download is beschikbaar op de je weet wel sitesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doen.
Demo is hier te vinden:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou klinkt dan wel interessant om eens te proberen, van het weekend maar eens doen.
Paradox. dus bugsquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Jirdo het volgende:
Paradox Interactive. Maar eens even proberen dan.
dat dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:08 schreef John_Gotti2 het volgende:
TTD is toch wezelijk anders. Dit lijkt mij ook meer op een opvolger van Traffic Giant (zoals hierboven ook werd gedacht). Misschien wel een leuke game, maar zeker geen TTD/OTTD opvolger (alsof die er ooit zal komen).
Mar het preciese doel? Puur transport van mensen?
een 23" scherm is dan ook niet ontworpen voor een resolutie van 2048x1152...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm ik vind hem ongelofelijk tegenvallen. Spirituele opvolger TTD misschien, maar ik knap af op het feit dat ik de interface niet groter in kan stellen. En gezien ik speel op een resolutie van 2048*1152 op een 23" schermpje wordt het irritant klein allemaal.
Ook is het jammer dat je alleen mensen kan vervoeren. Dat is ook wel een minpuntje
[..]
Paradox. dus bugs
hmm wellicht wel leuk ja...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef MaxMark het volgende:
Schopje, het spel is vandaag op Steam im angebot: ¤9,99 voor het spel inclusief 4 DLC's.
http://store.steampowered.com/sub/8467/
Misschien dat ik 'em voor dit bedrag +DLC's toch maar eens aanschaf.
Onzin. een laptop met een 17" scherm is met 1080P ook heel fijn om naar te kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
een 23" scherm is dan ook niet ontworpen voor een resolutie van 2048x1152...
Ja, heb hetzelfde probleem. Veel teveel auto's op de weg waardoor het mij in ieder geval nog niet gelukt is om wat mensen tevreden te houden, noch met bussen noch met trams...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het echt een schijtspel. Het verkeer is gewoon absurd druk elke keer en er zijn amper uitwijkmogelijkheden. Winst maken is ook erg lastig daardoor.
in vergelijking met de vorige lijkt hij enorm uitgebreid te zijn op het lijnen maken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:20 schreef Jump het volgende:
Cities in Motion 2 is vandaag uitgekomen: http://www.paradoxplaza.com/games/cities-in-motion-2
En slechts 19.99 op Steam: http://store.steampowered.com/app/225420/
Eerste Let's Play die ik terugvond:
Is dit iets, ik heb de vorige versie niet gespeeld en geen idee met wat dit te vergelijken valt.
scheelt 1 cent, nou phoe!quote:
totaal geen SC opvolger.. totaal andere game, met een totaal andere insteekquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef TommyGun het volgende:
TTD opvolger? SC opvolger! Dit weekend eens testen, SC ben ik nu al zat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |