Begin ook steeds meer te merken dat dat niets voor mij is.... samenwonen en zulks...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind scharrelen top! Niks geen verplichtingen en toch wel gewoon de fun. Heb ook gewoon geen tijd om tijd in een relatie te steken en denk ook niet dat ik in staat ben om ooit samen te wonen ofzo. Dus voor mij is het goed zo.
Oh, maar ik ben een heel apart geval hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben ook op mijn 20 ste getrouwd
vrouwen schijnen onrustig te worden rond hun 30ste. Zo'n 'is dit het nou?' gevoel. Mannen vinden het vaak allemaal wel best zoals alles doorkabbelt.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken (scharrelen dus). Ik ga graag helemaal voor iemand en alle verplichtingen die daarbij komen die heb ik er graag bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind scharrelen top! Niks geen verplichtingen en toch wel gewoon de fun. Heb ook gewoon geen tijd om tijd in een relatie te steken en denk ook niet dat ik in staat ben om ooit samen te wonen ofzo. Dus voor mij is het goed zo.
Ja, dat is natuurlijk wel een extra achtergrond erbij die ervoor zorgt dat je er anders tegen aan kijkt denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik moet er persoonlijk niet aan denken (scharrelen dus). Ik ga graag helemaal voor iemand en alle verplichtingen die daarbij komen die heb ik er graag bij![]()
Daarbij ben ik christelijk en daarom ook niet zo van een scharreltje hier, scharreltje daar
Ik ben een manquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben ook op mijn 20 ste getrouwd
vrouwen schijnen onrustig te worden rond hun 30ste. Zo'n 'is dit het nou?' gevoel. Mannen vinden het vaak allemaal wel best zoals alles doorkabbelt.
Ja, daarom meld ik het evenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel een extra achtergrond erbij die ervoor zorgt dat je er anders tegen aan kijkt denk ik.
so truequote:
Naja, ik ben heel lang op zoek geweest naar vurige passie en vonken en weet ik veel wat meer.quote:
Mooi toch!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben heel lang op zoek geweest naar vurige passie en vonken en weet ik veel wat meer.
Helaas heb ik ontdekt dat die vurige passie meestal ook gepaard gaat met ruzie, vechten en dramatiek.
Ik heb nu dus een rustig kabbelende brave burgerborstenrelatie en ben daar meer dan tevreden mee
Hai!quote:
dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]plus dat je al dat gedoe met seks enzo niet hebt
Oh, maar kan die verplichtingen wel aan en vond dat ook nooit een probleem in het verleden. Maar dit is gewoon echt makkelijker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik moet er persoonlijk niet aan denken (scharrelen dus). Ik ga graag helemaal voor iemand en alle verplichtingen die daarbij komen die heb ik er graag bij![]()
Daarbij ben ik christelijk en daarom ook niet zo van een scharreltje hier, scharreltje daar
mwahh...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]plus dat je al dat gedoe met seks enzo niet hebt
Daar gaat het indd mee samen, maar als je er mee om kunt gaan is het leuk. Hier gaat het vaak hard tegen hard, maar dan ook HARD! En we zijn ook niet jaloers *ahum* maar als we dat wel zijn, zijn we verschrikkelijk naar elkaar en krijgen we ruzie with lotsa drama. Maar omdat we hier helemaal hetzelfde in zijn is het leuk, wij hebben dat zo nu en dan gewoon nodig en kunnen het gelukkig hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben heel lang op zoek geweest naar vurige passie en vonken en weet ik veel wat meer.
Helaas heb ik ontdekt dat die vurige passie meestal ook gepaard gaat met ruzie, vechten en dramatiek.
Ik heb nu dus een rustig kabbelende brave burgerborstenrelatie en ben daar meer dan tevreden mee
Maar ik zei ook niet dat je dat niet aan konquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, maar kan die verplichtingen wel aan en vond dat ook nooit een probleem in het verleden. Maar dit is gewoon echt makkelijker.
Zal ook wel te maken hebben met de klapmongolen waar ik relaties mee gehad heb
Ja, dat hard tegen hard hoor ik bij onze buren ook vaakquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:46 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen dames
Ga zo op mn laptop nalezen hoe jullie hier nou op gekomen zijn, maar vond deze post toch wel leuk
[..]
Daar gaat het indd mee samen, maar als je er mee om kunt gaan is het leuk. Hier gaat het vaak hard tegen hard, maar dan ook HARD! En we zijn ook niet jaloers *ahum* maar als we dat wel zijn, zijn we verschrikkelijk naar elkaar en krijgen we ruzie with lotsa drama. Maar omdat we hier helemaal hetzelfde in zijn is het leuk, wij hebben dat zo nu en dan gewoon nodig en kunnen het gelukkig hebbentevreden zijn is mooi!
djezusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:52 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik ben nog steeds bij m'n eerste vriendmeer dan 8 jaar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |