En PLETS, daar kletste een witte, natte kledder vlak naast de klein mol op de grond. Zijn rechter achterpoot zat vol met witte spetters.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe kan je nou van een bedrijf verwachten dat ze zonder storingsanalyse een monteur sturen?
Hej ST was je er ook nog?
Je moet die jongen ook niet vertellen over ratatatatatata enzo vlak voor het slapengaanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe kan je nou van een bedrijf verwachten dat ze zonder storingsanalyse een monteur sturen?
Hej ST was je er ook nog?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
En PLETS, daar kletste een witte, natte kledder vlak naast de klein mol op de grond. Zijn rechter achterpoot zat vol met witte spetters.en weer wakker
![]()
maarre
krijg ik ook hulp van de bromvliegen?
Nou, Thijs vindt dat anders hilarischquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:42 schreef MPG het volgende:
Je moet die jongen ook niet vertellen over ratatatatatata enzo vlak voor het slapengaan....
ik vroeg? Werk héquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, mijn wekkertje vond heel vroeg dat hij wakker was
Hier in huis had ik daar anders geen wekker voor nodigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, mijn wekkertje vond heel vroeg dat hij wakker was
Ik hoef niet te werken, maar dat vond Thijs geen argument om na half 8 nog in bed te blijven liggenquote:
Waar in de opvoeding is het misgegaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken, maar dat vond Thijs geen argument om na half 8 nog in bed te blijven liggen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in huis had ik daar anders geen wekker voor nodig. En ik had al zo weinig geslapen
...
Ze hebben hem nog niet geleerd om zelf de tv aan te zetten als hij 's ochtends wakker wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar in de opvoeding is het misgegaan?
Bij zijn vader uiteraard.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar je mag wel zometeen weg, toch?
Ze moeten hem leren dat UITSLAPEN een van de beste dingen ter wereld isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog niet geleerd om zelf de tv aan te zetten als hij 's ochtends wakker wordt.
Genietenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:44 schreef DaMart het volgende:
.
Handig... ik moet dus met 2 toetsenborden werken, omdat mijn nieuwe toetsenbord niks doet als ik hem via een USB->PS2-omzetblokje aansluit op de KVM-switch.
Bier is overrated hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:58 schreef MPG het volgende:
Ze moeten hem leren dat UITSLAPEN een van de beste dingen ter wereld is. Na koffie, eten en iets waar hij nog te jong voor is.....
quote:
Ik had het niet over bier......quote:
dat zegt wokkin over mini en maxi wokquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dat zegt mijn mama ook altijd over mij.
zie, het is dus gewoon waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
dat zegt wokkin over mini en maxi wok
leuk hé kinderen....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken, maar dat vond Thijs geen argument om na half 8 nog in bed te blijven liggen
hij bedoelt auto rijden, maar dan heel hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt hem meteen aan de Whisky hebben?
Ik wil het wel uitleggen, maar het blijft mijn mening en gevoelquote:
dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen, maar het blijft mijn mening en gevoel
gewoon lieve baby´s in haar armen drukken, als dat niet werkt is het kansloosquote:
oh dan huur ik mn nichtje welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon lieve baby´s in haar armen drukken, als dat niet werkt is het kansloos
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt hem meteen aan de Whisky hebben?
Wees blij dat je je nichtje kunt huren. Andermans kinderen hebben één groot voordeel:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dan huur ik mn nichtje wel
Maar ze vindt het te vroeg en daar heeft ze wel een goed punt
ja ok maar dat is toch anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat je je nichtje kunt huren. Andermans kinderen hebben één groot voordeel:
Na verloop van tijd kun je ze teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
dat is inderdaad heel, heel, heel erg anders.quote:
amenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel, heel, heel erg anders.
hoe het voelt voor altijd een eigen kind(je) te hebben waar je erg lang ook volledig verantwoordelijk voor bent kan je van tevoren echt niet inschatten...
koffie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:45 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat een lange dag worden vandaag.
Damn, ik doe zo mijn best om wakker te worden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:45 schreef Symphonic het volgende:
maar nog even over je foto he, hoe kan jij in godsnaam een dochter van 9 hebben?quote:
Ja, blijkbaar sturen ouders hun kinderen liever naar het Flevofestival dan naar Lowlands...quote:
MPGquote:
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:45 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |