ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trough the fire of flames op GH!!!
Deb!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehe wij 12 juni!
[..]
Ik scharrelde gewoon door tijdens mijn eerste relatie. Met zijn beste vriend
.
Speel jij dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noezzz ik heb opeens screenshots van scorelijsten van modern warfare 2 op mn bureaublad staan.
Yupquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pas gaan samenwonen toen er al kinderen van jullie samen waren?
mijn collega's hier worden altijd gek ,, elke keer als er een liedje op de radio is... "OH DIE HEB IK IN GUITAR HERO!!!" ... ik heb ook alle GH's die er zijn dus zijn ook aardig wat liedjesquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn collega's hier worden altijd gek ,, elke keer als er een liedje op de radio is... "OH DIE HEB IK IN GUITAR HERO!!!" ... ik heb ook alle GH's die er zijn dus zijn ook aardig wat liedjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nehquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deb!![]()
![]()
En is dat geheim gebleven of?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Niet meer doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neewel.
Ik zit er altijd naast en lach m uit als ie dood wordt geschoten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik zal mijn IT-er er eens op zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja, wat moet je daar weer mee? Mannenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:46 schreef Puckzzz het volgende:
En ik zal maar niet over scharrelen en one-night stands beginnen![]()
Ik heb wel recentelijk weer wat contact met mijn allereerste grote liefde. En dat was in het begin heel leuk, beetje herinneringen ophalen en praten over het huidige leven enzo. Maar hij is ondertussen getrouwd en 4 kids en zijn vrouw (waarvoor hij het destijds met mij uitmaakte, ik heb 2 maanden gehuild) is door de jaren heen wat ...ehm...minder aantrekkelijk geworden zeg maar
En nu laat ie elke keer van die hints vallen...volgende keer dat je naar Friesland gaat wil ik je wel ontmoeten...blahblahblah (en op eentoontje, dat heeft ie ook gewoon gezegd) ik kap dat elke keer af, maar mijn fijne herinneringen aan hem hebben nu wel een zwarte vlek gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd! Ben je net heerlijk bezig met een killing spree krijg je opeens een headshotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet meer doendat is frustrerend haha.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:54 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben niet zo van het scharrelen.. Over 2 weken alweer 3 jaar getrouwd en ik ga NIET vertellen hoe oud ik nu ben
WTF BBQ BEN JIJ GETROUWDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:54 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ben niet zo van het scharrelen.. Over 2 weken alweer 3 jaar getrouwd en ik ga NIET vertellen hoe oud ik nu ben
Ik vind scharrelen top! Niks geen verplichtingen en toch wel gewoon de fun. Heb ook gewoon geen tijd om tijd in een relatie te steken en denk ook niet dat ik in staat ben om ooit samen te wonen ofzo. Dus voor mij is het goed zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwen...been there, done that, burnt the T-shirt along the way
ik ben ook op mijn 20 ste getrouwdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Tot nu toe bevalt het hier heel goed gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |