Hoeveel plekkies heb je nog over? Zit te denken aan Ski teal we drop van Opi en Winter wonderland van Orlyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
HELP!!! Ik wil TD bestellen!!! Maar niet in mn eentje, dat is te duur... ik wil o.a. space cadet
Vind ik jammer! Maar als ze het leuker vindt. Het blijft een blogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scrangie had ze geloof ik al
Maar die is de laatste tijd erg into de ogen
Ja, tuurlijk! Maar ik mag het ook jammer vinden. Ik zeg niet dat het haar verplichting is en dat ze dag in en dag uit dat moet doen. (Zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie blogt al een hele tijd heZe krijgt heel veel collecties voor review, wat eigenlijk inhoudt dat ze die collecties MOET posten. Ik kan me voorstellen dat dat je een beetje tegen gaat staan op een gegeven moment, en als ze dat kan oplossen door wat meer EOTD's te posten, so be it
Ik vind het niet erg
pfew, ik wil proberen tot ik op vakantie ga niet meer te bestellen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, idd ik zo van YAY en toen zo van
Oh ja diequote:
Mop, zelfs IK ben kapot na zo'n dagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
bah ik heb gewoon de puf niet meer om mijn blogpost te maken, ik ben zo kapot, lijkt wel of ik 80 ben verdorie1 dag walibi en dan gelijk 2 dagen naar de @#@%#@$@
Ga nou maar lekker liggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
bah ik heb gewoon de puf niet meer om mijn blogpost te maken, ik ben zo kapot, lijkt wel of ik 80 ben verdorie1 dag walibi en dan gelijk 2 dagen naar de @#@%#@$@
Ga lekker bankhangenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SH maximum growth of niksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat voor basecoat gebruiken jullie?
Het is voor een normaal iemand al niks laat staan voor jou meisjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
dank dames
ik trek het even niet meer dus ga mijn bedje in duiken en slapen, dan ben ik morgen weer wat fitter!![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:Klaar met werken en gegeten. Niks aan, tot half 9 werken. Zeker niet als er niemand komt, behalve als je eindelijk de keuken schoon kunt gaan maken. Dan met z'n allen nog even komen. En dan degene die voor bij de bar staat, (en dus alleen een doekje over het koffiezetapparaat moet halen, en ik een hele keuken schoonmaken en alle afwas nog van alle mensen die nog kwamen): 'heb je nog niet gedweild? Ik wil zo wel naar huis hoor'
Ja, ik niet, dat scheelt![]()
Me not amused
Ugh, dat soort mensen zijn schijtirritant. Help dan even en gooi er een dweil doorheen, des te eerder is alles klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Klaar met werken en gegeten. Niks aan, tot half 9 werken. Zeker niet als er niemand komt, behalve als je eindelijk de keuken schoon kunt gaan maken. Dan met z'n allen nog even komen. En dan degene die voor bij de bar staat, (en dus alleen een doekje over het koffiezetapparaat moet halen, en ik een hele keuken schoonmaken en alle afwas nog van alle mensen die nog kwamen): 'heb je nog niet gedweild? Ik wil zo wel naar huis hoor'
Ja, ik niet, dat scheelt![]()
Me not amused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze maakt dan wel 'mijn afwas af', de 10 kopjes die al opgedroogd en afgewassen in de bak stondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, dat soort mensen zijn schijtirritant. Help dan even en gooi er een dweil doorheen, des te eerder is alles klaar.![]()
* IJsdraakjemoet iets te vaak met dit soort lui "samenwerken" *
En dan beledigd gaan zijn omdat ik voorstel dat ze ook even een bezem pakken.![]()
Goed, nog een pet peeve van me.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een super strak plan
Omdat mn zus gaat trouwen heb ik een jurk nodig, ennn ik heb volgend jaar gala van school
DUS DAN KAN IK EEN DUBBEL ZO DURE JURK KOPEN ALS IK M TWEE KEER AANDOEAls je m maar laat zien, dan vind ik alles goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
voor in je shop?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bonder of Sally dus. Ik ben fan van Bonder![]()
Nor maar even verder speuren naar een vervanger van bonder.
Lekker dan Lin
Of je gaat m mee kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je m maar laat zien, dan vind ik alles goed![]()
Zulke mensen zijn stom ja.. Maar verder is ze eigenlijk wel heel liefquote:
Waarom een vervanger?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bonder of Sally dus. Ik ben fan van Bonder![]()
Nor maar even verder speuren naar een vervanger van bonder.
Lekker dan Lin
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je gaat m mee kopen![]()
En sharaan
en Joysaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |