Hoeveel plekkies heb je nog over? Zit te denken aan Ski teal we drop van Opi en Winter wonderland van Orlyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef zoeperzazke het volgende:
HELP!!! Ik wil TD bestellen!!! Maar niet in mn eentje, dat is te duur... ik wil o.a. space cadet
Vind ik jammer! Maar als ze het leuker vindt. Het blijft een blogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scrangie had ze geloof ik al
Maar die is de laatste tijd erg into de ogen
Ja, tuurlijk! Maar ik mag het ook jammer vinden. Ik zeg niet dat het haar verplichting is en dat ze dag in en dag uit dat moet doen. (Zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
Scrangie blogt al een hele tijd heZe krijgt heel veel collecties voor review, wat eigenlijk inhoudt dat ze die collecties MOET posten. Ik kan me voorstellen dat dat je een beetje tegen gaat staan op een gegeven moment, en als ze dat kan oplossen door wat meer EOTD's te posten, so be it
Ik vind het niet erg
pfew, ik wil proberen tot ik op vakantie ga niet meer te bestellen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, idd ik zo van YAY en toen zo van
Oh ja diequote:
Mop, zelfs IK ben kapot na zo'n dagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
bah ik heb gewoon de puf niet meer om mijn blogpost te maken, ik ben zo kapot, lijkt wel of ik 80 ben verdorie1 dag walibi en dan gelijk 2 dagen naar de @#@%#@$@
Ga nou maar lekker liggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
bah ik heb gewoon de puf niet meer om mijn blogpost te maken, ik ben zo kapot, lijkt wel of ik 80 ben verdorie1 dag walibi en dan gelijk 2 dagen naar de @#@%#@$@
Ga lekker bankhangenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SH maximum growth of niksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat voor basecoat gebruiken jullie?
Het is voor een normaal iemand al niks laat staan voor jou meisjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
dank dames
ik trek het even niet meer dus ga mijn bedje in duiken en slapen, dan ben ik morgen weer wat fitter!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |