Niet met die gast in elk geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk. En wat ga je nu doen aan die zgn. vriendjes van je? Morgenavond weer een biertje mee drinken?
PM Jij mij maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het dan niet een idee om mij een keer een PM te geven dat ik het een en ander kan uitleggen?
En belangrijker, uit naam van jezelf.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:42 schreef Nemephis het volgende:
Iemand die aan mijn muziek-instrument komt met kwade bedoelingen krijgt een knal voor z'n harses en kan opdonderen. Maakt me niet uit wie het is.
En dat zou jij ook moeten doen TS. Uit naam van je gitaar.
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:42 schreef Nemephis het volgende:
Iemand die aan mijn muziek-instrument komt met kwade bedoelingen krijgt een knal voor z'n harses en kan opdonderen. Maakt me niet uit wie het is.
En dat zou jij ook moeten doen TS. Uit naam van je gitaar.
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk. En wat ga je nu doen aan die zgn. vriendjes van je? Morgenavond weer een biertje mee drinken?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozers zullen zichzelf wel uitnodigen en Braddie durft er toch niets van te zeggen.
Een bitch-slap dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Zo'n beeld heb ik er wel bij iig.
Da's goed. Volgende keer sla je hem nog een keer maar dan met je vuist. Of je schopt hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem toen hij dat deed en hij meteen mijn stekkerblok uitdeed, en dus ALLES uitging hem een klap gegeven met platte hand tegen z`n wang(voelt ie lekker). en toen issie weg gegaan.
En dit is dus allemaal echt mensen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.
Kwam 8 man, ik wist er geen reet van, heb ze na 10 minuten weg gestuurd.
Jij moet echt eens een ruggengraat gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze hebben een keer zonder dat ik het wist een feestje bij mij thuis georganiseerd.
Kwam 8 man, ik wist er geen reet van, heb ze na 10 minuten weg gestuurd.
Vuige punkert was je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.
Gebeurd er precies bij mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden er vroeger ook zo 1, zopen zijn koelkast leeg, rookten zijn stuff op en dan gingen we weer.
Waarom ga je nog om met deze jongens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gebeurd er precies bij mij.
Dan gaan ze wat *scaffangen* en dan is er na 2 uur geen brood meer, geen drinken, etc etc.
Jij bent heel speciaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:07 schreef blckbb het volgende:
Braddie je Pm was prima, als je zo ook kon spreken met iemand in de real lifes schiet je een stuk meer op dan hier op Fok! je gal te spuien
-nee ik post de pm niet-
Dank, opzich kan ik in real life wel zo praten met mensen, maar dan moeten het wel mensen zijn die ik heel lang ken, en ook goed kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:07 schreef blckbb het volgende:
Braddie je Pm was prima, als je zo ook kon spreken met iemand in de real lifes schiet je een stuk meer op dan hier op Fok! je gal te spuien
-nee ik post de pm niet-
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je een heel bijzonder en goed mens bent.
Nou, da's er toch eentje om in te lijsten, niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:17 schreef Stali het volgende:
De tranen srpingen nu in mijn ogen.
Uit ontroering uiteraard.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:19 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou, da's er toch eentje om in te lijsten, niet.
Die gast gewoon kei hard op zn bek slaan! Je hebt het al lief geprobeerd! De volgende keer is ie dus van jou!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Braddie het volgende:
Julie kennen allemaal wel die *vrienden* van mij.
Vandaag kwamen er 2 langs, het begon gezellig.
Op een gegeven moment wilde ik met zo`n vriend van me(dat is een redelijke gast) wat gitaar spelen.
Ik speel net, en is het dus niet overal even zuiver etc etc, ik speel mee met die vriend van me, gaat die andere gast steeds zeggen, JIJ FAALT, JE KAN HET NIET, En hij trok steeds alle stekkers er uit, en gooide zelfs de switch van het stekkerblok om tot 2x toe en probeerde mijn plectrums te stelen(heb er iets van 30 in een tasje zitten).
Op een gegeven moment zit ik dus met die vriend van me wat gitaar te spelen, en hij trekt overal de stekkers uit, naja, ik stop ze er weer in.
Dus ik speel weer met hem mee, en ik zie opeens een aansteker.
ZIT DIE KANKER LEIJER MET EEN AANSTEKER OP MIJN GITAAR TE BRANDEN, eerst de snaren proberen, en toen de hals/body.
(SORRY)
Alsjebliefthelp me.
Wat is nou slimmer om te doen?, dat ik gewoon echt goed met ze ga praten, en het nog 1 kans geef?, of dat ik zeg van ja sorry gast(die gitaarspelende dude is wel relaxed, dus ik bedoel die andere) je komt er niet meer in, ik vindt veel dingen cool, maar niet om mijn gitaar in de fik te steken, en me aftekraken met alles wat ik doe?
ik denk dat het beste is om niet je naam, dan wel je adres, emailadres of werkgever op internet te noemen. dat kan negatief uitpakken als werkgevers op internet gaan zoeken. ook sociale netwerksites zou ik niet meer doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip man.
Ik werk nu 5 dagen per week bij Kick Music, en daar kan ik alles in kwijt wat ik wil, als iets me heel erg tegen zit kan ik moeilijk gaan schreeuwen, dus kruip ik achter een Piano of een Gitaar..
Kat, welke sicko steekt nou een kat in de fik ???quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die gast gewoon kei hard op zn bek slaan! Je hebt het al lief geprobeerd! De volgende keer is ie dus van jou!Dat zijn nl geen vrienden!
Ik heb zo iets vergelijkbaars mee gemaakt all1 was het niet mn gitaar maar mn kat. Ja dat klinkt raar maar waar ik op doel is dit : Ik had m al een paar keer gewaarschuwd en hij bleef er mee door gaan. Toen was ie dus van mij. Vervolgens komt ie slijmend naar mij zn excuus aanbieden. Ok prima, ik weet all1 wel dat ik hem nooit meer vertrouw. Dat moet jij ook doen :
Vrienden of klootzak!
Sorry dat heb ik niet goed geformuleerd. Hij stak m niet in de fik maar kneep hard in zn achter poten en toen riep hij me. Tja als je aan mn kat komt ben je nou eenmaal de sigaar. Hoe groot of breed dan ook, je bent van mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kat, welke sicko steekt nou een kat in de fik ???
Hoop dat je die gast aangegeven hebt valt namelijk onder dierenmishandeling .
Oh , gelukkig niet dat het andere niet erg is , maar ben zelf ook een kattenliefhebber en als iemand aan mijn kat zou komen zou ik laaiend zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry dat heb ik niet goed geformuleerd. Hij stak m niet in de fik maar kneep hard in zn achter poten en toen riep hij me. Tja als je aan mn kat komt ben je nou eenmaal de sigaar. Hoe groot of breed dan ook, je bent van mij.
Ik wil je niet opsteken ofzo, maar als iemand het grappig vindt om een gitaar in de fik te steken en ook om daarna te lachen als je boos wordt zou mijn keuze zijn om hem een klap op z'n bek te geven en daarna m'n huis uit te schoppen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het probleem is dat als ik ga schreeuwen, dat hij dan gaat lachen, omdat hij het grappig vindt wanneer ik boos wordt....
Je wilt hem echt niet op je revers?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:23 schreef breapbreap het volgende:
[..]
Ik wil je niet opsteken ofzo, maar als iemand het grappig vindt om een gitaar in de fik te steken en ook om daarna te lachen als je boos wordt zou mijn keuze zijn om hem een klap op z'n bek te geven en daarna m'n huis uit te schoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |