Die CBF is gewoon jarenlang mishandeld door lessers.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:17 schreef HeetBoven het volgende:
Net terug van een ritje en ik geloof dat ik die lesmotor uit elkaar getrokken heb, althans, zo voelde het![]()
Damn, wat een ouwe pleurismotor. Vol gas accelereren de snelweg op en bokken als de neten tussen de 110 en 120. Denk iets met de koppeling, maar zou ook tandwiel kunnen zijn dat erover heen slipt. Toch beetje blij dat ik niet voor een beginnersmotor ben gegaan nu ik die CBF500 een beetje ken, merk het nu al dat dat soort motoren niet mijn ding zijn
Zo te zien wel een 2006 R1 in de gele kleuren van de 50th Anniversary, wat echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Haha ja die smoes is al vaker op TV geweest'Sorry agent ik heb heel de winter niet gereden en het is echt even wennen met de koppeling', en dat dan als reactie op een wheelie van 300 meter
Afgelopen week had m'n instructeur een beetje haast dus MOESTEN we binnen de bebouwde kom tussen de auto's door. Erg leuk om te doen, maar nou zag ik dit filmpje van een of andere gek op dumpert staan, dat is wel iets andere koek
http://www.dumpert.nl/med(...)0/fuck._te_laat.html
(skip naar 4:00)
En dan dat stukje over die middenlijn - echt mijn hemel zeg, dan speel je dus echt met je leven. Het is wel dit soort gasten die ons normale motormuizen een slechte naam bezorgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef ufopiloot het volgende:
Erg leuk om te doen, maar nou zag ik dit filmpje van een of andere gek op dumpert staan, dat is wel iets andere koek
Met 90.000 leskilometers heb je het ook wel gehad als motor lijkt mequote:Op woensdag 29 september 2010 07:31 schreef BertV het volgende:
[..]
Die CBF is gewoon jarenlang mishandeld door lessers.
180 km/u en binnen de 5 seconden naar de 100.
De berijder maakt de beginnersmotor...
Met een R1 mag dit bestquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef HeetBoven het volgende:![]()
![]()
OLEEE!!!
![]()
![]()
AVD is binnen. Realiseer het me nog niet helemaal. Het was een bizar examen, later volgt meer.
Nope, morgenochtend ff. Gegevens worden 's-nachts overgeseind.... Spoed aanvraag, dus als het goed is ligt ie maandag klaar. Meteen mijn paspoort erbij, want die heb ik nodig voor Turkijequote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Fruitmix het volgende:
Gefeliciteerd!!!! Rijbewijs al aangevraagd??
De eerste les...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:23 schreef densmee het volgende:
gisteren mijn eerste les gehad op een honda cb600. viel niks tegen behalve het vooruit blijven kijken en de bocht helemaal door kijken
Dat zij jouw kwijtraken is niet jouw probleem!quote:
Sja, de examinator beslist imo. Als hij niet genoeg gezien heeft, ben je gezakt lijkt me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat zij jouw kwijtraken is niet jouw probleem!
Ik had lekker me half uur volgereden…
Er wordt duidelijk vermeld voor het AVD dat je je eigen rit moet rijden. Dat het cbr jouw kwijtraakt en jouw daarop kunnen laten zakken is natuurlijk belachelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Sja, de examinator beslist imo. Als hij niet genoeg gezien heeft, ben je gezakt lijkt me.
haha nice. kennelijk liet je goed zien dat je het konquote:
Nou ja, ze moeten beoordelen op de informatie die zij ontvangen. Hebben ze die informatie niet, kunnen ze ook niet beoordelen. Een herkansing lijkt me dan een logischere oplossing. Weet niet of dat gebeurt trouwens...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Er wordt duidelijk vermeld voor het AVD dat je je eigen rit moet rijden. Dat het cbr jouw kwijtraakt en jouw daarop kunnen laten zakken is natuurlijk belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |