A'dam is verder voor mij hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe ver Amsterdam is voor mij? Dan moet ik met de auto naar de Arena, daar parkeren, dan met de metro... Lief aanbod, maar dat gaat m niet worden
Hahahahha, dat gaat hier ook vaal zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl... Ga je naar toilet.. Kom je terug, ligt de hond op de bank... Ik heb gelukkig nog 1/4de gekregen van onze lieverd
Kun je gelijk die portemonnee halenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je gaat m mee kopen![]()
En sharaan
en Joysaaaa
Precies!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je m maar laat zien, dan vind ik alles goed![]()
Luie donders.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze maakt dan wel 'mijn afwas af', de 10 kopjes die al opgedroogd en afgewassen in de bak stonden
Want dan kon ik gaan dweilen. Achja.
En die tasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kun je gelijk die portemonnee halen
Hmm, nou, vooruit danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
A'dam is verder voor mij hoor
Treinennnn ik heb 40% korting
Ik weet nog niet eens wanneer die bruiloft is, en gala is in juni.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, nou, vooruit dan
Maar ik ga heul niet naar Amsterdam, behalve als je in het weekend gaat, anders kan ik niet
Maar 't is nu bijna alleen maar ogen, dat vind ik wel weer jammer. Ze doet dat leuk, maar ik kom er toch vooral voor nagellakswatches en die zie ik bijna niet meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie blogt al een hele tijd heZe krijgt heel veel collecties voor review, wat eigenlijk inhoudt dat ze die collecties MOET posten. Ik kan me voorstellen dat dat je een beetje tegen gaat staan op een gegeven moment, en als ze dat kan oplossen door wat meer EOTD's te posten, so be it
Ik vind het niet erg
Lekker he, andere mensen afzeikenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Precies!
Doet mij er aan denken dat ik ook wat nieuws moet hebben. Goddank heb ik nog tot juli om wat te verzinnen. (Zus gaat ook trouwen. Wel lief, ben d'r getuige.)
[..]
Luie donders.
Doet mij denken aan het geval waarmee ik in m'n garderobehok moest staan. Voerde de hele avond geen fuck uit, deed niets uit zichzelf met helpen opruimen, had een niet kloppende kassa en was te beroerd om één trap af te lopen om een bezem te pakken. En dan beledigd zijn wanneer ik 'r wegstuur omdat ik het irritant vind als mensen op m'n vingers gaan kijken met kassa tellen.
/rant
Ohhhhhhh, dan kan ik voor die tijd best een keer met jou en sjaan en joysa naar A'damquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wanneer die bruiloft is, en gala is in juni.
Duss tied zat
En iedereen die nog meer mee wil !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker he, andere mensen afzeikenSoms lucht het heerlijk op
[..]
Ohhhhhhh, dan kan ik voor die tijd best een keer met jou en sjaan en joysa naar A'dam
Valt daar een beetje te falen??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
En iedereen die nog meer mee wil !
ik pas alvastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
En iedereen die nog meer mee wil !
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Valt daar een beetje te falen??
oh nee, maar als je me écht gefrustreerd en ongezellig wil krijgen moet je me tussen een groep winkelende meiden zettenquote:
niet falen, meeten wellicht wel bij mij binnenkortquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
A'dam.. Wat een end. Wanneer wordt er gefaald in Eindhoven? Offeuh.. wellicht had ik naar de meeting moeten komen gna
eindhoven begint een meerderheid te vormen hierquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ook true... Dan om een biertje te pakken??
Woohoo meeten ! Ow wacht.. Eerst even nageltje kweken 8)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |