Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Godshand het volgende:
Dat OKC groeit wel snel zeg..
Ik zie nu vrouwen die ik eerder niet zag...
Overigens mailt een meid via OKC dat ze keer wil drinken. Terwijl we pas 10 zinnen hebben gewisseld ofzo
Is dat nieuwe trend?
Ik bedoel bij vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
Ach wie gebruikt dat nou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Ordos20 het volgende:
*wijst naar beneden naar de volg topic knop*
FOEI
Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Natalie78 waarom zit je FoBo op slot
Verkapte TVP![]()
Zo kan ik toch niet op je reactie reagerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.
Dan beschouw ik deze als zijnde daarbij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zo kan ik toch niet op je reactie reageren![]()
Mooi om te horen dat je gelukkig bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef sjippen het volgende:
Sjippen heeft z'n meisje net leren kennen via een datingsite!![]()
Ze is lief, sociaal, intelligent, ruimdenkend, heeft stijl, en kan zo meedoen voor Miss BBW 2010. Nu gaan jullie zeggen, het is een dikkerdje, maar als ik er mee over straat loop, dan voel ik hoe mannen haar vol begeerte stiekem zitten na te staren... ze is gewoon erg vrouwelijk.![]()
Het is een schatje...
Zie het als een soort intelligentie-filterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef Hardrebel het volgende:
Moet je OKC in het Engels invullen ofzo? Iedereen heeft een profiel in het engels terwijl ze iemand dichtbij zoeken
"Komt een vrouw bij de dokter" is ook een soort van filter. Vrouwen die dat invullen kun je beter negeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.
Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
Het klinkt toch als het begin van een grap
Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
Die wijven moet je gelijk afkappen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon geen humor. Of je zegt iets in de trant van, "Ik zoek een vrouw met dezelfde soort humor als ik, maar blijkbaar ben jij die vrouw niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.
Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
Het klinkt toch als het begin van een grap
En dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:35 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Zie het als een soort intelligentie-filterWeinig BrEeZaH gehalte, meer mensen waar je in 1 zin al kan lezen of ze hebben opgelet op school. Het is niet verplicht, maar wel gewoon leuk.. mocht je daar waarde aan hechten.
Leuk, ook al een date, wat gaan jullie doen? Keep us posted!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.
Toen ik haar leeftijd zag, dacht ik nog aan rammelende eierstokken (34 is ze), maar ze had dan wel weer op OKC ingevuld geen kinderen te willen. Misschien is de datenood op ander terrein gewoon erg hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |