Snap ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:Klaar met werken en gegeten. Niks aan, tot half 9 werken. Zeker niet als er niemand komt, behalve als je eindelijk de keuken schoon kunt gaan maken. Dan met z'n allen nog even komen. En dan degene die voor bij de bar staat, (en dus alleen een doekje over het koffiezetapparaat moet halen, en ik een hele keuken schoonmaken en alle afwas nog van alle mensen die nog kwamen): 'heb je nog niet gedweild? Ik wil zo wel naar huis hoor'
Ja, ik niet, dat scheelt![]()
Me not amused
Ugh, dat soort mensen zijn schijtirritant. Help dan even en gooi er een dweil doorheen, des te eerder is alles klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Klaar met werken en gegeten. Niks aan, tot half 9 werken. Zeker niet als er niemand komt, behalve als je eindelijk de keuken schoon kunt gaan maken. Dan met z'n allen nog even komen. En dan degene die voor bij de bar staat, (en dus alleen een doekje over het koffiezetapparaat moet halen, en ik een hele keuken schoonmaken en alle afwas nog van alle mensen die nog kwamen): 'heb je nog niet gedweild? Ik wil zo wel naar huis hoor'
Ja, ik niet, dat scheelt![]()
Me not amused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze maakt dan wel 'mijn afwas af', de 10 kopjes die al opgedroogd en afgewassen in de bak stondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, dat soort mensen zijn schijtirritant. Help dan even en gooi er een dweil doorheen, des te eerder is alles klaar.![]()
* IJsdraakjemoet iets te vaak met dit soort lui "samenwerken" *
En dan beledigd gaan zijn omdat ik voorstel dat ze ook even een bezem pakken.![]()
Goed, nog een pet peeve van me.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een super strak plan
Omdat mn zus gaat trouwen heb ik een jurk nodig, ennn ik heb volgend jaar gala van school
DUS DAN KAN IK EEN DUBBEL ZO DURE JURK KOPEN ALS IK M TWEE KEER AANDOEAls je m maar laat zien, dan vind ik alles goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
voor in je shop?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bonder of Sally dus. Ik ben fan van Bonder![]()
Nor maar even verder speuren naar een vervanger van bonder.
Lekker dan Lin
Of je gaat m mee kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je m maar laat zien, dan vind ik alles goed![]()
Zulke mensen zijn stom ja.. Maar verder is ze eigenlijk wel heel liefquote:
Waarom een vervanger?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bonder of Sally dus. Ik ben fan van Bonder![]()
Nor maar even verder speuren naar een vervanger van bonder.
Lekker dan Lin
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je gaat m mee kopen![]()
En sharaan
en Joysaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |