abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85492830
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Godshand het volgende:
Dat OKC groeit wel snel zeg..

Ik zie nu vrouwen die ik eerder niet zag...

Overigens mailt een meid via OKC dat ze keer wil drinken. Terwijl we pas 10 zinnen hebben gewisseld ofzo :')

Is dat nieuwe trend?
Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
pi_85492898
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:

[..]

Ik heb van de week 10 minuten gechat met iemand die praktisch de bruiloft al aan het plannen is. Ja dus.
Ik bedoel bij vrouwen

Mannen zijn altijd al zo debiel geweest... 8)7
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85493435
Natalie78 waarom zit je FoBo op slot o|O

Verkapte TVP 8-)
pi_85493749
*wijst naar beneden naar de volg topic knop*

FOEI :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_85493798
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Ordos20 het volgende:
*wijst naar beneden naar de volg topic knop*

FOEI :P
Ach wie gebruikt dat nou.
Met een echte TVP laat ik teminste zien dat ik er ook ben, dat ik ook meelees, dat ik jullie niet in de steek heb gelaten :P
pi_85494016
hahahahaha :P

Over kritisch gesproken: alle soapseries opnoemen die overdag voorbij komen :|W

Nee dan haak ik af
pi_85496117
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef GlenSpey het volgende:
Natalie78 waarom zit je FoBo op slot o|O

Verkapte TVP 8-)
Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.
pi_85496446
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Op slot? Niet bewust! Staat ook niks in hoor.
Zo kan ik toch niet op je reactie reageren :'( :P
pi_85496588
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zo kan ik toch niet op je reactie reageren :'( :P
Dan beschouw ik deze als zijnde daarbij. ^O^ :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:12:07 #35
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85501468
Ik kom ook nog maar weer 's snuffelen hier :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85502221
Sjippen heeft z'n meisje net leren kennen via een datingsite! :)

Ze is lief, sociaal, intelligent, ruimdenkend, heeft stijl, en kan zo meedoen voor Miss BBW 2010. Nu gaan jullie zeggen, het is een dikkerdje, maar als ik er mee over straat loop, dan voel ik hoe mannen haar vol begeerte stiekem zitten na te staren... ze is gewoon erg vrouwelijk. :9~

Het is een schatje... O+
pi_85502388
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef sjippen het volgende:
Sjippen heeft z'n meisje net leren kennen via een datingsite! :)

Ze is lief, sociaal, intelligent, ruimdenkend, heeft stijl, en kan zo meedoen voor Miss BBW 2010. Nu gaan jullie zeggen, het is een dikkerdje, maar als ik er mee over straat loop, dan voel ik hoe mannen haar vol begeerte stiekem zitten na te staren... ze is gewoon erg vrouwelijk. :9~

Het is een schatje... O+
Mooi om te horen dat je gelukkig bent ^O^
pi_85502424
Hey elk potje zijn dekseltje toch? Ik zou het kunnen maar iedereen is uniek.

Fantatsisch dta je zo blij bent :)
pi_85502470
Moet je OKC in het Engels invullen ofzo? Iedereen heeft een profiel in het engels terwijl ze iemand dichtbij zoeken

[ Bericht 1% gewijzigd door Hardrebel op 20-08-2010 09:28:20 ]
pi_85502743
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:22 schreef Hardrebel het volgende:
Moet je OKC in het Engels invullen ofzo? Iedereen heeft een profiel in het engels terwijl ze iemand dichtbij zoeken
Zie het als een soort intelligentie-filter :) Weinig BrEeZaH gehalte, meer mensen waar je in 1 zin al kan lezen of ze hebben opgelet op school. Het is niet verplicht, maar wel gewoon leuk.. mocht je daar waarde aan hechten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:36:13 #41
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85502765
paiq is een leuke site! gisteren iemand voor de tweede keer gesproken, dit is het eerste persoon waar ik toch wel erg veel verglijkingen mee heb, dat is leuk, hierdoor krijg je goede gesprekken!

Alleen heb ik gisteren ontdekt dat ze waarschijnlijk een stuk groter is dan ik (ze zei dat ze best lang was, en ik ben niet echt groot daarom ;))
A man's got to do what a man's got to do
pi_85502854
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.

Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
Het klinkt toch als het begin van een grap
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:29:06 #43
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85503907
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:
Ik kijk ook vrijwel geen TV (geeneens kabel nu), ik dacht bij hour of power eigenlijk aan iets met monster trucks ofzo, Glee had ik ook nog nooit van gehoord.

Het viel mij vorig jaar op dat bij zonder veel vrouwen komt een vrouw bij de dokter als favo boek en/of film hadden. Dus ik ben op een gegeven moment in gesprek met een vrouw van RP vraag ik of dat een goede komedie is, dat viel nietzo goed.
"Komt een vrouw bij de dokter" is ook een soort van filter. Vrouwen die dat invullen kun je beter negeren.

Ook is er een causaal verband met opleidingsniveau.
451 °F
pi_85504218
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Farouche het volgende:

[..]

Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.

Toen ik haar leeftijd zag, dacht ik nog aan rammelende eierstokken (34 is ze), maar ze had dan wel weer op OKC ingevuld geen kinderen te willen. Misschien is de datenood op ander terrein gewoon erg hoog :Y)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:48:49 #45
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85504409
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:40 schreef Moro het volgende:

Die wijven moet je gelijk afkappen. Blijkbaar hebben ze dan gewoon geen humor. Of je zegt iets in de trant van, "Ik zoek een vrouw met dezelfde soort humor als ik, maar blijkbaar ben jij die vrouw niet. :) "
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:49:33 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85504431
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:35 schreef MHD83 het volgende:

[..]

Zie het als een soort intelligentie-filter :) Weinig BrEeZaH gehalte, meer mensen waar je in 1 zin al kan lezen of ze hebben opgelet op school. Het is niet verplicht, maar wel gewoon leuk.. mocht je daar waarde aan hechten.
En dank je :').

Ik heb WO gedaan, maar ik heb mijn profiel wel in het Nederlands ingevuld :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85504502
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bruiloft niet gepland, wel volgende week date met de OKC dame.

Toen ik haar leeftijd zag, dacht ik nog aan rammelende eierstokken (34 is ze), maar ze had dan wel weer op OKC ingevuld geen kinderen te willen. Misschien is de datenood op ander terrein gewoon erg hoog :Y)
Leuk, ook al een date, wat gaan jullie doen? Keep us posted!

Over OKC, viel mij ook op dat er ineens meer members zijn, of het lijkt zo, maar zo ineens meer nieuwe gezichten dan normaal. Misschien heeft het ergens media aandacht gekregen of besluiten mensen met de herfst in aantocht ineens een partner te willen? :9

Net pissig berichtje van een ongeduldige jongen op RP. -O-

Dan niet Natalie78

Want je hebt me bericht gelezen , en je geeft geen antwoord , zegt genoeg over je karakter ;)

Groetjes
NL60540074

Wat mij op de volgende vraag brengt, reageren jullie op iedereen waar je een hartje of berichtje van krijgt?
pi_85504582
8-) ik krijg geen hartjes, ben gewoon veels te woest aantrekkelijk.

Maar ik ben weer zo dat ik altijd reageer, noemt het te hoffelijk zijn, maar om nou zo ongeduldig te gaan lopen spammen als je niet gelijk antwoord krijgt: get a life man!

Nog zoiets, vermelden dat je in het bezit bent van een eigen auto.... ik spam toch ook niet dat ik een dikke leasebak onder mijn kont heb :?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:56:07 #49
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85504614
Kan je zien dan dat iemand je bericht wel of niet leest ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85504631
Ik moest gelijk denken aan hehe :')
En ja je kan zien of iemand je bericht heeft gelezen, als het envelopje open is bij Postvak uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')