolen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |