Homo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mijne ook Kom je me leger joinen?
Nederland is al veroverdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:14 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Hoezo Het leger man verdedig je moederland ik ook dottey =(
Wilt u onze sirene niet belachelijk maken a.u.b. Hij ziet er een beetje anders uit dan anders omdat er een radar in verstopt zit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
is dat een sirene?Lijkt wel op een schotel voor tv ontvangst.
ik wil bij de commandoosquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef apij4125 het volgende:
Ik zoek nog wat mensen voor het leger Interesse vertel maar
U hebt mij al beledigd, dus mag ik de schotel zwart maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wilt u onze sirene niet belachelijk maken a.u.b. Hij ziet er een beetje anders uit dan anders omdat er een radar in verstopt zit.
Groeten van de M.D.
Onze leger bestaat uit commandos het is een elite leger snap je ? Jij word wel hoofd commando als u joint ? Wilt u?quote:
Is goed. Wanneer moet ik op appèl komen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Onze leger bestaat uit commandos het is een elite leger snap je ? Jij word wel hoofd commando als u joint ? Wilt u?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Als u hiermee uw hart wat gelucht heeft is de dokter daar blij mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
U hebt mij al beledigd, dus mag ik de schotel zwart maken.
Ga toch painten....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als u hiermee uw hart wat gelucht heeft is de dokter daar blij mee.
Ik zal hem er op aan sprekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:18 schreef poo het volgende:
Bewoner Trust_live verbruikt wel erg veel stroom. Een onderzoek graag.
Dank apij4125. Wat is uw rang eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef apij4125 het volgende:
En we hebben een nieuweling en promotie FELICITEER HIER KNEVELT Voor hoofd commando leidership
Bij mij kan je pakketpost afleveren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef Knevelt het volgende:
Hoi, ik ben de postbode.
Bestelling: Sildenafil voor Under_Score. Kan 't bij de receptie afgeven?
Aanspreken lijkt mij onvoldoende. Ik verdenk hem van illegale praktijken binnen de flat. Harde maatregelen zijn noodzakelijk!quote:
General en recruiter Jij mag wel sergeant wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dank apij4125. Wat is uw rang eigenlijk?
Dank, alstublieft. Wees voorzichtig, de apotheker benadrukte dat het belangrijk was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bij mij kan je pakketpost afleveren.![]()
Ik bezorg alles door de flat.
![]()
We zullen hem arresteren en daarna martelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef poo het volgende:
[..]
Aanspreken lijkt mij onvoldoende. Ik verdenk hem van illegale praktijken binnen de flat. Harde maatregelen zijn noodzakelijk!
Aye sir!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef apij4125 het volgende:
[..]
General en recruiter Jij mag wel sergeant worden
Het was inderdaad een korte nachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was een korte nacht voor uw Flatkwakzalver dus het inloopspreekuur wordt verschoven naar vanmiddag.
Groeten van Dr. HaJee
Daar is de sirene o.a. voor bedoeld ^^quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:06 schreef apij4125 het volgende:
Beste Dr Hajee,
We hebben een vraagje
Kunnen we u sirene ook gebruiken voor noodgevallen?
Anders komt er een nieuwe 9/11
Hoogachtend Het leger Van FOK FLAT
Belofte maakt schuld. En aangezien ik al had toegestemd om op een slaapbank te liggen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mn hart kan me niks schelen, die is gisteravond al gebroken....
NEEEEEEEEEEEEEJ.. wat doe je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil verhuizen! 11e verdieping helemaal rechts.
Goedemorgen Dottey. We doen het spreekuur vanaf 13.00 u.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. En aangezien ik al had toegestemd om op een slaapbank te liggen!
![]()
Zou de was al droog zijn?
* Dottey gaat boodschappen doen.
Beste Buurman,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Oceanview het volgende:
Geachte Fok!flat
Is het toegestaan om tussen 00:00 - 7:00 keiharde muziek te draaien?
Indien nee dan zijn mijn buren daar schuldig aan en gunnen mij geen nachtrust
Hoogachtend
(handtekening)
een Fok! flat bewoner Oceanview
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:50 schreef apij4125 het volgende:
Knevelt verzin zelf maar vragen aan de nieuwelingen als ze joinen
Zoals Wat doe je als een neger iemands auto steelt?quote:
?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:01 schreef apij4125 het volgende:
[..]
WAT ZEI JE DAAR HEEFT U WEL EEN VERGUNNING VOOR COKE ? ANDERS MOET IK U ARRESTEREN
Kuch kuch Ik ben de directeur van het leger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef poo het volgende:
[..]
?
40 euro voor 'n gram
speciale prijs voor jou
Beste buurman,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef Pascallio het volgende:
[..]
Beste Buurman,
Wij hebben inderdaad een feestje gegeven tot 7 uur sochtends, maar volgens mij heeft u er geen last van gehad. Rond 11 uur zag ik in de hal lopen met een illegale prostituee en om het gekreun van u te horen, hadden wij als andere flatbewoners geen zin in. Vanaf nu zal de muziek zal alleen gedraaid worden in het weekend. Sorry voor de overlast,
Groeten, buurman Pascallio
Cokequote:
Dat is natuurlijk een zeer belangrijke taak en dit helpt tegen vermoeidheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kuch kuch Ik ben de directeur van het leger.
Wil je wat proberen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Coke![]()
Kijk maar uit anders krijg je een boete voor het verkopen van coke.
Bij deze geef ik u een waarschuwing volgende keer als ik u betrap dan arresteer ik uquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef poo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een zeer belangrijke taak en dit helpt tegen vermoeidheid.
Ik heb ook wel wat pillen meth liggen; 50 euro de gram.
Graag details over u auto Dan kunnen we de auto zo spoedig moegelijk weer opsporenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik las wat over auto's gestolen. Is mijn Audi A5 ook gestolen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |