Oohlalaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:10 schreef Diconnected het volgende:
Scharrels![]()
Ik zat net heel knus op de bank Speed 2 te kijken met 'een' vriend.
Sterktequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen om 9 uur al sporten, en daarna door naar m'n diëtiste.
Dankje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte
Ik wacht nog even twee minuten tot m'n download klaar is en dan gaat ik ook slapen. Kort nachtje gister.
op de een of andere manier kijk ik daar bij jou helemaal niet van opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nooit gescharreld, ik heb nog nooit echt gezoend met een ander dan mijn man zelfs
Haha nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de een of andere manier kijk ik daar bij jou helemaal niet van op
Hoe lang ben jij nu eigenlijk samen met die knapperd van jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb 1 maand gescharreld, tussen ex en huidigein.
tracking cookies zijn niet ergquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL laptop scan: Adware tracking cookie: 241
Okeeeeequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tracking cookies zijn niet erg
of naar mij!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver Amsterdam is voor mij? Dan moet ik met de auto naar de Arena, daar parkeren, dan met de metro... Lief aanbod, maar dat gaat m niet worden
4 jaar en uhm.. 2 maanden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij nu eigenlijk samen met die knapperd van je
Oh lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |