quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wordt er een wakker..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef GenusButeo het volgende:
turnazz = turn-azz = turn-ass = draaikont, WHEUWEHEHEH EINSS!!!!!111!!1
Je bent één grote grap. Je hebt geen huizen in Dubai en zeker niet in Jumeirah. Noem eens wat adressen, verder hoef je niets te zeggen. Ik ben geen Turk, maar Iranier. Wij hebben Dubai opgebouwd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
in Jumeirah, verder ga ik jou niets vertellen snotaap..
wat ga ik zo een kleine snotaap op een fokking hele serieuze maar niet heus forum adressen opnoemen.. om te bewijzen dat ik daar huizen heb..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Je bent één grote grap. Je hebt geen huizen in Dubai en zeker niet in Jumeirah. Noem eens wat adressen, verder hoef je niets te zeggen. Ik ben geen Turk, maar Iranier. Wij hebben Dubai opgebouwd.
Poch er dan ook niet mee. Scheelt je een hoop geloofwaardigheid. Wij slopen niets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef turnazz het volgende:
wat ga ik zo een kleine snotaap op een fokking hele serieuze maar niet heus forum adressen opnoemen.. om te bewijzen dat ik daar huizen heb..![]()
ik dacht dat Iraniërs alles juist sloopten..
Je was op vakantie in Turkije?quote:
ik ga volgende week huizen bekijken op Kishquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:37 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Poch er dan ook niet mee. Scheelt je een hoop geloofwaardigheid. Wij slopen niets.
Waarom wil je per se erkenning van een paar mensen op internet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:38 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ga volgende week huizen bekijken op Kish
OUS IS JE LIEVELINGSGERECHT OOK COUSCOUS HWUEHEWHEHE EINSS!!!!!!!111111111111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
i dont give a shhhhhhhhhhit..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom wil je per se erkenning van een paar mensen op internet?
Ja, een paar weken in Marmaris geweest. Was wel gezellig, op een hoop Russen na dan. Hehe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je was op vakantie in Turkije?
Kopen zeg ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:38 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ga volgende week huizen bekijken op Kish
dat ben ik vervolgens ook van plan..quote:
Vet! Zijn daar veel Russen dan? Nooit geweest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:40 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ja, een paar weken in Marmaris geweest. Was wel gezellig, op een hoop Russen na dan. Hehe.
its a dirty job but somebody has to do it..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:42 schreef GenusButeo het volgende:
Draaikont is één rijke mofo, kennelijk.
Ik had het gevoel dat ik in Klein-Rusland was beland, zekerl in ons hotel. Zeker 80% Russen, waarvan de vrouwen erbij liepen alsof ze Heidi-Klum zijn. Zaten ook wel een paar goeie gasten tussen. Voor de rest prachtig weer, leuk uitgaan en een prachtige omgeving.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vet! Zijn daar veel Russen dan? Nooit geweest.
Kish wordt in ieder geval ooit nog eens booming.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef turnazz het volgende:
[..]
dat ben ik vervolgens ook van plan..
Kemer zitten de meeste Russen, ik heb elke avond een andere Russin kapotgeneukt..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik in Klein-Rusland was beland, zekerl in ons hotel. Zeker 80% Russen, waarvan de vrouwen erbij liepen alsof ze Heidi-Klum zijn. Zaten ook wel een paar goeie gasten tussen. Voor de rest prachtig weer, leuk uitgaan en een prachtige omgeving.
Bek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef turnazz het volgende:
[..]
its a dirty job but somebody has to do it..en ja ik neuk moeders.. mofo I am.
ik weet alles, maar ik ga nu pitten laters.. als ik jou was zou ik daar huizen kopen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Kish wordt in ieder geval ooit nog eens booming.
Heb je nu aids?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef turnazz het volgende:
[..]
Kemer zitten de meeste Russen, ik heb elke avond een andere Russin kapotgeneukt..
Klein-Rusland.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik in Klein-Rusland was beland, zekerl in ons hotel. Zeker 80% Russen, waarvan de vrouwen erbij liepen alsof ze Heidi-Klum zijn. Zaten ook wel een paar goeie gasten tussen. Voor de rest prachtig weer, leuk uitgaan en een prachtige omgeving.
Zo, jij bent écht rijk dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef turnazz het volgende:
[..]
Kemer zitten de meeste Russen, ik heb elke avond een andere Russin kapotgeneukt..
Ja, ik heb het normaal ook niet echt op zulke plekken, maar had al afgesproken met een paar vrienden. Is me, eerlijk gezegd, niet tegengevallen. Ik had er graag nog paar weken extra willen blijven. Ik heb overigens ook een Turks meisje ontmoet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:48 schreef GenusButeo het volgende:
Klein-Rusland.Maar Heidi Klum is de shit, al die persiflages op haar ain't got shit on her.
Mweh, ik houd eigenlijk niet zo van die toeristische plekken... maar ik wil het toch een keer gezien hebben.
Huh, ik dacht dat jij al een chick had?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:49 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ja, ik heb het normaal ook niet echt op zulke plekken, maar had al afgesproken met een paar vrienden. Is me, eerlijk gezegd, niet tegengevallen. Ik had er graag nog paar weken extra willen blijven. Ik heb overigens ook een Turks meisje ontmoet.
Klopt, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:51 schreef GenusButeo het volgende:
Huh, ik dacht dat jij al een chick had?
Ach so. Hm, zo gaat dat soms.quote:
Ja, we sms'en. Helaas woont ze niet in Nederland, maar in Switzerland. Afstand is dus net iets te groot om iets serieus te beginnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ach so. Hm, zo gaat dat soms.
Nog contact met dat Turkse meisje?
Jammer. Dat wordt dus scharrelen, zo nu en dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ja, we sms'en. Helaas woont ze niet in Nederland, maar in Switzerland. Afstand is dus net iets te groot om iets serieus te beginnen.
Ik denk dat ik me voorlopig even koest houd. Even geen zin in vrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jammer. Dat wordt dus scharrelen, zo nu en dan.
Sowieso, vrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:02 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me voorlopig even koest houd. Even geen zin in vrouwen.
Daar was ik van op de hoogte; was slechts een geintje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef GenusButeo het volgende:
Dat was een frivole verwijzing naar m'n homo-zijn.
O.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:08 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Daar was ik van op de hoogte; was slechts een geintje.
Schrok je al?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef GenusButeo het volgende:
O.
Ik dacht al, hoe kan hij het nou niét weten, kan toch niet, zoals ik het te pas en te onpas loop te verkondigen.
Ik wilde zeggen 'en jij verdient originaliteit' maar dat verdien je helemaal niet.quote:
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef msnk het volgende:
Zonder die ene gast die jullie Burak noemen is dit maar een kut topic!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'en jij verdient originaliteit' maar dat verdien je helemaal niet.
Nee man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:14 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Schrok je al?Btw, ben jij nog op vakantie geweest?
Hij zorgde voor enige spanning?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef msnk het volgende:
Zonder die ene gast die jullie Burak noemen is dit maar een kut topic!
Join the club.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee man.Fulltime gewerkt. Ik heb nu wel even vrij genomen om m'n studentenkamer in Leiden in orde te maken, maar daar is tot nu toe ook niet zo heel veel van gekomen.
Ja je beledigt het topic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, als je dat zo graag wil. TAMAM!
!
Zie je, je doet het zelfs met emoticons.quote:
Bek, Sinan. Bek.quote:
Heb je ook al een patent op emoticons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je, je doet het zelfs met emoticons.
Sjonge jonge, jullie Turken verbieden ook alles zeg! Eerst Atatürk, nu dit...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je beledigt het topic.
Deze topic heeft ook een namus en onur enzo!!
Zit jij ook op kamers?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Join the club.Hier moet ook nog het één en ander gebeuren. Waar werk je overigens?
Het gaat om de context waarin je de emoticons plaatst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je ook al een patent op emoticons.
BEK.quote:
JAJA NOU JIJ WIL RELLEN EN DAN KUN JE RELLEN KRIJGEN OOKquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Het beledigen van. Jij had het toch over beledigen net
GODVERDOMME MÊN DOE JE STOER! KUT TURKEN OOK ALTIJDquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
JAJA NOU JIJ WIL RELLEN EN DAN KUN JE RELLEN KRIJGEN OOK
MET JE RARE NICK MSNK WAT IS DAT DANN
GA TERUG IN DIE BANANENDOOS WAAR JE MEER HIERHEEN KWAM.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
GODVERDOMME MÊN DOE JE STOER! KUT TURKEN OOK ALTIJDGA 'S TERUG DE SAHARA IN OFZO
!
Verbastering van Minsk met een typo erin
Nee, niet op kamers. Wel een woning.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zit jij ook op kamers?
Momenteel heb ik een saai kantoorbaantje bij zo'n zorginstelling. Het verdient wel lekker, maar vanaf september ga ik aan de slag als onderzoeksassistent aan de universiteit en dat verdient véél beter.
Chago van de honger?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
GA TERUG IN DIE BANANENDOOS WAAR JE MEER HIERHEEN KWAM.
LEKKER TERUG NAAR TURKENLAND MET JE ZANDHUISJES EN JE VROUW MET SNOR!
Ah, zo. Studeer je überhaupt nog wel? Of ben je al klaar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Nee, niet op kamers. Wel een woning.
Tof, onderzoeksassistent lijkt me ook iets interessanter.
MSNK.quote:
quote:
Universiteit betaalt sowieso goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zit jij ook op kamers?
Momenteel heb ik een saai kantoorbaantje bij zo'n zorginstelling. Het verdient wel lekker, maar vanaf september ga ik aan de slag als onderzoeksassistent aan de universiteit en dat verdient véél beter.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Everiewer joe gooooo, joe alweejs teek de wetterrrr!!111 wis joeeeeee
why?quote:
geen idee dude, ik heb em ook als bureaublad achtergrond staan vaak, zoals nu, maar ik ben het ooit ergens tegengekomen en heb mensen van die UI knutsel topic verzocht om em te verkleinen en 1 van die gasten heeft er wel knipperende oogjes bijgevoegd, vond het wel grappigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:48 schreef msnk het volgende:
Slayage, waar is jouw UI eigenlijk van, heb ik me altijd al afgevraagd
Hm oke. Geen 1920x1080quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee dude, ik heb em ook als bureaublad achtergrond staan vaak, zoals nu, maar ik ben het ooit ergens tegengekomen en heb mensen van die UI knutsel topic verzocht om em te verkleinen en 1 van die gasten heeft er wel knipperende oogjes bijgevoegd, vond het wel grappig
laatst was mijn neef hier en hij zei dat ie het ergens van herkende, maar wist niet meer waarvan, dus ik weet niet of het een eigen verhaal heeft
het origineel
[ afbeelding ]
neequote:
Ik probeerde op tineye.com het verhaal achter dat plaatje te vinden, maar kwam hem alleen tegen op blogs waar ze toffe plaatjes/achtergronden plaatsen. Niemand schijnt het dus te wetenquote:
waar gebruik je tineye zoal voor dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik probeerde op tineye.com het verhaal achter dat plaatje te vinden, maar kwam hem alleen tegen op blogs waar ze toffe plaatjes/achtergronden plaatsen. Niemand schijnt het dus te weten.
Om te kijken waar een foto of plaatje oorspronkelijk vandaan komt. Het vergelijkt het plaatje wat je hebt met anderen op het internet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar gebruik je tineye zoal voor dan?
door een plaatje die hij had gebruiktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om te kijken waar een foto of plaatje oorspronkelijk vandaan komt. Het vergelijkt het plaatje wat je hebt met anderen op het internet.
Dankzij tineye.com was eerder een moderator op het forum ontmaskerd die zichzelf voordeed als iemand anders.
Hij of zij, het is nooit bekend geworden wie of wat het nou eigenlijk was, maar de persoon in kwestie had een hele internetidentiteit van iemand gejatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
door een plaatje die hij had gebruikt
Nee en ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:19 schreef Ayca het volgende:
Trouwens al een gitaar gekocht msnk?Je was linkshandig toch?
Ik wil het heel graag, maar het gaat een beetje lastig worden vanwege woonruimte enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
OkeJe wilt het toch niet? of is het er niet van gekomen?
Zo groot is een gitaar ook weer niet. Gewoon een muurhaak kopen en hem daar aan ophangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag, maar het gaat een beetje lastig worden vanwege woonruimte enzo![]()
Mijn kamer is groot genoeg, maar (het gebrek aan goede) geluidsisolatie nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo groot is een gitaar ook weer niet. Gewoon een muurhaak kopen en hem daar aan ophangen.
Ja. Raggen met een koptelefoon op.quote:
Ehh dat kan prima hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja. Raggen met een koptelefoon op.
We hebben het hier niet over pauper chemical romance muziek e
nou ja, heb toch niet veel keuzekomt er dan helemaal geen geluid meer uit de gitaar zelf?
Mijn amp heeft een powersqueezer achtig geval, waardoor je op laag volume toch goed geluid krijgt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn kamer is groot genoeg, maar (het gebrek aan goede) geluidsisolatie niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
ehhmm volgens mij gewoon soep, pilav en kip ofzo![]()
Hoe zit het met jouw werk/studie?
Ja ben er alleen niet zo goed in. Heb dorst.quote:
Haha is goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Werk/studie is te ingewikkeld en heb nu even niet de energie voor om uit de doeken te doen. Eten is nu meer een prioriteit.![]()
[..]
Ja ben er alleen niet zo goed in. Heb dorst.
Misschien is dat het wel , sta s' ochtends niet op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha is goed![]()
S ochtends meer drinken?
Hmm dat heb ik ook wel ja. Gelukkig heb ik nog even vakantie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel , sta s' ochtends niet op.
Kan namelijk niet slapen meer dan daarna met een volle maag. En s'avonds na iftar heb ik niet genoeg tijd om veel te drinken.
Hotel Mario lijkt me best leuk hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/42566.html
http://www.gametrailers.com/player/43089.html
ach we zien wel met die nieuwe afgedankte spelers van besiktasquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Gratau het volgende:
[..]
ach we zien wel met die nieuwe afgedankte spelers van besiktas
Hmm, destijds toen die kwam was die topscorer in de spaanse liga...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
![]()
ik zeg alleen Gülizar verder niets..
hoeveel Turks talent hebben jullie wel niet verpest door te contracteren, en op de bank te plaatsen, en zonder een wedstrijd gespeeld te hebben volgend jaar te verkopen aan een amateurclub..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, destijds toen die kwam was die topscorer in de spaanse liga...
Dat ie daarna faalt, kennen wij niks aan doen.
Maar dat van jullie allemaal bejaard, afgedankt en bankwarmers
GB, alsjeblieft. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef GenusButeo het volgende:
Ik probeerde vandaag dus m'n WPA-sleutel om te zetten in een WEP-sleutel, maar ik heb jammerlijk gefaald.
O, dat is me uiteindelijk ook allemaal gewoon gelukt, hoor. Maar hij deed het gewoon niet op m'n Nintendo DSi dus ergens moet ik toch iets over het hoofd gezien hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
GB, alsjeblieft. Hoe moeilijk kan het zijn. Je zet je pc vast met een kabel aan de router, logt in de router en vervolgens verander je de security naar een WEP-sleutel.
Kut hè.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bij mij lukt het ook niet op dsi gb, welkom bij de club
su Spotify'i anlat sana.. kan ik ook Turks muziek van andere mensen beluisteren (hun mp3 collecties die ze sharen) of werkt dat niet zo..quote:
Probeer dit eens:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, dat is me uiteindelijk ook allemaal gewoon gelukt, hoor. Maar hij deed het gewoon niet op m'n Nintendo DSi dus ergens moet ik toch iets over het hoofd gezien hebben.
quote:was kind of confused too. They didn't make it very intuitive.
Go to System Settings>>Internet>>Connection Settings>>Advanced Setup
It will show Connection 4, 5, 6. Click on one of the connections, search for access points, select your access point, and type in your WPA key.
Basically Connection 1,2,3 is reserved for WEP and 4,5,6 is for WPA. Hope that helps.
Bron: Yahoo! Answers.
Echt he.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Dronken mensen die anderen gaan bellen... Interessante gesprekken komen daar uit voort.
Zijn filmpjes zijn leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef IHVK het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/42566.html
http://www.gametrailers.com/player/43089.html
Thanks, pop, maar dat heb ik ook al geprobeerd. Het probleem met de geavanceerde verbindingen is dat je weliswaar wel toegang hebt tot bijvoorbeeld de Internet-browser, maar voor je spellen heb je toch echt WEP nodig.quote:
Kan echt verkeerd uitpakken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:01 schreef GenusButeo het volgende:
Drunk dialing.Heb ik ook een keer gedaan.
Wat is dat sowieso voor baggerzooi van Nintendo, dat je alleen met een WEP-sleutel online kan gamen? Nintendo en online spelen is nooit echt een succes geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Thanks, pop, maar dat heb ik ook al geprobeerd. Het probleem met de geavanceerde verbindingen is dat je weliswaar wel toegang hebt tot bijvoorbeeld de Internet-browser, maar voor je spellen heb je toch echt WEP nodig.
Gewoon een paar filosofische levensvragen stellen, dan haken ze vanzelf wel af.quote:
Eh, nee. Met Spotify kan je gewoon direct tracks streamen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:48 schreef turnazz het volgende:
[..]
su Spotify'i anlat sana.. kan ik ook Turks muziek van andere mensen beluisteren (hun mp3 collecties die ze sharen) of werkt dat niet zo..
Ja, ze vroegen waarom ik niet meer kwam de laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon een paar filosofische levensvragen stellen, dan haken ze vanzelf wel af.
Gelukkig viel dat bij mij wel mee.quote:
Klopt, ja. Stelletje sloebers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dat sowieso voor baggerzooi van Nintendo, dat je alleen met een WEP-sleutel online kan gamen? Nintendo en online spelen is nooit echt een succes geweest.
Dronken mensen zijn vaak wel eerlijk en recht voor z'n raap, dus waarschijnlijk werd je echt gemist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, ze vroegen waarom ik niet meer kwam de laatste tijd.
Terwijl ze weten dat het vanwege de Ramadan is.
Maar sowieso hoor je met vrienden op de bank te nintendo-en. Er gaat niks boven een potje mario kart op de GC, of een potje Goldeneye op de N64.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, ja. Stelletje sloebers.
Met het configureren van de instellingen voor de Wii had ik geen enkel probleem, trouwens. Mja, die ondersteunt wel gewoon WPA.
Sowieso. Mario Kart.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar sowieso hoor je met vrienden op de bank te nintendo-en. Er gaat niks boven een potje mario kart op de GC, of een potje Goldeneye op de N64.
Niet haten op deze kwaliteitsconsole van Nederlandse bodem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Zijn filmpjes zijn leuk. Wat een moeite om een monster te vermoorden in dat Zelda-spel
.
Ik mag niet haten tijdens de ramadan, dus ik zal het niet doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet haten op deze kwaliteitsconsole van Nederlandse bodem.
Ik mag het hopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn vaak wel eerlijk en recht voor z'n raap, dus waarschijnlijk werd je echt gemist.
Je mag nooit haten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik mag niet haten tijdens de ramadan, dus ik zal het niet doen.
waar precies (straat) centrum'de mi?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:51 schreef zarGon het volgende:
Simit Sarayi in Den Haag is geopend. Toffe shit.
alweer iemand de weg kwijt..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef msnk het volgende:
Goh. Kom ik net in contact met een vriend die ik al een hele lange tijd niet meer heb gesproken.
Zit die al twee jaar op http://www.institut-buhara.org/
Hoezo "quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef msnk het volgende:
Goh. Kom ik net in contact met een vriend die ik al een hele lange tijd niet meer heb gesproken.
Zit die al twee jaar op http://www.institut-buhara.org/
Hij was vroeger erg rustig, maar ging wel naar vrijdagsgebed enzo. Uit het niets (voor mij althans) ging hij opeens naar Mekka (hij was 16) en ging hij na terugkomst van school en verdween die van mijn radar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo ""? Was hij eerst niet dat gelovig dan?
Is dat in De Reünie langs geweest of een soortgelijk programma?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
Er was in dit topicreeks eens een korte documentaire gepost over een vrouw dat een Burka droeg. Een paar goede oude klasgenoten wisten dat nog niet van dat ze een Burka droeg. Dus gingen ze een soort van reünie houden. Dat was ook wel grappig om te zien, want ze was vroeger eigenlijk niet eens dat gelovig. Juist het tegenovergestelde. Dat hadden die vriendinnen niet verwacht.
Oehquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij was vroeger erg rustig, maar ging wel naar vrijdagsgebed enzo. Uit het niets (voor mij althans) ging hij opeens naar Mekka (hij was 16) en ging hij na terugkomst van school en verdween die van mijn radar.
Verbaasde me enorm toen hij mij vertelde dat hij al twee jaar aan het leren is voor alim, want dat is toch een stapje verder
Volgens mij kan dat het best zijn. Ik weet het eigenlijk niet meer. Dat is best een tijdje geledenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dat in De Reünie langs geweest of een soortgelijk programma?
Leuk hoorquote:
Oké danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Leuk hoorgewoon wat taart gegeten en gepraat met buren/familie.
Met vrienden doe ik na de ramadan wel.
Hmm heb voor je gezocht maar kon het niet vinden..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef msnk het volgende:
Als iemand hem vindt, post 'm dan evenDe Reünie is van de KRO, dat weet ik wel.
Serieus, waar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:51 schreef zarGon het volgende:
Simit Sarayi in Den Haag is geopend. Toffe shit.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor de old spice liefhebbers.
[ afbeelding ]
Tof marketingbureauquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:28 schreef turnazz het volgende:
[..]
waar precies (straat) centrum'de mi?
quote:
Heb het niet opnieuw bekeken maar het lijkt me sterk dat die man haar naam niet kende. Volgens mij zei hij dat gewoon voor het programma.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
Wat mij het meest verbaast is niet een schietende niqab, maar dat er zo openlijk wordt gepraat voor de camera. Ik neem ook aan dat zij de journalist in contact bracht met haar vriendinnen van vroeger? Aangezien de kerel niet eens wist wat haar naam was.
Een behoorlijk 'open' baddoek dit. Beetje tegenstrijdig, maar wel leuke televisie
Bedankt voor het opzoeken
pics or it didnt happen. die jij bedoelt is een çakma Simit Sarayi..quote:
he zargon ben jij een beetje bekend in DH, als ik zoek op Simit Sarayi dan kom ik op Kaapseplein 79 of is dat die neppe Simit Sarayi?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gedempte Gracht, in het zijstraatje van Pathé, waar Eazie (toffe woktent) en Will's Pancake House (heerlijke poffertjes) ook zijn.
[ afbeelding ]
Zeg, hoe is het eigenlijk met je rijlessen gegaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef xminator het volgende:
Eigenaar van Simit sarayi is toch nog steeds GFB leider Sefa?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was dinsdag nog bij de Eazie. Ik moet wat beter om me heen kijken, of zo. Maar ziet er tof uit!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gedempte Gracht, in het zijstraatje van Pathé, waar Eazie (toffe woktent) en Will's Pancake House (heerlijke poffertjes) ook zijn.
[ afbeelding ]
Je hebt goede humor, Fikkie. Laat je niet ontmoedigen door mijn occasionele ridiculiserende opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, nu moet je wel lachen. Een pak van mijn hart.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar doen jullie zo enthousiast over, een Broodje van Kootje-winkel?
Dat is een levensechte simitleverancier, jij barbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar doen jullie zo enthousiast over, een Broodje van Kootje-winkel?
Een Broodje van Murat dus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is een levensechte simitleverancier, jij barbaar.
spreken is zilver zwijgen is goud..quote:
Wat praat je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:08 schreef turnazz het volgende:
[..]
spreken is zilver zwijgen is goud..
ik ben Turk, ik behoor tot het superieure ras.. ik ben degene die de talking doet..quote:
sinds wanneer is Mo een turkse naam, en namen die eindigen op O zijn kirro..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Of een Broodje van Mootje, whehehe.
Simit is goddelijk, dat je het weet.
Het zal best lekker zijn, sesamzaad op vers, knapperig brood is altijd goed, maar is het de hype waard?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Of een Broodje van Mootje, whehehe.
Simit is goddelijk, dat je het weet.
Zwijg, addergebroed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben Turk, ik behoor tot het superieure ras.. ik ben degene die de talking doet..
Jup.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal best lekker zijn, sesamzaad op vers, knapperig brood is altijd goed, maar is het de hype waard?
wat moet jij zandneger, ga lekker geiten neuken.quote:
Muhammed wordt onder de Turkse jongeren ook vaak afgekort met 'Mootje'. Helaas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
sinds wanneer is Mo een turkse naam, en namen die eindigen op O zijn kirro..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup.
Tenzij er iets beters te doen is.
Natuurlijk is het de hype waard.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal best lekker zijn, sesamzaad op vers, knapperig brood is altijd goed, maar is het de hype waard?
Pas op, of ik stuur GB op je af.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:13 schreef turnazz het volgende:
[..]
wat moet jij zandneger, ga lekker geiten neuken.
Waar was je? Hesap ver.quote:
je bedoeld onder die debiele Turkse jongeren hier in NL die gebrekkig Turks praten en geen reet afweten van hun cultuur..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Muhammed wordt onder de Turkse jongeren ook vaak afgekort met 'Mootje'. Helaas.
Gelukkig ben jij wel alwetend. Zijn trannies ook onderdeel van jouw cultuur?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
je bedoeld onder die debiele Turkse jongeren hier die gebrekkig Turks praten en geen reet afweten van hun cultuur..
Ibo, Haso, Mo, Sülo![]()
Ibrahim, Hasan, Muhammed, Süleyman![]()
[ afbeelding ]
Die, ja. Maarre... de namen die je nu noemt, hè. Dat zijn Arabische namen, stuk voor stuk. Dat wist je toch wel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
je bedoeld onder die debiele Turkse jongeren hier die gebrekkig Turks praten en geen reet afweten van hun cultuur..
Ibo, Haso, Mo, Sülo![]()
[ afbeelding ]
ja ik ben Kanuni en Sultanquote:
Als je dat doet haalt ie het einde van de dag niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur GB op je af.
dag is al voorbijquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als je dat doet haalt ie het einde van de dag niet.
Je hebt nog 23 uur en 40 minuten.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel alwetend. Zijn trannies ook onderdeel van jouw cultuur?
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
Dat heet afkorten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
je bedoeld onder die debiele Turkse jongeren hier in NL die gebrekkig Turks praten en geen reet afweten van hun cultuur..
Ibo, Haso, Mo, Sülo![]()
[ afbeelding ]
Teyze of hala?quote:
echt een zandneger, heb je weer in mijn posthistory gegraven..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel alwetend. Zijn trannies ook onderdeel van jouw cultuur?
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
Soms hebben mensen het lef om mijn naam af te korten. Even fokking serieus.quote:
afkorten my ass, dat is slecht Turks, en slecht Turks is gelijk aan bergTurks en bergTurks is (vul zelf maar in)..quote:
Ja, ik wil toch een beetje een beeld vormen van wat voor debiel persoon nou achter de turnazz schuilt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:21 schreef turnazz het volgende:
[..]
echt een zandneger, heb je weer in mijn posthistory gegraven..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het lef om mijn naam af te korten. Even fokking serieus.
Bovendien: Aal? Kom op, AAL?!
KOERDISCHquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef turnazz het volgende:
[..]
afkorten my ass, dat is slecht Turks, en slecht Turks is gelijk aan bergTurks en bergTurks is (vul zelf maar in)..
whehehh GB heet Ali..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Ik geloof je.quote:
Een naam van drie letters afkorten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:
heheh IHVK heet Samet..quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef IHVK het volgende:
Mijn vrienden noemen mij Sammy, vraag niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |