Niet met die gast in elk geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk. En wat ga je nu doen aan die zgn. vriendjes van je? Morgenavond weer een biertje mee drinken?
PM Jij mij maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het dan niet een idee om mij een keer een PM te geven dat ik het een en ander kan uitleggen?
En belangrijker, uit naam van jezelf.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:42 schreef Nemephis het volgende:
Iemand die aan mijn muziek-instrument komt met kwade bedoelingen krijgt een knal voor z'n harses en kan opdonderen. Maakt me niet uit wie het is.
En dat zou jij ook moeten doen TS. Uit naam van je gitaar.
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:42 schreef Nemephis het volgende:
Iemand die aan mijn muziek-instrument komt met kwade bedoelingen krijgt een knal voor z'n harses en kan opdonderen. Maakt me niet uit wie het is.
En dat zou jij ook moeten doen TS. Uit naam van je gitaar.
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk. En wat ga je nu doen aan die zgn. vriendjes van je? Morgenavond weer een biertje mee drinken?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.
Een bitch-slap dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Zo'n beeld heb ik er wel bij iig.
Da's goed. Volgende keer sla je hem nog een keer maar dan met je vuist. Of je schopt hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.
En dit is dus allemaal echt mensen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.
Kwam 8 man, ik wist er geen reet van, heb ze na 10 minuten weg gestuurd.
Jij moet echt eens een ruggengraat gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.
Kwam 8 man, ik wist er geen reet van, heb ze na 10 minuten weg gestuurd.
Vuige punkert was je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.
Gebeurd er precies bij mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.
Waarom ga je nog om met deze jongens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gebeurd er precies bij mij.
Dan gaan ze wat *scaffangen* en dan is er na 2 uur geen brood meer, geen drinken, etc etc.
Jij bent heel speciaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:07 schreef blckbb het volgende:
Braddie je Pm was prima, als je zo ook kon spreken met iemand in de real lifes schiet je een stuk meer op dan hier op Fok! je gal te spuien
-nee ik post de pm niet-
Dank, opzich kan ik in real life wel zo praten met mensen, maar dan moeten het wel mensen zijn die ik heel lang ken, en ook goed kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:07 schreef blckbb het volgende:
Braddie je Pm was prima, als je zo ook kon spreken met iemand in de real lifes schiet je een stuk meer op dan hier op Fok! je gal te spuien
-nee ik post de pm niet-
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je een heel bijzonder en goed mens bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |