abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125226633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmm, nog niet veel van gemerkt. Ze zullen dan ook niet zo blij zijn als ik m'n depots op kleine huisjes gooi? ;) Scheelt soms wel 1000,-
Je kunt je depots ook gewoon op gras gooien, is nog goedkoper. Een park slopen is minder erg dan een gebouw.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125267793
Eerste crash :{ net nu ik lekker bezig was ;(
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125272624
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef Morthill het volgende:
Eerste crash :{ net nu ik lekker bezig was ;(
Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)
dag
  zondag 14 april 2013 @ 23:26:59 #104
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_125293513
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125342081
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
Je kunt toch meer dan 8 trams kwijt in een klein depot, of gaat het dan fout met het onderhoud/ betrouwbaarheid van je trams?
pi_125344167
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vind de depots erg klein.
Een beetje trambaan heeft 22 trams nodig, zeker met een 30m interval.
Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.

Die limiet is trouwens qua onderhoud, je kunt er gerust meer kwijt. Alleen niet op hetzelfde moment.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125370696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan moet je anders je trambaans aanleggen. Want mijn drukste lijnen, waarop tot 4 trams per uur rijden, heb ik genoeg aan zo'n 18 trams.

Die limiet is trouwens qua onderhoud, je kunt er gerust meer kwijt. Alleen niet op hetzelfde moment.
Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125372106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik hou van lange lijnen die elkaar feeden.
In die eerste stad zijn de mijne niet langer dan 1 eiland van noord naar zuid. En dan leg ik tussenverbindingen aan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125373486
Wat een hoog cijfer zeg bij de review, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaar teleurgesteld in deze titel. Wat een hoog cijfer zeg, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaaaar teleurgesteld in deze titel.
Interface is in elkaar gezet door iemand die het beter bij programmeren had moeten houden.
Ook de muziek is gemaakt door iemand die beter geen muziek zou maken.
De gameplay is praktisch hetzelfde als voorgaande games alleen nu onrealistischer. Sinds wanneer bouwt een stad zich om een buslijn, kom op zeg.
Laatste keer dat ik het speelde had ik ook elke 10 seconde een korte freeze

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ja leuk dat ze naar de community luisteren, anders zorg je er gewoon eerst voor dat het spel fatsoenlijk te spelen is voordat je het uitbrengt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_125376260
Mensen verhuizen naar een plek waar het prettig wonen is, goed ov is daarbij wel handig. Niks onrealistisch aan volgens mij. En na 11,5 uur heb ik 0 freezes en 1 crash meegemaakt. Geen driver-problemen?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125377270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat een hoog cijfer zeg bij de review, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaar teleurgesteld in deze titel. Wat een hoog cijfer zeg, ben na veel CIM 1 gedaan te hebben zwaaaar teleurgesteld in deze titel.
Interface is in elkaar gezet door iemand die het beter bij programmeren had moeten houden.
Ook de muziek is gemaakt door iemand die beter geen muziek zou maken.
De gameplay is praktisch hetzelfde als voorgaande games alleen nu onrealistischer. Sinds wanneer bouwt een stad zich om een buslijn, kom op zeg.
Laatste keer dat ik het speelde had ik ook elke 10 seconde een korte freeze

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ja leuk dat ze naar de community luisteren, anders zorg je er gewoon eerst voor dat het spel fatsoenlijk te spelen is voordat je het uitbrengt.
Interface ben ik met je eens dat hij nog onhandiger is dan cim1. En vooral dat niemand aan edgescrollen heeft gedacht vebaast mij.

Overigens vormt een stad zich zeker langs OV. Bij buslijnen valt dat nog wel mee maar zeker railverbindingen hebben een grote invloed.

Overigens ook hier nog 0 crashes of freezes meegemaakt,.

@Morthill:
Zo heb ik het ook gedaan, toch had ik al snel veel trams nodig.

Overigens vind ik de tijd wel langzaam gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125386069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Morthill het volgende:
Heb me er al een weekje best mee vermaakt, maar de game is nou ook weer niet zo gaaf. Maar goed, oppervlakkige review, waarin zowel de goede en helemaal de slechte kanten niet uit de verf komen, dan kom je wel tot een 8.
Apart, welke goede en slechte kanten komen niet naar voren? Muziek is kut, leercurve is "kloot maar aan" en het is lekker uitgebreid qua mogelijkheden (schema etc). Er zal vast meer uitkomen als je het een maand speelt, maar helaas, er dringen alweer andere spellen. Ik zie hier dezelfde dingen langskomen als in de review, zoals bv het niet kunnen scrollen met de muis. Bizar overigens dat dat anno 2013 nog mag :P

Nog geen crash gehad overigens, op Mac dan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125387441
Tsja, sommige mensen hebben een maand nodig om goed te testen, anderen doen dat in een week :7
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125387980
gisteren gekocht voor 16 euro en ff een uurtje in sandbox modus lopen spelen. als newbie is het wel erg zoeken hoe alles werkt maar dat leer je vanzelf hoe meer je speelt.

grafisch is het redelijk en mijn nieuwe pc trekt alles goed in highest res. binnenkort maar eens een paar avonden dieper induiken!
Hooray for boobies!
pi_125388486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

@Morthill:
Zo heb ik het ook gedaan, toch had ik al snel veel trams nodig.

Overigens vind ik de tijd wel langzaam gaan.
Mjah, verkeer loopt soms vast. Moet je kijken waar de problemen zitten en eventueel bruggen/tunnels aanleggen. Werkt bij mij fantastisch.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125397550
Afgelopen week voor 14 euro gekocht, en later nog die paar bussen, trams en halte voor 5 euro bijgekocht. Wel ietwat lame dat die er niet al gewoon in zitten.

Wat wel jammer is, is dat je je lijnen toch echt niet te lang moet maken. 5 a 10 haltes voor bus, 10 a 15 voor tram en je zit wel op de max.

Zelf bouw ik graag een paar mega-lijnen die alle kleinere lijnen raken, maar hier is dat niet echt een optie, je moet echt veel hele kleine lijnen bouwen, dan komt het wel goed. Dat is wel jammer.

Verder erg leuk, al flink wat speeluren er op zitten.
pi_125401823
Metro, want: fuck yeah!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125404955
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen week voor 14 euro gekocht, en later nog die paar bussen, trams en halte voor 5 euro bijgekocht. Wel ietwat lame dat die er niet al gewoon in zitten.

Wat wel jammer is, is dat je je lijnen toch echt niet te lang moet maken. 5 a 10 haltes voor bus, 10 a 15 voor tram en je zit wel op de max.

Zelf bouw ik graag een paar mega-lijnen die alle kleinere lijnen raken, maar hier is dat niet echt een optie, je moet echt veel hele kleine lijnen bouwen, dan komt het wel goed. Dat is wel jammer.

Verder erg leuk, al flink wat speeluren er op zitten.
Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.

Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125405026
Omdat de metro nooit vast zit in het verkeer en veel meer passagiers kan vervoeren.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125408361
Dat bouwen van een metro doe ik wel eens een keer in de sandbox :+ Nu te ingewikkeld.
dag
pi_125410334
Ja, het is even wat aanklooien en het kost een fortuin. Maar de voordelen zijn enorm :Y
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125414279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.

Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
Store in het hoofdmenu van het spel?
pi_125416150
DLC van deel 1 neem ik aan
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125417464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf dus ook. Met de metro gaat dat wel.

Overigens wat heb je gekocht want ik vind nergens dlc op hun site?
Ga in-game naar 'store' :)
pi_125430860
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ga in-game naar 'store' :)
Daar stond bij mij nog niets
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_125430888
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Daar stond bij mij nog niets
Heb je de pre-sale extra's gekregen? Dan heb je ze misschien al...

http://citiesinmotion2.wikispaces.com/DLC
pi_125430923
Overigens lijken lange lijnen het wel goed te doen als je ze volledig isoleert van de rest van het verkeer, dus inderdaad stoep-bruggen maken en daar je tram overheen trekken. Dat haalt imho wel een stukje realisme uit het spel, de time tables zouden gewoon, zoals het in het echt ook gaat, rekening moeten houden met verkeersdruk.
pi_125430950
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de time tables zouden gewoon, zoals het in het echt ook gaat, rekening moeten houden met verkeersdruk.
Zal ik je maar uit die droom halen. Ik heb drie jaar als buschauffeur gewerkt, er wordt echt vrijwel geen rekening gehouden met verkeersdrukte bij die planning ;) Alleen qua frequentie, niet qua reistijd. Al is het wel zo dat er niet gerekend wordt op perfecte doorstroom, waar deze game wel van uitgaat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125518292
Waar ik trouwens nog altijd geen hoer van snap. Soms moet je lijnen aanleggen tussen twee punten, maar de game registreert die lijnen bij lange na niet altijd. Dan is er een rechtstreekse verbinding, en dan is het nog niet goed :/
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125528949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:59 schreef Morthill het volgende:
Waar ik trouwens nog altijd geen hoer van snap. Soms moet je lijnen aanleggen tussen twee punten, maar de game registreert die lijnen bij lange na niet altijd. Dan is er een rechtstreekse verbinding, en dan is het nog niet goed :/
Heb ik ook al 2/3 maal gehad helaas ;(
Of dan liggen er al lijnen, leg je er nog 1 aan en dan telt hij passagiers die bij andere haltes in de buurt in/uitstappen ook mee.. vaag
dag
pi_125529021
Die opdrachten dat je een lijn tussen X en Y aan moet leggen, pakt hij hier vaker niet dan wel. Dus als ik er niet toevallig al van plan was een lijn heen te leggen, negeer ik die gewoon.

Overigens ook irritant dat je aan het einde van een missie gewoon "ploep" er uit bent. Geen savegame, geen vraag of je door wilt spelen.
pi_125529516
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die opdrachten dat je een lijn tussen X en Y aan moet leggen, pakt hij hier vaker niet dan wel. Dus als ik er niet toevallig al van plan was een lijn heen te leggen, negeer ik die gewoon.

Overigens ook irritant dat je aan het einde van een missie gewoon "ploep" er uit bent. Geen savegame, geen vraag of je door wilt spelen.
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
dag
pi_125544269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Hier hetzelfde. Maar dan nog is het wel irritant. Spel zelf is erg leuk hoor, dat absoluut. Door 2 man volgens steam 65 uur gespeeld. Dus die 14 euro is het sowieso wel waard geweest :D

Maar veel relatief simpele verbeterpunten. Jammer :)
  maandag 29 april 2013 @ 19:32:34 #134
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125875866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Gisteren nog meegemaakt. Vier uur aan mijn metro-netwerk lopen kloten, eindelijk alles op orde: Crash. Vergeten te saven (dumbass!). Heb m'n computer abrupt afgesloten en ben gaan slapen. Vandaag toch maar weer begonnen. Het spel kent wel een hoge verslavingsfactor moet ik zeggen!

Lange lijnen zijn inderdaad moeilijk om goed te laten verlopen. Vooral op hele drukke kruisingen kan het lonen om het hele kruispunt gewoon te verwijderen, en te zorgen voor een viaduct. Teveel kruispunten in bijvoorbeeld het centrum, zorgt ervoor dat je trams niet goed kunnen doorstromen vanwege de te korte achtereenvolging van stoplichten. Het maken van viaducten lost dit probleem best goed op! Nadeel is wel dat het verkeer wordt omgeleid dus let dan goed op zodat het niet ergens anders vast loopt.

Minpunten:
- Crashes (zo'n 3 keer per dag). Lijkt vaker voor te komen naarmate je uitzoomt.
- Weinig verschillende typen voertuigen. Op zich zijn ze goed in balans, dat wel. Maar zelfs Transport Giant had er een stuk meer, van oude kleine busjes tot supermoderne.
- Tijdsproblemen:
1. Het inplannen van een ochtend- en/of avondspits wordt erg lastig wanneer één buslijn een trajectduur heeft van zo'n 8 uur. Dat betekent dus dat je op die drukke punten, al acht uur van te voren meer bussen in moet zetten om de spits te lijf te gaan. Teveel bussen zorgt echter voor veel files, dus na verloop van tijd raak je echt in de knoop.
2. Bij drukke lijnen is een interval van 00:15 nodig, waarvoor dus ook veel bussen nodig zijn. Op een rustige zondag, stapelen al deze bussen zich op voor het depot, omdat er geen ruimte meer is. Gevolg: enorm lange file voor depot, en zeurende reizigers dat het voertuig te laat is.

Verder een prima vermakelijke game. Heb hem eerst gedownload, maar gisteren toch de officiële versie gekocht. Misschien dat de crashes daar aan te wijten zijn. Heb de game aangeschaft omdat ik graag zie dat de game nog eens gepatched gaat worden, en misschien online eens te proberen.
Ditismijnsig.
pi_125876382
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)
Deze oplossing zorgt er voor dat ik geen water meer heb, maar sindsdien is de game nog geen enkele keer gecrashed :Y.

Ik merk ook dat de depots te klein zijn. En bij opstoppingen vervang ik wel eens een stuk weg door een busbaan, dan kiezen de auto's een andere route en kunnen tram/bus/trolly gewoon doorrijden :+
dag
  maandag 29 april 2013 @ 19:54:33 #136
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125876884
Weet iemand hoe ik Saved Games kan verplaatsen? Ik zie ze niet in de map verschijnen. Ik wil mijn save games van mijn ''trial'' game verplaatsen naar de game wanneer ik die installeer via Steam.

Edit: Laat maar. Je kunt gewoon de Steam versie downloaden, hij pakt de Saved Games automatisch mee.

[ Bericht 23% gewijzigd door SecondMightyEagle op 29-04-2013 20:04:08 ]
Ditismijnsig.
  dinsdag 30 april 2013 @ 11:07:55 #137
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_125895987
Even een vraag, want ik snap iets niet.
Kan je met een depot overcrowden? Ik bedoel ik zie dat er een depot voor 10 bussen is en een depot voor 20. Maar ik lees hier dat je ook wachtrijen voor het depot kan krijgen. Betekend dat, dat je dan 30 bussen kan uitsturen vanuit een depot voor 10 bussen?

Wat ik wel irritant vind, is dat er lussen gemaakt moeten worden. Nu heb ik met de demo wel een poging gedaan om van depot 1 naar depot 2 een lijn aan te leggen, maar je moest perse een terug lijn instellen wilde de bus daadwerkelijk vertrekken. Of ben ik nu gek? -O-
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 5 mei 2013 @ 12:38:50 #138
256146 b2py
Beton!
pi_126086604
Wat ik tegenwoordig doe is een lijn van depot naar depot laten rijden. Dan kan je vanaf een depot een 30' dienst doen en vanaf de andere ook een 30' dienst. Dan heb je samen een 15' dienst. Kan je beide depots mooi vullen met materieel.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:45:54 #139
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_126086869
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef b2py het volgende:
Wat ik tegenwoordig doe is een lijn van depot naar depot laten rijden. Dan kan je vanaf een depot een 30' dienst doen en vanaf de andere ook een 30' dienst. Dan heb je samen een 15' dienst. Kan je beide depots mooi vullen met materieel.
Dat heb ik niet werkend gekregen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 mei 2013 @ 12:49:12 #140
256146 b2py
Beton!
pi_126086967
En hoe bedoel je dat?
Wat werkte er niet dan?
  zondag 5 mei 2013 @ 14:44:07 #141
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_126091530
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:49 schreef b2py het volgende:
En hoe bedoel je dat?
Wat werkte er niet dan?
Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 mei 2013 @ 18:50:24 #142
256146 b2py
Beton!
pi_126099582
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.
Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.
  zondag 5 mei 2013 @ 19:20:11 #143
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_126100696
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang? :? Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer.. -O-
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 5 mei 2013 @ 20:07:23 #144
256146 b2py
Beton!
pi_126102743
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang? :? Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer.. -O-
Dag en nacht 15' diensten doen ;)
  zondag 5 mei 2013 @ 21:29:01 #145
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_126107418
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang? :? Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer.. -O-
idd dat nergens over een beetje metro jast daar binnen 5min doorheen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_126272773
Eerder nooit last van crashes. Eerder vandaag moest ik bij het starten akkoord gaan met een License Agreement, en sindsdien knalt hij er iedere 5 minuten uit. Enorm irritant.
pi_126272845
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder nooit last van crashes. Eerder vandaag moest ik bij het starten akkoord gaan met een License Agreement, en sindsdien knalt hij er iedere 5 minuten uit. Enorm irritant.
contract van de duivel
pi_127600864
Campain uitgespeeld... hoop snel op meer scenario's. Multyplayer lijkt ook nog niet goed te werken.
dag
pi_127611047
Ik heb de campaign een week of wat ook uitgespeeld. Wat ik er jammer aan vond, was dat je steeds aan het einde de melding kreeg dat je doel was behaald, en je ook gelijk je huidige map werd uitgedonderd :')

En wel irritant dat je aan het eind weer je eerste maps moet doen, met dus de kneuterige trambanen die ik toen had aangelegd :D :')
pi_127611581
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de campaign een week of wat ook uitgespeeld. Wat ik er jammer aan vond, was dat je steeds aan het einde de melding kreeg dat je doel was behaald, en je ook gelijk je huidige map werd uitgedonderd :')

En wel irritant dat je aan het eind weer je eerste maps moet doen, met dus de kneuterige trambanen die ik toen had aangelegd :D :')
Staan er ergens scenario's door andere users gemaakt? :@
dag
pi_127612166
Als die er zijn, dan staan ze denk ik op het Paradox-forum?
pi_127614237
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Staan er ergens scenario's door andere users gemaakt? :@
Lid worden van het forum van de game. Als je je SN geeft kom je in een extra forum waar je veel kan downloaden. :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:34:38 #153
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_127669210
Wat is beter/leuker? CIM1 of 2?
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_127672701
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

Lid worden van het forum van de game. Als je je SN geeft kom je in een extra forum waar je veel kan downloaden. :)
En de workshop is eindelijk open, zodat je gelijk in Steam content kunt downloaden O+.
dag
  Lieve Belg vrijdag 21 juni 2013 @ 10:51:01 #155
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_128072009
Nog 8 uur te gaan: http://store.steampowered.com/sub/15821/

Cities in Motion Collection

Includes 13 items: Cities in Motion, Cities in Motion: Design Classics, Cities In Motion: Design Dreams, Cities in Motion: Design Marvels, Cities in Motion: Design Now, Cities in Motion: German Cities, Cities in Motion: London, Cities in Motion: Metr


12.49 EUR, -75%
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_128072085
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef Jump het volgende:
Nog 8 uur te gaan: http://store.steampowered.com/sub/15821/

Cities in Motion Collection

Includes 13 items: Cities in Motion, Cities in Motion: Design Classics, Cities In Motion: Design Dreams, Cities in Motion: Design Marvels, Cities in Motion: Design Now, Cities in Motion: German Cities, Cities in Motion: London, Cities in Motion: Metr


12.49 EUR, -75%

2 is ook in de aanbieding ^O^
pi_128483273
Een nieuwe Trafic Giant zou geweldig zijn. :P
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_128483892
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef iXVI het volgende:
Een nieuwe Trafic Giant zou geweldig zijn. :P
En dan eentje waar je wél horizontaal en verticaal kunt :D
  Lieve Belg maandag 1 juli 2013 @ 23:45:25 #159
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_128484419
Of een nieuwe Transport Giant zou ook welkom zijn. Eentje waar je de lichten niet moet baseren op de lengte van de treinen :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')