Dat is toch briljant, wanneer je thuis komt met je zatte harses om 4 uur 's nachts totally spies kijken...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef superdrufus het volgende:
Het feit dat ik 24/7 naar het disney-kanaal kan kijken zegt al genoeg over de Nederlandse televisie
rot toch een eind op met die debiele redenering dat de publieke omroepen "kwaliteitstelevisie" maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef tong80 het volgende:
Vind je het niet vreemd dat programma's worden beoordeeld op de kijkcijfers ipv de kwaliteit ?
Nee, nogmaals het is Ren je Rot.quote:
Ik zapte er vaak langs en bleef soms hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:55 schreef tong80 het volgende:
Jammer. Ik zapte er soms langs en dan bleef ik hangen.
Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zapte er vaak langs en bleef soms hangen.
Ze hadden een aantal interessante programma's, maar tussendoor had de zender vooral een onduidelijk profiel en dito programma's.
Jammer, had meer in gezeten.
De NPO gaat ook richting commercieel toe aangezien ze handelen via een aantal leden van de omroep, dan pas mag je uitzendtijd krijgen, nee, dat hoort ook niet... De overheid heeft als taak via de Publieke Omroep (die gratis te ontvangen is, in tegenstelling tot de commerciėle zenders) informatieve, educatieve en culturele programma's ten gehore te brengen en daar voldoet BNN niet helemaal aan, maar programma's als je zal het maar hebben maken het weer goed, want dat zijn educatieve programma's.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef PhalanX het volgende:
[..]
rot toch een eind op met die debiele redenering dat de publieke omroepen "kwaliteitstelevisie" maken.
BNN is banaler dan welke commerciele omroep je kan vinden, en die omroep richt ze louter op VMBO'ers
Kom voornamelijk omdat ze niet links of rechts wilden zijn .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zapte er vaak langs en bleef soms hangen.
Ze hadden een aantal interessante programma's, maar tussendoor had de zender vooral een onduidelijk profiel en dito programma's.
Jammer, had meer in gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |